«Алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для «Щоденні 3» на уроках математики, 1 клас»

Про матеріал
Технологія « Щоденні 3» використовується на уроках математики. Мета цієї технології: зацікавити дітей цим предметом, навчити самостійності, наполегливості, витривалості. Приділяти більше часу для самостійної роботи. Мета моєї роботи: вивчити основні методичні прийоми технології « Щоденні 3»; з’ясувати місце і час їх проведення, розробити математичні картки контролю, картки самооцінювання на період квітень-травень.
Перегляд файлу

 

                                 

 

 

 

 

 

 

    

«Алгоритм проведення, матеріали, картки контролю, картки самооцінювання тощо для  «Щоденні 3» на уроках математики, 1 клас»

 

 

 

                                              Виконала:

                                                                        Кохан Ніна Віталіївна,

                                                                        учитель початкових класів

                                                                       

                                                                                          

                                                                         

                                                                       

                                     

 

 

                                          

                                 


Життя в XXI ст. дуже динамічне та мінливе. Наука змінюється швидкими темпами і відповідно  змінюються технології. Прийшов час інформаційного суспільства і суспільства високих технологій, яке вимагає від освіти формування компетентної особистості.

Ці зміни стосуються вітчизняної системи освіти, зокрема - початкової освіти. Бо саме школі відводиться важлива роль – формування особистості, яка творчо та критично мислитиме,  вмітиме самостійно розв’язувати проблеми, буде пристосованою до життя в сучасному суспільстві.

Отже, для цього треба вчити наших дітей працювати самостійно, вирішувати проблеми як самостійно, так і в команді.

Технологія « Щоденні 3» використовується на уроках математики. Мета цієї технології: зацікавити дітей цим предметом, навчити самостійності, наполегливості, витривалості. Приділяти більше часу для самостійної роботи.

Мета моєї  роботи: вивчити основні методичні прийоми технології « Щоденні 3»; з’ясувати місце і час їх проведення, розробити математичні картки контролю, картки самооцінювання на період квітень-травень.

Основними компонентами ротаційної моделі « Щоденні 3» є такі:

  1. Математика самостійно.
  2.  Математика разом.
  3. Математика письмово.

                           Математика самостійно

   Цей вид діяльності я можу  застосовувати не тільки на уроці, а й на протязі дня. При цьому самостійно визначаю час, коли доречно провести цю діяльність. Учень сам обирає математичні активності, з якими він хоче працювати в даний час. Це робота з геометричними фігурами, настільні ігри, танграми, логічні завдання.
   Перш ніж починати працювати над завданнями, учні називають правила, яких мають дотримуватися під час даного виду діяльності.

                        Правила:

  1. Я беру матеріали швидко і тихо.
  2. Під час роботи залишаюсь на одному місці.
  3. Одразу починаю працювати.
  4. Я нікому не заважаю.
  5. Я працюю увесь відведений час.
  6. Я прибираю матеріал на місце.

Пропоную такі види вправ:

                                            Пройди лабіринт

                     https://fc.vseosvita.ua/0026mi-2e93/01a.jpg

                        C:\Users\User\Downloads\-8-638.jpg

                                     Математичне лото

                                   

 

                                       Розмалюй малюнок

                                    C:\Users\User\Downloads\images.jpg

                                               Танграм

                               C:\Users\User\Downloads\011.jpg    

 

 

                               Математика письмово

Цей вид діяльності розрахований на відпрацювання математичних навичок. Учні розв’язують задачі, обчислюють приклади, виконують нерівності, перетворення. Такі завдання опрацьовують під час уроку. Саме цей компонент розвиває в учнів вміння самостійно працювати, зосереджуватися, при цьому не забуваючи про відведений проміжок часу.

                                            Правила:

  1. Одразу починають працювати.
  2. Під час роботи залишаються на одному місці.
  3. Працюють відведений час.
  4. Дотримуються правил поведінки.
  5. Працюють тихо.

Пропоную такі види вправ:

Картка  1

C:\Users\User\Downloads\5b821ca12a83cc985843c25329f4035f.jpg

Картка 2

C:\Users\User\Downloads\image.jpg

 

Картка 3

C:\Users\User\Downloads\images.png

Картка 4

C:\Users\User\Downloads\index.jpg

                        Математика разом з другом

Цей компонент ми вводимо тоді, коли учні успішно працюють з іншими видами діяльності. Під час опрацювання завдань діти навчаються працювати у парі, прислухаються один до одного. Головним етапом у даній діяльності є вибір партнера, з яким потрібно буде певний проміжок часу співпрацювати. Вчитель слідкує, щоб партнери у парі постійно змінювалися. Якщо у когось з учнів виникає проблема вибору товариша, то вчитель допомагає у виборі.

                Правила:

 1. Обирають матеріал швидко і тихо.

 2. Під час роботи залишаються на одному місці.

 3. Працюють увесь відведений час.

 4. Складають матеріал у  відведене місце.

 5. Дотримуються правил поведінки.

 6. Слідкують за математичною витривалістю.

Пропоную такі види вправ:

Картка 1. Обчисліть приклади і розфарбуйте.

            C:\Users\User\Downloads\raskraski-matematicheskie-23.jpg

Настільні ігри.

              C:\Users\User\Downloads\001.jpg

Картка 2. Обчисліть вирази.

                           C:\Users\User\Downloads\003b6x-646e.jpg

 Картка 3.

                        C:\Users\User\Downloads\005.jpg

 Картка 4.

                         C:\Users\User\Downloads\002.jpg

 Картка 5.

 

                 C:\Users\User\Downloads\4e318609acb376693ca2e819a07f36f9.jpg

Працюючи самостійно чи в групах з ротаційною моделлю « Щоденні 3», учні вчаться робити вибір, самостійно працювати, а також розвивають такі риси характеру як витривалість, відповідальність, наполегливість.

Учитель має час на індивідуальну роботу з учнями, коли всі інші працюють самостійно, в парах чи групах.

Правильно продумана робота за ротаційними моделями сприяє вихованню відповідальної класної спільноти, коли кожний відповідає за себе і за інших, на відміну від тотального контролю вчителя.

Діти мають право вибору для певної діяльності і навчаються робити правильний вибір.

 

Список використаних джерел:

  1. Нова українська школа: порадник для вчителя/ за заг. ред. Н. М. Бібік.- Київ : Літера ЛТД, 2018.- 160с.
  2. Інтернет-ресурси https://naurok.com.ua/biblioteka

 

 

 

1

docx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку