Адаптоване календарно-тематичне планування для 6 кл з англійської мови I семестр

Про матеріал
Адаптоване календарно-тематичне планування для 6 класу з англійської мови I семестр На основі навчальної програми за авт. Зимомря підручник Prepare
Перегляд файлу

1 семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Лексичний

Граматичний

 

1.Здоров’я і спорт

1

 

Повернення до школи.

 

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій.[6 IHO 1.1.3-1]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, беручи доцільні  стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні.

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Things in the classroom

 

‘to be’

There is/are

2

 

За шкільною партою. Діалогічне мовлення.

 

Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3]

Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення  і завершення розмови різної тривалості.

 

Бесіда про уміння.

 

Is there…? Are there…?

3

 

У шкільному рюкзаку. Побудова описового монологу.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Співвідносить інформацію, сприйняту  на слух, підкріплену засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Сприймання на слух коротких розмов.

 

School things

Have got

4

 

Спілкування в школі. Опис дії та операцій.

 

Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

School activities

Dates in/on

Numerals

5

 

Шкільний календар. Повторення вживання числівників.

 

Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]

 

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання

 

Days of the week, months

Can

6

 

Після школи. Граматичний практикум.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

Free-time activities

Present Simple

7

 

Анкета. Будова тексту-розповіді.

 

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

Побудова власного висловлювання

 

Present Simple

8

 

Особисте портфоліо. Розвиток навичок письма.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Зорове сприймання інформації з інфографіки.

Написання тексту.

Personal details

 

9

 

Спорт. Мовні вправи

 

Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

 

Опис картинки. Написання короткого опису.

Sports

Do/go/play

10

 

Спортивні заняття. Робота з текстом.

 

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

 Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Sports activities

Adverbs of  frequency

11

 

Незвичайні види спорту. Аудіювальні навички.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Читання з розумінням.

 

 

 

12

 

Види спорту. Складання коротких інструкцій.

 

Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні.

 

Складання коротких інструкцій

Sports activities

Do/go/play

13

 

Спортивне спорядження. Мовні вправи.

 

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

Читання речень на додавання пропущеної лексеми

 

Sports equipment

 

14

 

Спортивна форма. Розвиток навичок слухання.

 

Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. Просить співрозмовника повторити, якщо учень не розуміє отриманої інформації. [6 IHO 2.4.2-1]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Прослуховування короткої розмови

Запис окремих інформаційних аспектів

 

 

15

 

Спорт у моєму житті. Побудова монологу.

Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.

 

Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2]

Продукування усних/ письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Презентація проекту.

 

 

 

16

 

Здоровий спосіб життя. Закріплення лексики і граматики теми. Годинник.

 

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Сприймання тексту на слух  відповідної тематики.

Заповнення інфографіки

Clock.

Daily routines

Numerals

17

 

Щоденні справи. Слухання розповідей.

 

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

Daily routines

 

18

 

Мій день. Граматичний практикум. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.

 

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

 

Складання речень за шаблоном

Timetable

Present Simple VS Present Continuous

19

 

Режим. Опрацювання розкладу на день. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мова  чітка, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

 

Заповнення інфографіки.

 

Present Simple VS Present Continuous

20

 

Список справ. Складання короткого плану на день. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище..

 

Презентація матеріалу продукування.

 

 

21

 

Здоровий  сніданок. Види страв. Назви продуктів.

 

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

Сприйняття коротких повідомлень

 

Food

 

22

 

Поради здорового способу життя. Розвиток навичок письма.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

 

Розвиток навичок письма власного висловлювання

 

Or/and/but

23

 

Параолімпійці. Робота з текстом. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.

 

 

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

Опрацювання тексту та вправ до нього

 

Parts of the body

 

24

 

Діагностична робота. Інтерв’ю зі спортсменом. Діалогічне мовлення.

Побудова інфографіки. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання та зменшення обсягу завдань

 

 

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки).

Прослуховування інтерв’ю

Робота з бланками анкети

 

 

 

 

2.Відпочинок і дозвілля

 

1

 

Музика. Опрацювання лексичного матеріалу.

 

Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1]

Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію).

 

 

Music

 

2

 

Музичні жанри. Вправи на розвиток навичок аудіювання. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.

 

 

Виокремлює основну інформацію щодо повсякденних передбачуваних питань, представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-1]

Моделювання етапів  виконання завдання

Сприймання на слух тексту відповідної тематики

 

Music genres

 

3

 

Музичні вподобання. Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки.

 

Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1]

Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення).

 

Складання мікро-діалогів

 

Like/hate/love +ing

4

 

Музичні інструменти. Тривалий діалог: опис власних вподобань.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2]

Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках).

 

Коротка розповідь власних вподобань

 

Like/hate/love +ing

5

 

Музичний бізнес. Формування навичок вибіркового читання.

 

Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4]

Моделювання етапів  виконання завдання

Сприймання письмового тексту для виокремлення інформації

 

Bands and singers

 

6

 

Заняття музикою. Формування навичок участі у груповій бесіді.

 

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

 

Бесіда про роль музики у житті

Music phrases

 

7

 

Активний відпочинок. Розширення  діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів для будови лінійної розповіді.Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

 

Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2]

Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках).

 

Розповідь з порадами

Emotions

Adverbs of manner

8

 

На концерті. Підвищення рівня вмінь написання зв’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.

 

Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

 

Написання корисних порад

 

Past Simple

Was/were

9

 

Дозвілля.

 

Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1

Використання графічних організаторів у ході виконання завдань.

 

 

Free-time activities

Past Simple

Was/were

10

 

Відпочинок. Робота з текстом.

 

Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-2]

Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання.

Робота з текстом та вправами за його змістом

 

 

 

11

 

Весело з друзями. Усне продукування. Складання розповіді.

 

Веде розмову щодо простих повсякденних завдань, використовуючи прості фрази, коли треба щось попросити чи дати, отримати просту інформацію та обговорити, що робити далі. [6 IHO 2.1.2-2]

Використовують невербальні способи спілкування.

 

Розповідь про власні враження.

Emotions

Adjectives

12

 

Вечірка. Написання тексту з враженнями.Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.

 

 

Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

 

Письмове оформлення власних вражень

 

Order of adjectives

13

 

Поради друзям. Повторення граматичного матеріалу, вживання у комунікативному середовищі.

 

Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1]

Використовують невербальні способи спілкування.

 

Бесіда про вільний час з користю

Suggestions

Advice

 

14

 

Діагностична робота. Хобі. Розвиток навичок написання записок із повідомленням. Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення[a1] часу на виконання завдання.

 

Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4]

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище.

 

Написання повідомлення

 

 

 

3.Школа

1

 

Моменти в історії. Дати. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика.

 

Запитує та розповідає на простому рівні про подію. [6 IHO 2.1.4-4]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

Сприймання тексту на слух

 

Historical events

Dates in/on

2

 

Жінки в історії. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.

 

Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2]

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Тренування точності сприймання тексту.

 

 

Past Simple (regular)

3

 

Велика пожежа. Робота з текстом. Контроль аудіювання.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.

 

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Зорове сприймання тексту про минулі події

 

Buildings

 

4

 

Споруди. Історичні пам’ятки. Контроль письма.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.

 

Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-1]

Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди

 

Опис споруд. Історична довідка

 

 

5

 

Професії . Мовні вправи. Контроль читання.

Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.

 

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос).

 

 

Jobs

Adjectives

‘to be’

6

 

Види заробітку. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.

 

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Моделювання етапів виконання завдання

Робота з теоретичним матеріалом.

 

 

Past Simple (negative)

7

 

Моя майбутня професія. Контроль говоріння.

Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

Сприймання зорово тексту про майбутній вибір

 

 

Past Simple (questions)

8

 

Додатковий заробіток. Розвиток навичок будови лінійної розповіді.

 

Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6]

Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди

 

Бесіда про майбутні плани

 

 

9

 

Підзаробіток для школярів. Підсумковий урок за І семестр.

 

Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2]

Участь у роботі з групи, приймаючи інших та демонструючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

 

Написання есе

Work

 

10

 

Робота на вихідних. Аналіз оголошень.

 

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Моделювання етапів виконання завдання

Читання коротких текстів з ілюстраціями

 

 

 

11

 

Кишенькові гроші. Проведення досліджень.

 

Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 IHO 3.1.3-1]

Визначення необхідних для виконання завдання ролей учасників

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи заробітку.

 

Money

Currency

 

12

 

Шкільні канікули. Тренування навичок розміщення дописів.

 

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці).

 

Написання опитування чи анкетування

Holidays

Past Simple (irregular)

13

 

Літній відпочинок з користю. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки.

 

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

 

Презентація інфографіки

 

Past Simple (irregular)

 


docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
2 січня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку