5 клас Тема 1 "Музика як вид мистецтва" (узагальнення)

Про матеріал
Розробка уроку з узагальнення теми "Музика як вид мистетва. Мова музики." Два варіанта завдань для перевірки знань.
Перегляд файлу

Музичне мистецтво 5 клас

 І семестр

 Тема : Перевіряємо свої  досягнення з теми:

«Музика як вид мистецтва».

 

Мета:

Навчальна: узагальнити знання  учнями матеріалу  теми «Музика як вид мистецтва»;

          Перевірити рівень знань і вмінь  учнів, знання основних понять;

Розвиваюча: розвивати  розуміння  учнями  музичної мови, висловлювати свої думки; співацькі  та слухацькі  навички.

Виховна: продовжувати  прищеплювати  любов  до  музичного  мистецтв; естетичний смак.

Музичний матеріал: твори, що вивчали  та  виконували  впродовж  чверті.

Наочні  посібники: тестові  завдання; нотна хрестоматія.

Обладнання: ТЗН; фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення  знань.

Хід  уроку

        

      1.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ

Перевірка  готовності  класу до  уроку.

Музичне  вітання.

Ми сьогодні знов прийшли, пісні всі співати.

На уроці музики будемо ми грати.

Раз, два, раз,два, три - весело співати.

Раз два, раз, два, три - будемо ми грати.

 

      2.     МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель: Сьогодні  в  нас  заключний  урок  чверті, під  час  якого  ви  відповідатимете  на  запитання тестів. Під  час  уроку  ви  також  продемонструєте  свої  знання, уміння  та  навички  в  музичній  галузі, що  сформувалися  у  вас  упродовж  цієї  чверті.

3.  УЗАГАЛЬНЕННЯ  ЗНАНЬ  УЧНІВ  ЗА  ТЕМОЮ  «Музика як вид мистецтва»

                                                            Варіант №1


Початковий  рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

       

     1.     Оберіть правильне твердження:

Мелодія – це:

а) співзвуччя, елемент  музичної мови;

б) музична думка, образний зміст  якої виражений  одним  голосом;

      в) обєднання  звуків, різних за висотою, що тяжіють  один  до  одного.

      2.   Як слід виконувати пісню О. Янушкевич «Веселкова»:

а) суворо;

б) урочисто;

в) радісно.

      3.     Оберіть композицію, яку створив дацький композитор Пер Нергард

варіанти відповідей

  1. "Образ шуму";
  2. "Образ літа";
  3. "Образ дощу".

4.    Як називається  музичний твір  С. Рахманінова, який ви  слухали  на уроках музичного мистецтва?

а) «Вокаліз»;

б) «Аве Марія»;

в) «Образ шуму».


 

Середній  рівень  (кожна правильна  відповідь – 2 бали)

      5.     Дайте  визначення понять.

а) Вокаліз – це …

б) Тембр – це …

 

Достатній  рівнь (правильна  відповідь – 3 бали)

Завдання Криптограма (замість цифр підставити літери, відгадай слово)

1

А Б

2

В Г

3

Д Е

4

Ж З

5

И І К

6

Л М

7

Н О

8

П Р

9

С Т

10

Ф Х

11

Ц Ч

12

Ш Щ

13

У Ь

14

Ю Я

 

6.1 (1.5 бали)

З якої пісні ці рядочки «Бачиш лист в повітрі крутиться, тихо крутиться під……»

 

 

 

 

 

 

 6

13

4

5

5

1

6.2 (1.5 бали)

Музичний твір «Вокаліз» написав Сергій…..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8

1

10

6

1

7

   5 

7

7

2

 

Високий рівень (3 бали)

7. На уроках музичного мистецтва ми слухали легенду про Флейту Пана. Як з’явився цей інструмент за легендою?

 

 

                                                           Варіант №2

Початковий рівень (кожна  правильна  відповідь – 1 бал)


 


1.     На  якому  інструменті було  виконано твір К.Дебюссі  «Місячне  сяйво»

а) скрипка;

б) фортепіано;

в) арфа.

2.    Найвищий жіночий або дитячий голос - ...

варіанти відповідей

а) альт;

б) тенор;

     в) сопрано;

г) бас.

      3.     Ритм – це

а) упорядковане  чергування  музичних звуків;

б) об’єднання  звуків, різних  за  висотою, що тяжіють один до одного;

в) музична  думка, образний  зміст  якої  виражений  одним  голосом

     4.     Пісню «Музика» Г.Струве  треба виконувати:

а) повільно;

б) швидко;

в) помірно.

Середній  рівень (кожна  правильна  відповідь – 2 бали)

     5.     Дайте  визначення  понять.

а) Динаміка – це …

б) Темп – це…

 

Достатній рівнь (правильна відповідь – 3 бали)

Завдання Криптограма (замість цифр підставити літери, відгадай слово)

 

1

А Б

2

В Г

3

Д Е

4

Ж З

5

И І К

6

Л М

7

Н О

8

П Р

9

С Т

10

Ф Х

11

Ц Ч

12

Ш Щ

13

У Ь

14

Ю Я

 

6.1 (1.5 бали)

З якої пісні ці рядочки «…Над моїм краєм, над моїм містом, пісня лунає……»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2

3

9

3

6

5

   7

2

1

6.2 (1,5 бали)

Крістоф Глюк написав твір до опери «Орфей та Евредіка» , як він називається..?

 

 

 

 

 

 

 

6

3

6

7

3

5

14

 

Високий рівень (3 бали)

7. Тембр голосів дуже різний. Пригадай їх. Якими б тембрами голосів розмовляли тварини та пташки? Опишіть свої враження.

 

 4. Вокально-хорова  робота.

Розспівування.

Робота  над   виразним  виконанням пісень, що вивчали  впродовж  чверті. Звертаємо увагу на інтонування, дихання, дикцію.

Г. Струве «Музика»;

О. Янушкевич «Веселкова»;

Н. Май «Золота зіронька».

5.     ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ


 

doc
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
2099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку