6 клас Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» (2023-2024 н. р.)

Про матеріал
6 клас (70 год.) Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Пізнаємо пприроду» (2023-2024 н. р.) за модельною навчальною програмою «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Коршевнюк Т.В.). до підручника інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для 6 кл. закладів загальної середньої освіти /Т. В. Коршевнюк, О. Г. Ярошенко.
Перегляд файлу

 

 

 

6 клас

(70 год.)

Календарно-тематичне планування

інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

(2023-2024 н. р.)

 

  • Програма:

модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)  для закладів загальної середньої освіти

(авт. Коршевнюк Т.В.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)//  (Веб-сайт МОН України http://mon.gov.ua/)

 

  • Підручник:

Коршевнюк Т. В., Ярошенко О. Г. Пізнаємо природу: підручник інтегрованого курсу для 6 кл. закладів загальної середньої освіти /Т. В. Коршевнюк, О. Г. Ярошенко.              — Київ : УОВЦ «Оріон», 2023. —256 с. : іл.


Річна кількість годин

Кількість годин

на тиждень

Кількість годин

на І/ІІ  семестр

Кількість тематичних

(колонок оцінок, що

підсумовують тему)

70

2

30/-

4


№ п/п

Дата

Скоригована

Тема уроку (зміст)

Міні - проекти

Примітка 

І СЕМЕСТР

Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1.1

06.09

 

Навіщо та як люди пізнають природу

§1

2.2

06.09

 

Практичні завдання. Як проводити дослідження об’єктів та явищ природи

§1

3.3

13.09

 

Яка роль природничих наук у житті людини

§2

4.4

13.09

 

Дослідницький спосіб розв’язання проблем

§3

5.5

20.09

 

Як роблять відкриття та створюють винаходи

§4

6.6

20.09

 

Практичні завдання. Спостереження тіл та явищ природи (за вибором учнів).

Вимірювання фізичних характеристик тіла різними способами.

§4

7.7

27.09

 

Використання експерименту для отримання знань про природу.

Самооцінювання навчальних результатів з теми 1.

§4

8.8

27.09

 

Узагальнення теми 1

 

ТЕМАТИЧНА 1

Тема 2.  ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА

9.1

04.10

 

З чого складаються та як  використовуються речовини. Молекули, атоми. Різноманітність  речовин.

§5

10.2

04.10

 

Різноманітність явищ: хімічні.

§6

11.3

11.10

 

Практичні завдання. Спостереження ознак хімічних явищ.

§6

12.4

11.10

 

Розчини: склад і виготовлення. Розчини у природі і побуті.

§7

13.5

18.10

 

Практичні завдання. Дослідження розчинності речовин у воді.

Виготовлення водного розчину з  різним вмістом розчиненої речовини.

§7

14.6

18.10

 

Використання речовин і знань про їхні властивості.

§8

15.7

01.11

 

Механічні явища. Реактивний рух у природі і техніці. Cила пружності.

§9

16.8

01.11

 

Практичні завдання. Моделювання іграшок, які рухаються під дією реактивної сили.

§9

ТЕМАТИЧНА 2

17.9

08.11

 

Виштовхувальна сила (тіло в рідині). Плавання тіл. Переміщення тіл у воді й повітрі.

§10

18.10

08.11

 

Електричні явища. Електризація тіл. Статична електрика.

§11

19.11

15.11

 

Практичні завдання. Спостереження статичної електрики, практикування способів захисту від цього явища.

§11

20.12

15.11

 

Електричний струм.  Електропровідність. Електричний ланцюг. Безпечне користування побутовими електроприладами.

§12

21.13

22.11

 

Практичні завдання. Складання простих електричних схем.

Спостереження перетворення електричної енергії у світлову, теплову, механічну, звукову.

§12

22.14

22.11

 

Навчальний проєкт (орієнтовна тематика) Світ без електрики: переваги і недоліки.

§12

23.15

29.11

 

Магнітні явища. Властивості й використання магнітів.

§13

24.16

29.11

 

Практичні завдання. Дослідження властивостей магнітів.

§13

25.17

06.12

 

Самооцінювання навчальних результатів з теми 2  Узагальнення теми 2

 

ТЕМАТИЧНА 3

Тема 3. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ

26.1

06.12

 

Природні ресурси.

§14

27.2

13.12

 

Енергія вітру, Сонця, води. Корисні копалини, їх різноманітність, поширення, використання. Охорона природних ресурсів.

§14

28.3

13.12

 

Ґрунти цінний природний ресурс нашої країни. 

§15

29.4

20.12

 

Склад і властивості ґрунту, роль у природі і використання людиною.

§15

30.5

20.12

 

Підсумковий урок  за І семестр

 

ТЕМАТИЧНА 4

ІІ СЕМЕСТР

 

  

docx
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку