Навчання аудіюванню. Комунікативні вправи з формування , вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. Майстер — класи.

Про матеріал
Навчання аудіюванню. Комунікативні вправи з формування , вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. Майстер — класи.
Перегляд файлу

Навчання аудіюванню. Комунікативні вправи з формування , вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. Майстер — класи.

Аудіювання під час навчання полягає в прослуховуванні й розумінні мовлення . Воно входить в діалогічне спілкування в якості його рецептивного компонента. Під час навчання аудіювання я звертаю увагу на визначення конкретного завдання ,відбір або складання тексту для аудіювання з урахуванням вимог програми,конкретних умов навчання,рівень володіння мовою учнями та інтересів учнів. Іноді я користуюся текстами з Teacher’s Book або будь яких посібників на допомогу вчителю. Текст може бути невеликим , що складається з кількох пропозицій і призначатися для розвитку певних механізмів аудіювання (здогадки, осмислення). Намагаюсь аналізувати можливі труднощі (лінгвістичні, мовні,змістовні). Визначаю умови пред’явлення тексту, проводжу підготовчу роботу на передтекстовому етапі з урахуванням зазначених труднощів. Формулюю установку перед прослуховуванням і визначаю кількість прослуховувань,що залежить від мети . Але на старшому етапі навчання установка повинна націлювати учнів на розуміння змісту, а не фактів з тексту. Тому я приділяю особливу увагу формулюванню установки,тому що успішність розуміння тексту учнями багато в чому залежить від неї. Пропоную ознайомитись з   видами вправ під час навчання аудіювання.

1.  Рівень розуміння слів.

Цілі — перевірити розрізняння та розуміння окремих слів,найлегших фраз, виразів, фактів.

Зразки завдань.

Match English expressions to their Ukrainian equivalents.

Match the words to their definitions. Match the phrases.

2.  Рівень розуміння речень.

Цілі — перевірити розуміння логіко-граматичної структури складного речення.

Зразки завдань.

Answer the questions, choose the correct answer.

Match the sentences interrogative, negative. Match the parts of the sentences.

3.  Рівень розуміння складного синтаксичного цілого.

Цілі — перевірити визначення засобів з’єднання, що становить значний фрагмент, визначення теми тексту, початку і кінця думки за основними синтаксичними ознаками.

Зразки завдань.

Read the sentences, are they true or false?

4.  Рівень розуміння тексту.

Цілі — перевірити розуміння предикативного зв’язку речень, стилю і жанру.

Зразки завдань.

Put the sentences into right order.

Divide the text into logical parts. Give them names. Use this plan to retell the text.

pdf
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку