Урок Full Blast Plus 5 Module 2с

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови для 5 класу за підручником Full Blast Plus 5. Module 2с. Урок має всі необхідні покликання на інтерактивні та відео ресурси.
Перегляд файлу

Тема уроку: "My Pet and Possessive Case"

Підручник Full Blast Plus 5

Клас 5

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з новою лексикою про частини тіла та домашніх тварин.
  • Вивчити граматичну структуру "Whose…?" для вираження приналежності.
  • Розвивати навички говоріння, читання та письма.

План уроку:

1. Привітання та мотивація (5 хвилин):

  • Вчитель вітає учнів і коротко розповідає про тему уроку: як описати домашню тварину та як правильно ставити питання про те, кому щось належить.
  • Мотиваційне відео про домашніх тварин

https://www.youtube.com/watch?v=S1nUMsPC1-0

  • Мотиваційне питання:
    • Чи є у вас домашні тварини? Як ви їх описали б?

2. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин):

  • Учні слухають та повторюють слова: spider, leg, face, snake, dog, cat, rabbit, parrot, arm, hand, foot, head, mouth, wing, eye, nose, ear, body, teeth, tail.

https://www.youtube.com/watch?v=S1nUMsPC1-0

  • Використовуйте картки або зображення з різними тваринами та частинами тіла для ілюстрації.

https://wordwall.net/resource/36960468/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/full-blast-1-2c-vocabulary

  • Вправа на повторення: попросіть учнів показати частини тіла на зображенні тварин або повторити за вами, використовуючи відповідні рухи (показати на руку, ногу, голову тощо).

3. Читання та обговорення діалогу (15 хвилин):

  • Учні слухають діалог між Біллом та Стю про загубленого пса (сторінка 26), після чого читають цей діалог у групах.

https://www.youtube.com/watch?v=9TEmLSkJnjk

  • Обговорення змісту: Хто знайшов собаку? Як вони дізналися, чий це пес?
  • Вправа на закріплення: заповнити пропуски в реченнях, використовуючи імена персонажів з діалогу (Mr Young, Jimmy, Mrs Cahill, Ollie).

4. Граматика: вживання "Whose…?" для вираження приналежності (10 хвилин):

  • Вчитель пояснює граматичну структуру "Whose…?" для запитань про те, кому щось належить.

https://www.youtube.com/watch?v=glINbH4Of6A

  • Приклади:
    • "Whose dog is it? It’s Ollie’s dog."
    • "Whose parrot is this? It’s my cousin’s parrot."
  • Вправа: учні виконують завдання на визначення правильного вживання "Whose" у реченнях (сторінка 27).

5. Гра "Guess My Pet" (10 хвилин):

  • Учні працюють у групах по чотири. Один учень описує свою уявну домашню тварину, а інші повинні здогадатися, яка це тварина, задаючи запитання:
    • "Has your pet got big ears?"
    • "Is it a rabbit?"

6. Практичне завдання на писання (10 хвилин):

  • Учні пишуть короткий опис своєї (або вигаданої) домашньої тварини, використовуючи лексику та граматичні структури уроку.
  • Приклад:
    • "My pet’s name is Fluffy. He’s got long ears and a short tail. He’s white and very soft. Fluffy loves to jump and eat carrots."

Додаткові розробки:

  1. Вірш про домашніх тварин:
    • Вірш для закріплення нової лексики:
      • "My dog has a tail,
        He loves to run and wag it without fail.
        His ears are big, his nose is wet,
        He’s my loyal, furry pet!"
  2. Наочність:
    • Використовуйте малюнки або фотографії різних домашніх тварин для гри "Guess My Pet".
    • Презентація з фото домашніх тварин для їх опису під час уроку.

https://wordwall.net/resource/36960468/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/full-blast-1-2c-vocabulary

  1. Фільм або пісня про тварин:
    • Покажіть короткий мультиплікаційний уривок, де тварини описують себе або одне одного (наприклад, "Zootopia" або "The Secret Life of Pets").
    • Пісня: "Old MacDonald Had a Farm" для відпрацювання лексики з тваринами.

https://www.youtube.com/watch?v=dpnUYVezBVw


Домашнє завдання:

WB Виконати комплекс вправ с.22-23

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку