Адаптована програма з інформатики для учня 11 класу (ООП)

Про матеріал
Програма розроблена для дитини з ООП. Довгострокова ціль: - формування основ інформаційної культури, тобто знати основні поняття інформатики, такими, як команда, алгоритм, виконавець; - розвиток логічного і образного мислення, що можливо завдяки широкому використанню графічних і звукових засобів; - вживання ЕОМ для вирішення творчих завдань конструювання і проектування; - індивідуалізація і диференціація навчання, наочність, доступність подачі інформації, введення ігрового елементу в процесі навчання
Перегляд файлу

Відповідальний за адаптацію навчальної програми Васильчук  Катерина Іванівна

Довгострокова ціль:

 - формування основ інформаційної культури, тобто знати основні поняття інформатики, такими, як команда, алгоритм, виконавець;

- розвиток логічного і образного мислення, що можливо завдяки широкому використанню графічних і звукових засобів;

- вживання ЕОМ для вирішення творчих завдань конструювання і проектування;

- індивідуалізація і диференціація навчання, наочність, доступність подачі інформації, введення ігрового елементу в процесі навчання.

Цілі навчання

Зміст навчального матеріалу

Педагогічні технології на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Знати правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері та гігієну праці; вміти розрізняти види графічних зображень та  типи графічних редакторів. Висловлювати свою думку про можливості застосування комп'ютерної графіки.

 

Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації

Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія.

 

Розуміти особливості растрової графіки; знати, які формати мають файли растрових зображень; виконувати графічні малюнки, корегувати кольорові зображення

Растрова графіка

Навчання в режимі діалогу,

ілюстративне навчання.

 

Розуміти поняття композиції та дизайну. Вміти з допомогою комп’ютерної програми складати контрастну композицію з геометричних фігур

Основи композиції та дизайну

Системність (логіка процесу, взаємозв’язок всіх його частин, цілісність)

 

Розуміти роль векторної графіки. Виконувати графічні малюнки.

Векторна графіка

Випереджувальні завдання для індивідуальної та групової роботи

 

Вміти аналізувати  стилі та види буклетів; виконувати дизайн та верстку буклетів; розуміти поняття логотипу; розробляти та створювати логотипи

Графічний дизайн у поліграфії

Використання  ігрових моментів

Залучення до роботи в групі.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 11 клас, Планування
Інкл
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.)
Додано
28 січня
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку