Відповідальний за адаптацію навчальної програми Васильчук Катерина Іванівна
Довгострокова ціль:
- формування основ інформаційної культури, тобто знати основні поняття інформатики, такими, як команда, алгоритм, виконавець;
- розвиток логічного і образного мислення, що можливо завдяки широкому використанню графічних і звукових засобів;
- вживання ЕОМ для вирішення творчих завдань конструювання і проектування;
- індивідуалізація і диференціація навчання, наочність, доступність подачі інформації, введення ігрового елементу в процесі навчання.
Цілі навчання |
Зміст навчального матеріалу |
Педагогічні технології на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Знати правила техніки безпеки при роботі на комп'ютері та гігієну праці; вміти розрізняти види графічних зображень та типи графічних редакторів. Висловлювати свою думку про можливості застосування комп'ютерної графіки.
|
Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації |
Технологія особистісно – орієнтованого навчання. Інформаційно-комунікаційна технологія. |
|
Розуміти особливості растрової графіки; знати, які формати мають файли растрових зображень; виконувати графічні малюнки, корегувати кольорові зображення |
Растрова графіка |
Навчання в режимі діалогу, ілюстративне навчання. |
|
Розуміти поняття композиції та дизайну. Вміти з допомогою комп’ютерної програми складати контрастну композицію з геометричних фігур |
Основи композиції та дизайну |
Системність (логіка процесу, взаємозв’язок всіх його частин, цілісність) |
|
Розуміти роль векторної графіки. Виконувати графічні малюнки. |
Векторна графіка |
Випереджувальні завдання для індивідуальної та групової роботи |
|
Вміти аналізувати стилі та види буклетів; виконувати дизайн та верстку буклетів; розуміти поняття логотипу; розробляти та створювати логотипи |
Графічний дизайн у поліграфії |
Використання ігрових моментів Залучення до роботи в групі.
|
|