Алгоритм дій педагогічних працівників у разі виявлення домашнього насильства

Про матеріал
у разі виявлення домашнього насильства серед учнів школи скористайтеся алгоритмом дій
Перегляд файлу

АЛГОРИТМ Ай а пиагогмних

ПРАЦВНИКВ

В (ЗАКЛАДУ ОСВ.ТИ

У ВИПАДКУ ВИЯВЛЕННЯ

ВИПАДКВ домашнього

4. ЗАБЕЗПЕЧТЕ НАСИЛЬСТВА

БЕЗЛЕКУ ДИТИНИ.

ЯКЩО ВИ ЗАТДОЗРИЛИ. ЩО ДИТИНА Е ЖЕРТВОЮ дотащнього НАСИЛЬСТЭА. ЛЕРш ЗА ВСЕ. НЕОБХАНО

ЗАБЕЗЛЕЧИТИ й БЕЗЛЕКЧ. ЦЕ ОЗНАЧАЕ, ЦО ви ПОВИНЮ захистити ДИТИНЧ ЛОААЛЬщого насильствп

ЯКЩО ВИ ЗНАХОА[4ТЕсь                                                               2. логоеор:ть з дитиною.

image image

НА-эн з литиноюЖЕРТВОЮ НАСИАЬСТЭА.

еяжаиео створити мя ню

л,сля ТОГО. ЯК ви ЗАБЕ3ПЕчили

БЕЗЛЕчний простР,               ДЕ

БЕЗПЕКУ              дитини.                 еджливо

вона 3Р10ЖЕ еиччеати

логоеорити з НЕЮ про ТЕ. що

СЕБЕ комфортно.

еиъчвкться.

ви МОЖЕТЕ запропончвати

image image image image МЕТА              3Р03ЧТIТИ. ЩО

ДИГИН[ ЗАТЕЛЕФОНЧЭАТИ

9[АБЧВА€ТЬся е С„МТ• ЛИТИНИ ТА ЧИ

     image image image image image      Родичам АБО

Е ЭОНА Э НЕБЕЗЛЕИ!.

шиит АОРослит. ЯКИТ

image         image           чутливити            image

ЭОНА доевя€.

розчпючими. НЕ звинуеяччйТЕ

ЯКЩО ЛИТИНА НЕ ХОЧЕ

литинч          е         тотч.         що

ЗВЕРТАТися ЗА ДоЛотоГою

в,ДБЧВАЕТЬся.

до шших дорослих, ви

ЗАБЕ3ЛЕЧТЕ литинч плтриткою

МОЖЕТЕ 3АЛРолонуеати Ш ТА свою долотогч.

до

Ч. леодоэжчйТЕ

ТДТРИТУЭАТИ ДИТИНЧ.

тсля того. ЯК эи ЗВЕРнчлися ЗА лоломоГою до ФАХIВИР. вткливо продовжчеати пдтримувати

                            ЛИТИЮ зрозупти. ЩО ВИ НА   та ЩО ГИ

ЗАБЕ3ЛЕЧТЕ АИТИНЧ тожливктю стлкчеятися З еати ТА шшими лорослими. ЯКИТ вона АОВРЯЕ.

ДОДАТК091 РЕКОМЕНДАЦ1ј:

НЕ ВЛЕВНЕЮ. ЧИ ДИТИНА ЖЕРТВОЮ ДОтДшНЬОГО НАСИЛЬСТЭА. кращЕ 39ЕРнчтися ЗА допомогою ао Фахвцв.

НЕ натягаатЕся виршити ПРОБЛЕ,мч ситосттно.

лдм•ятдатЕ. цо едим МЕТА - допо,могги литию гя зяхистити п

НАСИЛЬСТЭА.

pdf
Додано
3 березня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку