Адаптація учнів 5 класу на уроках англійської мови.
У 5 класі відбувається адаптація дитини до навчання у середній ланці школи. Учні переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники». Та, на мою думку, для п’ятикласників цього року цей процес дещо пом’якшився через дистанційне навчання. І з четвертого класу навесні в рідних стінах своєї кімнати вони плавно перемістилися у п’ятий клас знову ж таки не покидаючи її. Протягом робочого часу діти не перебували у рамках шкільних правил. Можна перебувати на уроці не встаючи з ліжка чи снідати, вимкнувши камеру чи , взагалі, «прогуляти». Ці умови сприяють психологічному комфорту учнів. Але, між тим, великий обсяг навчального матеріалу для дітей, які старанно і відповідально ставляться до навчання викликав певні труднощі.
Щодо англійської мови, то цей предмет вивчається з першого класу і дітям він знайомий. Та я, як новий вчитель-предметник на початку навчального року розуміла, що моїми першочерговими завданнями є:
Основними проблемами у навчанні учнів 5-х класів я вважаю наступні:
Для покращення процесу адаптації п’ятикласників необхідно перш за все викликати в учнів довіру, по-друге не змінювати різко методів роботи, використовувати ігрову методику, яка дається легша в сприйняттю. Дуже важливим фактором є уникання перевантаження дітей як протягом уроку так і під час завдань які даються додому.
Хотілося б додати, що так як і учні, вчителі також проходять період адаптації. Ми повинні працювати з п’ятикласниками враховуючи основні психологічні особливості дітей цього віку.