АНГЛІЙСЬКА МОВА
№ |
Зміст предмету |
Цілі навчання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології |
Примітка |
||||||||||
ТЕМА. Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ |
|||||||||||||||
1 |
Мої родинні зв'язки Професії батьків мої друзі та їхні уподобання possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs Present/Past/Future Simple; Present/Past Progressive. comparisons |
Розповідає про свою родину, про професії батьків. Надає характеристику другові, розповідає про його уподобання Розвиток мовлення |
За допомогою асистента вчителя: - називає членів родини, скільки їм років, їхні професії; -розповідає про свою родину за наданим шаблоном; -за допомогою наочності, карток відрізняє присвійні займенники, використовує їх у писемному й усному мовленні; - за допомогою зразка порівнює предмети |
Наочність; Збільшення часу на виконання завдань; Ігрові технології; |
|
||||||||||
ТЕМА. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ |
|||||||||||||||
2 |
Улюблені навчальні предмети; види діяльності на уроках may, must, саn/could, have to/had to, would/wouldn’t (like) |
Розповідає про улюблені шкільні предмети, називає шкільні прилади Розвиток вміння запам’ятовувати навчальний матеріал. Розвиток мовлення |
За допомогою асистента вчителя: називає ознаки здорового способу життя, види дозвілля, що існують, а також може надати інформацію про власний спосіб життя, спираючись на свої уподобання; розповідає про свою школу, спочатку вимовляючи нові лінгвістичні одиниці відповідно до інструкцій педагога (стосовно вимови окремих складних звукосполучень та інтонації), з іншими учнями класу, повторюючи за педагогом/однокласниками, самостійно вимовляючи відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування у контексті кожної теми ситуативного спілкування;
|
Збільшення часу на виконання завдань демонстрація зразка, нагадування, навідне питання;
|
|
||||||||||
ТЕМА. СПОРТ |
|||||||||||||||
3 |
види спорту спортивні уподобання Питальні слова |
Розвиток мовлення Запитує та надає інформацію Розпитує з метою роз’яснення та уточнення інформації |
За допомогою асистента вчителя: Усно називає більшість видів спорту, може знайти в тексті за допомогою вчителя потрібну інформацію, добре сприймає інформацію на слух |
Збільшення часу на виконання завдань Демонстрація зразка Наочність Ігрові технології |
|
||||||||||
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Зміст предмету |
Цілі навчання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології |
Примітка |
|||||||||||||||||||||
ТЕМА. ХАРЧУВАННЯ |
||||||||||||||||||||||||||
4 |
традиції харчування назви страв basic quantifiers (a lot, a little, very, too, rather, etc) |
Розповідає про традиції харчування в Україні та Англії Висловлює свої уподобання, емоції |
За допомогою асистента вчителя: Називає національні страви України та Великої Британії, за допомогою наглядгого зразка може скласти діалог |
Демонстація шаблона Наочність Ігрові технології |
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА. ПОКУПКИ |
||||||||||||||||||||||||||
5 |
відвідування магазинів види магазинів асортимент товарів гроші Past Simple Comparisons |
Аргументує свій вибір, точку зору Розвиток мовлення |
За допомогою асистента вчителя: Розуміє більшість лексичного матеріалу, вміє скласти список покупок, вміє ставити та відповідати на запитання стосовно ціни певної покупки |
подання нового матеріалу невеликим обсягом спрощення інструкцій, покрокові інструкції, Наочність |
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА. ПОДОРОЖ |
||||||||||||||||||||||||||
6 |
транспорт підготовка до подорожі проїзні документи Present Perfect |
Розповідає про свої враження Висловлює власні емоції Розвиток мовлення |
За допомогою асистента вчителя: Називає види транспорту, висловлює власну думку за допомогою простих речень (за потреби за допомогою вчителя). Відповідає на уточнюючі питання, якщо темп мовлення був повільним і чітким |
подання нового матеріалу невеликим обсягом спрощення інструкцій, покрокові інструкції, Наочність |
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА. Велика Британія |
||||||||||||||||||||||||||
7 |
Лондон, визначні місця definite article for uniqueness, public buildings, geographical names, other proper names |
Розповідає про свої враження Знає про визначні місця Лондона |
За допомогою асистента вчителя: Може на достатньому рівні здійснити повідомлення у контексті конкретної лексичної теми з опорою на зразок (еталонне мовлення педагога, зорові опори тощо) та алгоритм за допомогою учителя, або працюючи в парі з однокласником |
подання нового матеріалу невеликим обсягом спрощення інструкцій, покрокові інструкції, Наочність |
|
|||||||||||||||||||||
ТЕМА. УКРАЇНА |
||||||||||||||||||||||||||
8 |
Київ, визначні місця |
Висловлює свої емоції Розвиток мовлення |
За допомогою асистента вчителя: Впізнає на слух визнані місця України, може скласти декілька речень, здійснити опис; підтримати бесіду |
подання нового матеріалу невеликим обсягом спрощення інструкцій, покрокові інструкції, Наочність |
|
|||||||||||||||||||||