Планування розроблено за підручником: Рівкінд Ф.М. Математика: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. заклд. / Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2012 - 144с.;
за зошитами: Оляницька Л.В. Зошит з математики №1, №2: навч.посіб. для 1 кл. /
Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд. -: Видавничий дім «Освіта», 2016.)
4 год на тиждень
МАТЕМАТИКА
(за підручником: Рівкінд Ф.М. Математика: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. заклд. / Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницька. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2012 - 144с.;
за зошитами: Оляницька Л.В. Зошит з математики №1№2: навч.посіб. для 1 кл. /
Л. В. Оляницька, Ф. М. Рівкінд. -: Видавничий дім «Освіта», 2016.)
4 год на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Розділ 1 |
||
1 |
|
Ознайомлення з предметом «Математика», підручником, зошитом, приладдям. Розміщення предметів у просторі. Лічба, |
2 |
|
Об'єднання предметів у групи за спільними ознаками. Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів (с. 6-7). Робота у зошиті, (частина 1, с. 2) |
3 |
|
Об'єднання предметів у групи за спільними ознаками. Сукупність предметів зі спільною ознакою. Лічба предметів, (с. 8). Робота у зошиті, (частина 1, с. 3) |
4 |
|
Кількість предметів сукупності. Число і цифра 0. (с. 9). Робота у зошиті (частина 1, с. 4) |
5 |
|
Порядкова лічба.. Ознаки предметів, пов'язані з поняттям величини. Взаємне розміщення предметів.(с. 10-11). Робота у зошиті (частина 1, с. 5) |
6 |
|
Число 1. Цифра 1. Поняття «один», «багато», (с. 12). Робота у зошиті (частина 1, с. 6) |
7 |
|
Геометричні фігури: точка, прямі і криві лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання сукупностей предметів за кольором; за розміром, (с. 13). Робота у зошиті (частина 1, с. 7) |
8 |
|
Число і цифра 2. Взаємне розміщення предметів у просторі (зліва, справа, посередині, близько, далеко). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною |
9 |
|
Промінь. Кут Розпізнавання ліній (прямі і криві лінії, замкнені й незамкнені лінії) (с. 16). Робота у зошиті (частина 1, с. 9) |
10 |
|
Відрізок. Ламана, ланки ламаної. Взаємне розміщення предметів. Поняття «довжина» (мірка).(с. 17). Робота у зошиті (частина 1, |
11 |
|
Число і цифра 3. Числа: наступне і попереднє. Група об’єктів. Розпізнавання групи об’єктів предметів за кольором, формою, розмірами.(с. 18). Робота у зошиті (частина 1, с. 11) |
12 |
|
Трикутник та його елементи. Порівняння відрізків за довжиною, |
13 |
|
Склад числа 3. Об'єднання предметів у групи за спільною ознакою. (с.20). Робота у зошиті (частина 1, с. 13) |
14 |
|
Порівняння груп предметів за кількістю їх елементів. Знаки порівняння: «>», «<», «=». (с. 21). Робота у зошиті (частина 1, |
15 |
|
Додавання і віднімання. Знаки дій додавання і віднімання: «+», «-». (с. 22). Робота у зошиті (частина 1, с. 15) |
16 |
|
Ознаки предметів, пов'язані з поняттям величини (високий, низький; широкий, вузький; великий, малий; довгий, короткий; тонкий, товстий) (с. 23). Робота у зошиті (частина 1, с. 16) |
17 |
|
Число і цифра 4 (с. 24). Робота у зошиті (частина 1, с. 17) |
18 |
|
Склад числа 4 (с. 25). Робота у зошиті (частина 1, с. 18) |
19 |
|
Чотирикутник і його елементи. Додавання й віднімання на основі складу чисел 2, 3, 4 (с. 26). Робота у зошиті (частина 1, с. 19) |
20 |
|
Число й цифра 5 (с. 27). Робота в зошиті (частина 1, с. 20) |
21 |
|
Склад числа 5. Порівняння чисел. П'ятикутник і його елементи |
22 |
|
Склад числа 5. Додавання й віднімання на основі складу чисел |
23 |
|
Число й цифра 6. Склад числа 6 (с. 30). Робота у зошиті (частина 1, с. 23) |
24 |
|
Склад числа 6. Додавання й віднімання на основі складу чисел. Шестикутник і його елементи. Числовий промінь (с. 31). Робота у зошиті (частина 1, с. 24) |
25 |
|
Додавання чисел за допомогою числового променя (с. 32). Робота у зошиті (частина 1, с. 25) |
26 |
|
Число і цифра 7. Порівняння групи об’єктів за кількістю предметів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя та на основі складу чисел.(с. 33). Робота у зошиті (частина 1, с. 26) |
27 |
|
Склад числа 7 (с. 34). Робота у зошиті (частина 1, с. 27) |
28 |
|
Перетин прямих. Позначення точок і відрізків буквами. |
29 |
|
Число й цифра 8. Склад числа 8. Додавання чисел за допомогою числового променя (с. 36). Робота у зошиті (частина 1, с. 29) |
30 |
|
Склад числа 8. Додавання і віднімання на основі складу чисел |
31 |
|
Число й цифра 9. Рівність. Нерівність (с. 38). Робота у зошиті (частина 1, с. 31) |
32 |
|
Склад числа 9. Порівняння чисел (с. 39). Робота у зошиті (частина 1, с. 32) |
33 |
|
Складання прикладів на додавання й віднімання за малюнками. Многокутники та їх види (с. 40). Робота у зошиті (частина 1, с. 33) |
34 |
|
Число й цифра 0. Цифри. Одноцифрові числа. Порівняння чисел |
35 |
|
Додавання й віднімання чисел. Віднімання рівних чисел. Круг |
36 |
|
Число 10. Натуральні числа (с. 43). Робота у зошиті (частина 1, |
37 |
|
Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10(с. 44). Робота у зошиті (частина 1, с. 37) |
38 |
|
Одиниця вимірювання довжини - сантиметр. Вимірювання довжин відрізків, (с. 45). Робота у зошиті (частина І, с. 38) |
39 |
|
Перевір свої знання (с. 46) |
40 |
|
Компоненти дії додавання. Читання рівностей, що містять дію додавання (с. 47). Робота в зошиті (частина 1, с. 39) |
41 |
|
Складання прикладів на додавання за малюнками (с. 48). Робота у зошиті (частина 1, с. 40) |
42 |
|
Компоненти дії віднімання. Читання рівностей, що містять дію віднімання (с. 49). Робота у зошиті (частина 1, с. 41) |
43 |
|
Складання прикладів на віднімання за малюнками. Рівні відрізки |
44 |
|
Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Буквена символіка (запис взаємозв'язку дій додавання і віднімання). Знаходження невідомого доданка (с. 51). Робота у зошиті (частина 1, с. 43) |
45 |
|
Складання прикладів на віднімання й додавання за малюнками. Кругові приклади (с. 52). Робота у зошиті (частина 1, с. 44) |
46 |
|
Поняття «задача». Структурні елементи задачі. Задачі на знаходження суми (с. 53). Робота у зошиті (частина 1, с. 45) |
47 |
|
Структурні елементи задачі. Задачі на знаходження різниці двох чисел (с. 54). Робота у зошиті (частина 1, с. 46) |
48 |
|
Знаходження невідомого доданка. Задачі, що містять поняття «стільки ж» (с. 55).Робота в зошиті (частина 1, с. 47) |
49 |
|
Перевір свої знання (с. 56) |
Розділ 2. |
||
50 |
|
Таблиці додавання і віднімання числа 1 (с. 57). Робота у зошиті (частина 1, с. 48) |
51 |
|
Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць (с. 58). Робота у зошиті (частина 1, с. 49) |
52 |
|
Таблиці додавання й віднімання числа 1 (с. 59). Робота у зошиті (частина 1, с. 50) |
53 |
|
Порівняння числа та значення числового виразу. Складання задач за малюнками. Рівності (с. 60). Робота у зошиті (частина 1, с. 51) |
54 |
|
Збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць (с. 61). Робота у зошиті (частина 1, с. 52) |
55 |
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання й віднімання. Задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур (с. 62). Робота в зошиті (частина 1, с. 53) |
56 |
|
Таблиці додавання й віднімання числа 3 (с. 63). Робота у зошиті (частина 1, с. 54) |
57 |
|
Задачі на знаходження невідомого доданка. Подвійні числові нерівності (с. 64). Робота у зошиті (частина 1, с. 55) |
58 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від'ємника. Закріплення таблиць додавання й віднімання числа 3. Задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць (с. 65). Робота у зошиті (частина 1, с. 56) |
59 |
|
Побудова відрізка заданої довжини. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3 (с. 66). Робота у зошиті (частина 1, с. 57) |
60 |
|
Таблиці додавання й віднімання числа 4. Задачі на знаходження різниці двох чисел (с. 67). Робота у зошиті (частина 1, с. 58) |
61 |
|
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від'ємника. Побудова відрізка заданої довжини (с. 68). Робота у зошиті (частина 1, с. 59) |
62 |
|
Вимірювання сторін многокутників. Побудова геометричних фігур за зразком.(с. 69). Робота у зошиті (частина 1, с. 60) |
63 |
|
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків заданої довжини (с. 70). Різницеве порівняння чисел. Закріплення таблиць додавання й віднімання числа 5 (с. 71). Робота у зошиті (частина 1, с. 61,62) |
64 |
|
Перевір свої знання (с. 72) |
65 |
|
Таблиці додавання й віднімання числа 6. Різницеве порівняння чисел. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання (с.73) Робота в зошиті (частина 2, с. 1) |
66 |
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання й віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини (с. 74). Робота у зошиті (частина 2, с.2) |
67 |
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини (с. 75). Робота в зошиті (частина 2, с. 3) |
68 |
|
Таблиці додавання й віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка (с. 76). Робота у зошиті (частина 2, с. 4) |
69 |
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання й віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел, (с. 77). Робота у зошиті (частина 2, с. 5) |
70 |
|
Таблиці додавання й віднімання чисел 8 і 9. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків заданої довжини (с. 78). Робота у зошиті (частина 2, с. 6) |
71 |
|
Закріплення вивчених табличних випадків додавання й віднімання. Побудова відрізків заданої довжини. Розпізнавання відрізків і променів (с. 79). Робота у зошиті (частина 2, с. 7) |
72 |
|
Одиниця вимірювання місткості - 1 літр. Задачі на різницеве порівняння. Взаємозв'язок додавання і віднімання (с. 80). Робота у зошиті (частина 2, с. 8) |
73 |
|
Одиниця вимірювання маси - 1 кілограм. Поняття «важчий- легший». Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел (с. 81). Робота у зошиті (частина 2, с. 9) |
74 |
|
Додавання й віднімання числа частинами. Побудова многокутників за зразком. Задачі на конструювання геометричних фігур (с. 82). Робота у зошиті (частина 2, с. 10) |
75 |
|
Закріплення способів додавання й віднімання числа частинами. Переставний закон додавання, (с. 83). Робота у зошиті (частина 2, |
76 |
|
Переставний закон додавання. Буквена символіка (запис переставного закону додавання). Складання рівностей та нерівностей, (с. 84). Робота у зошиті (частина 2, с. 12) |
77 |
|
Переставний закон додавання, (с. 85). Робота у зошиті (частина 2, |
78 |
|
Перевір свої знання (с. 86) |
РозділЗ |
||
79 |
|
Усна й письмова нумерація чисел 11-20 (с. 87). Робота в зошиті (частина 2, с. 14) |
80 |
|
Усна й письмова нумерація чисел 11-20. Порівняння чисел у межах 20 (с. 88). Робота в зошиті (частина 2, с. 15) |
81 |
|
Усна й письмова нумерація чисел 11-20. Повторення табличних випадків додавання й віднімання у межах 10. Вимірювання довжин відрізків. Запис та порівняння результатів вимірювання довжин відрізків (с. 89). Робота в зошиті (частина 2, с. 16) |
82 |
|
1 дм — одиниця вимірювання довжини. Вимірювання довжин відрізків. Запис результатів вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини (с. 90). Робота у зошиті частина 2, с. 17) |
83 |
|
Двоцифрові числа.(с.91). Робота в зошиті (частина 2, с. 18) |
84 |
|
Розряд десятків. Розряд одиниць. Співвідношення між сантиметрами й дециметрами. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання. Запис результатів вимірювання довжин відрізків (с. 92). Робота в зошиті (частина 2, с. 19) |
85 |
|
Просторові фігури: куб, куля, циліндр, конус, піраміда. Повторення табличних випадків додавання й віднімання в межах 10 (с. 93). Робота в зошиті (частина 2, с. 20) |
86 |
|
Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (с. 94). Робота в зошиті (частина 2, с. 21) |
87 |
|
Розряд десятків. Розряд одиниць. Задачі на знаходження різниці двох чисел, ,на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць (с. 95). Робота в зошиті (частина 2, с. 22) |
88 |
|
Числовий вираз і його значення. Розпізнавання геометричних фігур, (с. 96). Робота в зошиті (частина 2, с. 23) |
89 |
|
Додавання й віднімання числа 1 у межах 20.Порівняння чисел у межах 20.Складання та розв'язування задачі за малюнком, (с. 97). Робота в зошиті (частина 2, с. 24) |
90 |
|
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел. Складання оберненої задачі. (с.98). Робота в зошиті (частина 2, с. 25) |
91 |
|
Додавання й віднімання у межах 20 на основі розрядного складу числа. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць (с. 99). Робота в зошиті (частина 2, с. 26) |
92 |
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одноцифрового числа від двоцифрового в межах 20. (с. 100). Робота в зошиті (частина 2, с. 27) |
93 |
|
Додавання й віднімання чисел у межах 20. Побудова відрізка заданої довжини (с. 101). Робота в зошиті (частина 2, с.28) |
94 |
|
Додавання й віднімання чисел у межах 20. Задачі на різницеве порівняння, (с. 102). Робота в зошиті (частина 2, с. 29) |
95 |
|
Знаходження невідомих компонентів дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого від'ємника, зменшуваного. Розпізнавання плоских і просторових геометричних фігур (с. 103). Робота в зошиті (частина 2. с. 30) |
96 |
|
Порівняння значень двох виразів на основі залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів. Закріплення розв'язування задач, (с. 103). Робота в зошиті (частина 2. с. 30) |
97 |
|
Перевір свої знання (с. 104). |
Розділ 4 |
||
98 |
|
Лічильна одиниця - десяток, її утворення. Назви й послідовність чисел віл 20 до 40 (с. 105). Робота в зошиті (частина 2, с. 31) |
99 |
|
Утворення чисел 5 десятка. Читання й запис чисел від 1 до 100 |
100 |
|
Читання й запис чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 (с. 107). Робота в зошиті (частина 2, с. 33) |
101 |
|
Заміна більших одиниць вимірювання величин меншими. Додавання й віднімання розрядних чисел. Задачі на знаходження суми, невідомого доданка (с. 108). Робота в зошиті (частина 2, |
102 |
|
Одноцифрові й двоцифрові числа. Позиційний принцип будови числа. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.(с. 109). Робота в зошиті (частина 2, с. 35) |
103 |
|
Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Нумераційна таблиця, |
104 |
|
Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків. Задачі з двома запитаннями (с. 111). Робота в зошиті (частина 2, |
105 |
|
Читання й запис чисел у межах 100. Порівняння, додавання й віднімання розрядних чисел - десятків. Додавання й віднімання числа 1 у межах 100 (с. 112). Робота в зошиті (частина 2, с. 38) |
106 |
|
Одиниця вимірювання довжини -1 метр. Вимірювання довжин відрізків (с. 113). Робота в зошиті (частина 2, с. 39) |
107 |
|
Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел - десятків. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Співвідношення між одиницями довжини (с. 114). Робота в зошиті (частина 2, с. 40) |
108 |
|
Додавання й віднімання числа 1. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка (с. 115). Робота в зошиті (частина 2, с. 41) |
109 |
|
Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (с. 116). Робота в зошиті (частина 2, с. 42) |
110 |
|
Розрядні числа. Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини (с. 117). Робота в зошиті (частина 2, с. 43) |
111 |
|
Додавання і віднімання у межах 100 на основі десяткового складу числа. Розв'язування задач (с. 118). Робота в зошиті (частина 2, |
112 |
|
Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків. Одиниці вартості - копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Задачі, що містять вивчені величини (с. 118). Робота в зошиті (частина 2, с. 44) |
113 |
|
Розрядний склад числа. Додавання й віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Одиниці вартості (с. 119). Робота в зошиті (частина 2, с. 45) |
114 |
|
Розрядний склад числа. Додавання й віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації, (с. 120). Робота у зошиті (частина 2, |
115 |
|
Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (с. 120). Робота в зошиті (частина 2, с. 46) |
116 |
|
Позиційний принцип будови числа. Додавання й віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Розпізнавання геометричних фігур |
117 |
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового, (с. 122). Робота в зошиті (частина 2, с. 48) |
118 |
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі на знаходження суми двох чисел (с. 123). Робота в зошиті (частина 2, |
119 |
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Розв'язування простих задач різних видів (с. 124). Робота в зошиті (частина 2, |
120 |
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового, (с. 125). Робота в зошиті (частина 2, с. 51) |
121 |
|
Порівняння значення виразу й числа, (с. 125). Робота в зошиті (частина 2, с. 51) |
122 |
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння числа й значення числового виразу, двох числових виразів (с. 126). Робота в зошиті (частина 2, с. 52) |
123 |
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Сукупність предметів зі спільною ознакою.(с. 127). Робота в зошиті (частина 2, с. 53) |
124 |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від'ємника (с. 128). Робота в зошиті (частина 2, с. 54) |
125 |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Доповнення умови задачі, (с. 129). Робота в зошиті (частина 2, с. 55) |
126 |
|
Одиниці вимірювання часу - година, хвилина (с. 130). Робота в зошиті (частина 2, с. 56) |
127 |
|
Одиниці вимірювання часу - година, доба, тиждень. Порівняння одиниць часу. Співвідношення між одиницями часу (с. 131). Робота в зошиті (частина 2, с. 57) |
128 |
|
Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. |
129 |
|
Визначення часу за годинником. Додавання й віднімання іменованих чисел. Задачі, що містять вивчені одиниці часу (с. 133). Робота в зошиті (частина 2, с. 59) |
130 |
|
Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Порівняння числа й значення числового виразу, двох числових виразів (с. 134). Робота в зошиті (частина 2, с. 60) |
131 |
|
Порозрядне додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми двох чисел. Розпізнавання многокутників (с.135). Робота в зошиті (частина 2, с. 61) |
132 |
|
Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Побудова відрізка заданої довжини (с. 136). Робота в зошиті (частина 2, с. 62) |
133 |
|
Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд, с. 137). Робота в зошиті (частина 2, с. 63) |
134 |
|
Підсумкова контрольна робота |
135 |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд частинами. |
136 |
|
Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Заміна менших величин вимірювання більшими. |
137 |
|
Задачі на конструювання геометричних фігур. |
138 |
|
Цікаві задачі. Задачі з логічним навантаженням. |
139 |
|
Моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою відрізків, графів, таблиць. |
140 |
|
Підсумковий урок за рік |