Адаптація учнів 5 класу на уроках англійської мови

Про матеріал
У 5 класі відбувається адаптація дитини до навчання у середній ланці школи. Учні переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники».
Перегляд файлу

Адаптація учнів 5 класу на уроках англійської мови.

    У 5 класі відбувається адаптація дитини до навчання у середній ланці школи. Учні переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники». Та, на мою думку, для п’ятикласників цього року цей процес дещо пом’якшився через дистанційне навчання. І з четвертого класу навесні в рідних стінах своєї кімнати вони плавно перемістилися у п’ятий клас знову ж таки не покидаючи її. Протягом робочого часу діти не перебували у рамках шкільних правил. Можна перебувати на уроці не встаючи з ліжка чи снідати, вимкнувши камеру чи , взагалі, «прогуляти». Ці умови сприяють психологічному комфорту учнів. Але, між тим, великий обсяг навчального матеріалу для дітей, які старанно і відповідально ставляться до навчання викликав певні труднощі.
          Щодо англійської мови, то цей предмет вивчається з першого класу і дітям він знайомий. Та я, як новий вчитель-предметник на початку навчального року розуміла, що моїми першочерговими завданнями є:

  •          з першого уроку викликати до себе довіру;
  •          зацікавити дітей;
  •          проявити доброзичливе ставлення, підтримку;
  •          вивчати особливості характеру кожної дитини, вміння та навички з предмету;
  •          ознайомити з критеріями оцінювання у 5 класі;
  •          налаштувати дітей на те, що кількість матеріалу трішки збільшиться;
  •          вчасно підтримувати дитячу активність.
  •          занурити  учнів у культуру країни, мову якої вони вивчають і створити такі умови, за яких вони зможуть абстрагуватися від подій, пов’язаних із війною.

 

Основними проблемами у навчанні учнів 5-х класів я вважаю наступні:

  •          пасивність багатьох учнів  в процесі навчання незважаючи на різні методи та форми роботи. Деяких учнів-невидимок не вдалося ні почути ні побачити протягом всього семестру, хоч вони й були присутні на уроках;
  •          недостатній лексичний запас учнями що зумовлює ряд труднощів в опануванні нового навчального матеріалу;
  •          труднощі в організації групової роботи під час уроку при якій би п’ятикласники могли б спілкуватись не заважаючи іншій групі;
  •          нерівні умови дітей у доступі до швидкісного інтернету і до засобів навчання;
  •          труднощі з об’єктивним оцінюванням учнівських робіт через надмірну активність батьків у їхній допомозі своїм дітям з виконанням домашніх завдань.
  •          Неможливість проконтролювати надмірне використання учнями онлайн перекладачив, що набагато спрощує виконання ними завдань, але не дає необхідніх навичок використання мови.

 

 

 Для покращення процесу адаптації п’ятикласників необхідно перш за все викликати в учнів довіру, по-друге не змінювати різко методів роботи, використовувати ігрову методику, яка дається легша в сприйняттю. Дуже важливим фактором є уникання перевантаження дітей як протягом уроку так і під час завдань які даються додому.

Хотілося б додати, що так як і учні, вчителі також проходять період адаптації. Ми повинні працювати з п’ятикласниками враховуючи основні психологічні особливості дітей цього віку.

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 жовтня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку