Адаптована програма з англійської мови

Про матеріал
Адаптована програма з англійської мови для учнів 6 класу з інклюзивним навчанням
Перегляд файлу

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Зміст предмету

Цілі навчання (довготривалі)

Очікувані результати (короткострокові цілі)

Педагогічні технології

Примітка

ТЕМА. Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ

1

Мої родинні зв'язки Професії батьків мої друзі та їхні уподобання

possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs

Present/Past/Future Simple;

Present/Past Progressive.

comparisons

Розповідає про свою родину, про професії батьків.

Надає характеристику другові, розповідає про його уподобання

Розвиток мовлення

За допомогою асистента вчителя:

- називає членів родини, скільки їм років, їхні професії;

-розповідає про свою родину за наданим шаблоном;

-за допомогою наочності, карток відрізняє присвійні займенники, використовує їх у писемному й усному мовленні;

- за допомогою зразка порівнює предмети

Наочність;

Збільшення часу на виконання завдань;

Ігрові технології;

 

ТЕМА. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

2

Улюблені навчальні предмети;  види діяльності на уроках

may, must, саn/could, have to/had to, would/wouldn’t (like)

Розповідає про улюблені шкільні предмети, називає шкільні прилади

Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал.

Розвиток мовлення

За допомогою асистента вчителя:

називає ознаки здорового способу життя, види дозвілля, що існують, а також може надати інформацію про власний спосіб життя, спираючись на свої уподобання;

розповідає про свою школу,  спочатку вимовляючи нові лінгвістичні одиниці відповідно до інструкцій педагога (стосовно вимови окремих складних звукосполучень та інтонації), з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно вимовляючи відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування у контексті кожної теми ситуативного спілкування;

 

Збільшення часу на виконання завдань

демонстрація зразка, нагадування, навідне питання;

 

 

 

ТЕМА. СПОРТ

3

види спорту спортивні уподобання

Питальні слова

Розвиток мовлення

Запитує та надає інформацію

Розпитує з метою роз’яснення та уточнення інформації

За допомогою асистента вчителя:

Усно називає більшість видів спорту, може знайти в тексті за допомогою вчителя потрібну інформацію, добре сприймає інформацію на слух

Збільшення часу на виконання завдань

Демонстрація зразка

Наочність

Ігрові технології

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

Зміст предмету

Цілі навчання (довготривалі)

Очікувані результати (короткострокові цілі)

Педагогічні технології

Примітка

ТЕМА. ХАРЧУВАННЯ

4

традиції харчування назви страв

basic quantifiers (a lot, a little, very, too, rather, etc)

Розповідає про традиції харчування в Україні та Англії

Висловлює свої уподобання, емоції

За допомогою асистента вчителя:

Називає національні страви України та Великої Британії, за допомогою наглядгого зразка може скласти діалог

Демонстація шаблона

Наочність

Ігрові технології

 

ТЕМА. ПОКУПКИ

5

відвідування магазинів види магазинів асортимент товарів гроші

Past Simple

Comparisons

Аргументує свій вибір, точку зору

Розвиток мовлення

За допомогою асистента вчителя:

Розуміє більшість лексичного матеріалу, вміє скласти список покупок, вміє ставити та відповідати на запитання стосовно ціни певної покупки

подання нового матеріалу невеликим обсягом

спрощення інструкцій, покрокові інструкції,

Наочність

 

ТЕМА. ПОДОРОЖ

6

транспорт підготовка до подорожі проїзні документи

Present Perfect

Розповідає про свої враження

Висловлює власні емоції

Розвиток мовлення

За допомогою асистента вчителя:

Називає види транспорту, висловлює власну думку за допомогою простих речень (за потреби за допомогою вчителя). Відповідає на уточнюючі питання, якщо темп мовлення був повільним і чітким

подання нового матеріалу невеликим обсягом

спрощення інструкцій, покрокові інструкції,

Наочність

 

ТЕМА. Велика Британія

7

Лондон, визначні місця

definite article for uniqueness, public buildings, geographical names, other proper names

Розповідає про свої враження

Знає про визначні місця Лондона

За допомогою асистента вчителя:

Може на достатньому рівні здійснити повідомлення у контексті конкретної лексичної теми з опорою на зразок (еталонне мовлення педагога, зорові опори тощо) та алгоритм за допомогою учителя, або працюючи в парі з однокласником

подання нового матеріалу невеликим обсягом

спрощення інструкцій, покрокові інструкції,

Наочність

 

ТЕМА. УКРАЇНА

8

Київ, визначні місця

Висловлює свої емоції

Розвиток мовлення

За допомогою асистента вчителя:

Впізнає на слух визнані місця України, може скласти декілька речень, здійснити опис; підтримати бесіду

подання нового матеріалу невеликим обсягом

спрощення інструкцій, покрокові інструкції,

Наочність

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василевська Євгенія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
1999
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку