8 клас Мистецтво. Дистанційно. Тема: Бароко і рококо в українському мистецтві

Про матеріал
Тема: Бароко і рококо в українському мистецтві Мета (формувати компетентності): Предметні  уявлення про українське бароко;  розуміння понять козацьке бароко, іконостас;  вдумливе сприймання мистецьких творів; Ключові Обізнаність і самовираження у сфері культури:  пропагування національної культури через власну художньо-творчу діяльність;  усвідомлення потреби збереження художнього надбання українського народу. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

8 клас                     Мистецтво. Дистанційно.

Тема: Бароко і рококо в українському мистецтві

Мета (формувати компетентності):

Предметні 

     уявлення про українське бароко;

     розуміння понять козацьке бароко, іконостас;

     вдумливе сприймання мистецьких творів;

Ключові

Обізнаність і  самовираження у сфері культури:

     пропагування національної культури через власну  художньо-творчу діяльність;

     усвідомлення потреби збереження художнього  надбання українського народу.

 

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: проектор, мультимедійна дошка, ілюстрації для перегляду: Б. Растреллі. Андріївська  церква, Дзвіниця Успенського собору Києво-Печерської лаври, Б. Растреллі. Маріїнський палац, Б.  Меретин.  Архікатедральний Собор Святого Юра, Я. Гофман та ін.    Свято-Успенський собор Почаївської лаври, Домініканський костел. Богородчани, Михайлівський Золотоверхий монастир, Іконостас Успенського собору Києво-Печерської лаври, Богородчанський іконостас, Я Калинович. “Портрет М. Потоцького”, невідомий художник. «Митрополит Петро Могила», І. Григорович-Барський. Покровська церква, Собор Різдва Богородиці в Козельці, Б. Меретин. Бучацька ратуша, А. Мощинський. Домініканський костел, Й.Г. Пінзель «Юрій-змієборець.

Музичний матеріал: слова і музика М. Шапошника «Хай цвіте червона калина».

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

 

  1. Актуалізація опорних знань. Робота з інтерактивною дошкою Jamboard. Розгадування кросворду

C:\Users\radiv\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\Новый рисунок (2).jpeg

C:\Users\radiv\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\Новый рисунок (5).jpegC:\Users\radiv\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\Новый рисунок (3).jpegC:\Users\radiv\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\Новый рисунок (4).jpeg

 

  1. Оголошення теми та мети уроку.
  2. Новий матеріал для засвоєння.

 

Учні поділилися на дві підгрупи і створили презентацію за новою темою.

Показ презентації учнями.

  1. Опрацювати матеріал підручника ст.171-178. Виписати основні поняття з підручника.
  2. Самооцінювання.
  3. Як ви зрозуміли тему уроку.
  4. Рефлексія. Запитання «Передай далі…»
  5. Прослуховування пісні М. Шапошника «Хай цвіте червона калина». Відео з ютуба.

10. Домашнє завдання:створити буклет з ілюстраціями споруд у стилі бароко і рококо.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
27 лютого
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку