Тема уроку: "My Pet and Possessive Case"
Підручник Full Blast Plus 5
Клас 5
Мета уроку:
-
Ознайомити учнів з новою лексикою про частини тіла та домашніх тварин.
-
Вивчити граматичну структуру "Whose…?" для вираження приналежності.
-
Розвивати навички говоріння, читання та письма.
План уроку:
1. Привітання та мотивація (5 хвилин):
-
Вчитель вітає учнів і коротко розповідає про тему уроку: як описати домашню тварину та як правильно ставити питання про те, кому щось належить.
-
Мотиваційне відео про домашніх тварин
https://www.youtube.com/watch?v=S1nUMsPC1-0
-
Мотиваційне питання:
-
Чи є у вас домашні тварини? Як ви їх описали б?
2. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин):
-
Учні слухають та повторюють слова: spider, leg, face, snake, dog, cat, rabbit, parrot, arm, hand, foot, head, mouth, wing, eye, nose, ear, body, teeth, tail.
https://www.youtube.com/watch?v=S1nUMsPC1-0
-
Використовуйте картки або зображення з різними тваринами та частинами тіла для ілюстрації.
https://wordwall.net/resource/36960468/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/full-blast-1-2c-vocabulary
-
Вправа на повторення: попросіть учнів показати частини тіла на зображенні тварин або повторити за вами, використовуючи відповідні рухи (показати на руку, ногу, голову тощо).
3. Читання та обговорення діалогу (15 хвилин):
-
Учні слухають діалог між Біллом та Стю про загубленого пса (сторінка 26), після чого читають цей діалог у групах.
https://www.youtube.com/watch?v=9TEmLSkJnjk
-
Обговорення змісту: Хто знайшов собаку? Як вони дізналися, чий це пес?
-
Вправа на закріплення: заповнити пропуски в реченнях, використовуючи імена персонажів з діалогу (Mr Young, Jimmy, Mrs Cahill, Ollie).
4. Граматика: вживання "Whose…?" для вираження приналежності (10 хвилин):
-
Вчитель пояснює граматичну структуру "Whose…?" для запитань про те, кому щось належить.
https://www.youtube.com/watch?v=glINbH4Of6A
-
Приклади:
-
"Whose dog is it? It’s Ollie’s dog."
-
"Whose parrot is this? It’s my cousin’s parrot."
-
Вправа: учні виконують завдання на визначення правильного вживання "Whose" у реченнях (сторінка 27).
5. Гра "Guess My Pet" (10 хвилин):
-
Учні працюють у групах по чотири. Один учень описує свою уявну домашню тварину, а інші повинні здогадатися, яка це тварина, задаючи запитання:
-
"Has your pet got big ears?"
-
"Is it a rabbit?"
6. Практичне завдання на писання (10 хвилин):
-
Учні пишуть короткий опис своєї (або вигаданої) домашньої тварини, використовуючи лексику та граматичні структури уроку.
-
Приклад:
-
"My pet’s name is Fluffy. He’s got long ears and a short tail. He’s white and very soft. Fluffy loves to jump and eat carrots."
Додаткові розробки:
-
Вірш про домашніх тварин:
-
Вірш для закріплення нової лексики:
-
"My dog has a tail,
He loves to run and wag it without fail.
His ears are big, his nose is wet,
He’s my loyal, furry pet!"
-
Наочність:
-
Використовуйте малюнки або фотографії різних домашніх тварин для гри "Guess My Pet".
-
Презентація з фото домашніх тварин для їх опису під час уроку.
https://wordwall.net/resource/36960468/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/full-blast-1-2c-vocabulary
-
Фільм або пісня про тварин:
-
Покажіть короткий мультиплікаційний уривок, де тварини описують себе або одне одного (наприклад, "Zootopia" або "The Secret Life of Pets").
-
Пісня: "Old MacDonald Had a Farm" для відпрацювання лексики з тваринами.
https://www.youtube.com/watch?v=dpnUYVezBVw
Домашнє завдання:
WB Виконати комплекс вправ с.22-23