1 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|
Лексичний |
Граматичний |
1.Здоров’я і спорт |
|||||||||
1 |
|
Повернення до школи.
|
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій.[6 IHO 1.1.3-1] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, беручи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні. |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Things in the classroom
|
‘to be’ There is/are |
|
2 |
|
За шкільною партою. Діалогічне мовлення.
|
Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3] |
Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. |
|
Бесіда про уміння. |
|
Is there…? Are there…? |
|
3 |
|
У шкільному рюкзаку. Побудова описового монологу. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, підкріплену засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Сприймання на слух коротких розмов. |
|
School things |
Have got |
|
4 |
|
Спілкування в школі. Опис дії та операцій.
|
Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
School activities |
Dates in/on Numerals |
|
5 |
|
Шкільний календар. Повторення вживання числівників.
|
Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]
|
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання |
|
Days of the week, months |
Can |
|
6 |
|
Після школи. Граматичний практикум. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
Free-time activities |
Present Simple |
|
7 |
|
Анкета. Будова тексту-розповіді.
|
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
Побудова власного висловлювання |
|
Present Simple |
|
8 |
|
Особисте портфоліо. Розвиток навичок письма. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Зорове сприймання інформації з інфографіки. |
Написання тексту. |
Personal details |
|
|
9 |
|
Спорт. Мовні вправи
|
Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
|
Опис картинки. Написання короткого опису. |
Sports |
Do/go/play |
|
10 |
|
Спортивні заняття. Робота з текстом.
|
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Sports activities |
Adverbs of frequency |
|
11 |
|
Незвичайні види спорту. Аудіювальні навички. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Читання з розумінням. |
|
|
|
|
12 |
|
Види спорту. Складання коротких інструкцій.
|
Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні. |
|
Складання коротких інструкцій |
Sports activities |
Do/go/play |
|
13 |
|
Спортивне спорядження. Мовні вправи.
|
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
Читання речень на додавання пропущеної лексеми |
|
Sports equipment |
|
|
14 |
|
Спортивна форма. Розвиток навичок слухання.
|
Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. Просить співрозмовника повторити, якщо учень не розуміє отриманої інформації. [6 IHO 2.4.2-1] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Прослуховування короткої розмови |
Запис окремих інформаційних аспектів |
|
|
|
15 |
|
Спорт у моєму житті. Побудова монологу. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.
|
Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2] |
Продукування усних/ письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Презентація проекту. |
|
|
|
|
16 |
|
Здоровий спосіб життя. Закріплення лексики і граматики теми. Годинник.
|
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Сприймання тексту на слух відповідної тематики. |
Заповнення інфографіки |
Clock. Daily routines |
Numerals |
|
17 |
|
Щоденні справи. Слухання розповідей.
|
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
Daily routines |
|
|
18 |
|
Мій день. Граматичний практикум. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.
|
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
|
Складання речень за шаблоном |
Timetable |
Present Simple VS Present Continuous |
|
19 |
|
Режим. Опрацювання розкладу на день. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мова чітка, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
|
Заповнення інфографіки. |
|
Present Simple VS Present Continuous |
|
20 |
|
Список справ. Складання короткого плану на день. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище.. |
|
Презентація матеріалу продукування. |
|
|
|
21 |
|
Здоровий сніданок. Види страв. Назви продуктів.
|
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
Сприйняття коротких повідомлень |
|
Food |
|
|
22 |
|
Поради здорового способу життя. Розвиток навичок письма. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
|
Розвиток навичок письма власного висловлювання |
|
Or/and/but |
|
23 |
|
Параолімпійці. Робота з текстом. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.
|
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
Опрацювання тексту та вправ до нього |
|
Parts of the body |
|
|
24 |
|
Діагностична робота. Інтерв’ю зі спортсменом. Діалогічне мовлення. Побудова інфографіки. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання та зменшення обсягу завдань
|
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки). |
Прослуховування інтерв’ю |
Робота з бланками анкети |
|
|
|
2.Відпочинок і дозвілля
|
||||||||
1 |
|
Музика. Опрацювання лексичного матеріалу.
|
Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1] |
Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію). |
|
|
Music |
|
2 |
|
Музичні жанри. Вправи на розвиток навичок аудіювання. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.
|
Виокремлює основну інформацію щодо повсякденних передбачуваних питань, представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Сприймання на слух тексту відповідної тематики |
|
Music genres |
|
3 |
|
Музичні вподобання. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки.
|
Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1] |
Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення). |
|
Складання мікро-діалогів |
|
Like/hate/love +ing |
4 |
|
Музичні інструменти. Тривалий діалог: опис власних вподобань. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2] |
Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). |
|
Коротка розповідь власних вподобань |
|
Like/hate/love +ing |
5 |
|
Музичний бізнес. Формування навичок вибіркового читання.
|
Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Сприймання письмового тексту для виокремлення інформації |
|
Bands and singers |
|
6 |
|
Заняття музикою. Формування навичок участі у груповій бесіді.
|
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
|
Бесіда про роль музики у житті |
Music phrases |
|
7 |
|
Активний відпочинок. Розширення діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів для будови лінійної розповіді.Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2] |
Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). |
|
Розповідь з порадами |
Emotions |
Adverbs of manner |
8 |
|
На концерті. Підвищення рівня вмінь написання зв’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей. Адаптація: Зменшення обсягу завдань.
|
Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
|
Написання корисних порад |
|
Past Simple Was/were |
9 |
|
Дозвілля.
|
Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1 |
Використання графічних організаторів у ході виконання завдань. |
|
|
Free-time activities |
Past Simple Was/were |
10 |
|
Відпочинок. Робота з текстом.
|
Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-2] |
Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання. |
Робота з текстом та вправами за його змістом |
|
|
|
11 |
|
Весело з друзями. Усне продукування. Складання розповіді.
|
Веде розмову щодо простих повсякденних завдань, використовуючи прості фрази, коли треба щось попросити чи дати, отримати просту інформацію та обговорити, що робити далі. [6 IHO 2.1.2-2] |
Використовують невербальні способи спілкування. |
|
Розповідь про власні враження. |
Emotions |
Adjectives |
12 |
|
Вечірка. Написання тексту з враженнями.Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.
|
Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
|
Письмове оформлення власних вражень |
|
Order of adjectives |
13 |
|
Поради друзям. Повторення граматичного матеріалу, вживання у комунікативному середовищі.
|
Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1] |
Використовують невербальні способи спілкування. |
|
Бесіда про вільний час з користю |
Suggestions Advice |
|
14 |
|
Діагностична робота. Хобі. Розвиток навичок написання записок із повідомленням. Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення[a1] часу на виконання завдання.
|
Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4] |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Написання повідомлення |
|
|
3.Школа |
|||||||||
1 |
|
Моменти в історії. Дати. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика.
|
Запитує та розповідає на простому рівні про подію. [6 IHO 2.1.4-4] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
Сприймання тексту на слух |
|
Historical events |
Dates in/on |
|
2 |
|
Жінки в історії. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок. Адаптація: Збільшення часу на виконання завдання.
|
Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2] |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Тренування точності сприймання тексту. |
|
|
Past Simple (regular) |
|
3 |
|
Велика пожежа. Робота з текстом. Контроль аудіювання. Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.
|
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Зорове сприймання тексту про минулі події |
|
Buildings |
|
|
4 |
|
Споруди. Історичні пам’ятки. Контроль письма. Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.
|
Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-1] |
Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди |
|
Опис споруд. Історична довідка |
|
|
|
5 |
|
Професії . Мовні вправи. Контроль читання. Адаптація: Зменшення обсягу завдань та збільшення часу на виконання.
|
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжина голосних, наголос). |
|
|
Jobs |
Adjectives ‘to be’ |
|
6 |
|
Види заробітку. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.
|
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Робота з теоретичним матеріалом. |
|
|
Past Simple (negative) |
|
7 |
|
Моя майбутня професія. Контроль говоріння. |
Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
Сприймання зорово тексту про майбутній вибір |
|
|
Past Simple (questions) |
|
8 |
|
Додатковий заробіток. Розвиток навичок будови лінійної розповіді.
|
Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6] |
Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди |
|
Бесіда про майбутні плани |
|
|
|
9 |
|
Підзаробіток для школярів. Підсумковий урок за І семестр.
|
Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2] |
Участь у роботі з групи, приймаючи інших та демонструючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
|
Написання есе |
Work |
|
|
10 |
|
Робота на вихідних. Аналіз оголошень.
|
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Читання коротких текстів з ілюстраціями |
|
|
|
|
11 |
|
Кишенькові гроші. Проведення досліджень.
|
Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 IHO 3.1.3-1] |
Визначення необхідних для виконання завдання ролей учасників |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи заробітку. |
|
Money Currency |
|
|
12 |
|
Шкільні канікули. Тренування навичок розміщення дописів.
|
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці). |
|
Написання опитування чи анкетування |
Holidays |
Past Simple (irregular) |
|
13 |
|
Літній відпочинок з користю. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки.
|
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
|
Презентація інфографіки |
|
Past Simple (irregular) |
|