Конспект уроку з математики в 1 класі.
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа.
Мета: закріпити навички додавання і віднімання числа 2, навчати порівнювати вираз і число, продовжувати формувати уміння складати й розв'язувати задачі за малюнками та рівностями, формувати предметну, комунікативну, соціальну, здоров'язберігаючі компетентності;
розвивати увагу, пам'ять, мислення;
виховувати повагу до себе та своїх товаришів, бажання навчатися.
Обладнання: мультимедійна презентація, підручники, зошити, предметні малюнки, лічильний матеріал.
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа.
Мета: закріпити навички додавання і віднімання числа 2, навчати порівнювати вираз і число, продовжувати формувати уміння складати й розв'язувати задачі за малюнками та рівностями, формувати предметну, комунікативну, соціальну, здоров'язберігаючі компетентності;
розвивати увагу, пам’ять, мислення;
виховувати повагу до себе та своїх товаришів, бажання навчатися.
Обладнання: мультимедійна презентація, підручники, зошити, предметні малюнки, лічильний матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Ось і пролунав дзвінок,
Всіх зібрав він на урок.
Тож тихенько всі сідайте,
Все, що вчили, пригадайте.
Вирушаємо у путь —
Нас цікаві завдання ждуть.
II. Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчального матеріалу.
Ми добре знаємо, що математика - цариця всіх наук і нам обов’язкова треба її вивчати.
ІІІ. Хвилинка каліграфії .
Написання цифри 2 (Їжачок Кузя у своєму кошику приніс нам цифру 2 тож згадаємо як її писати).
IV. Актуалізація опорних знань учнів.
Усна лічба.
Математична розминка.
Допоможіть білочці дістатися до горішків. На вулиці зима і їй обов’язково треба забрати їх до свого гнізда, щоб було чим ласувати під час сильних морозів.
3+2=
4+2 = 5-2=
2+2= 9-0=
(Один учень записує відповіді біля дошки, а учні показують відповідь віхолами).
(Учні порівнюють числа, чітко коментують, слайд 3).
IV. Формування системи знань, умінь і навичок.
Робота з підручником с.56
Учитель читає зразок. Як порівняли вираз і число? (спочатку обчислили вираз, а потім порівняли).
Перший стовпчик – пояснює учитель; другий – учні; третій – робота в парах (запис у зошитах, зразок на дошці). Перевірка.
Скласти задачі (завдання 3). Розв’язання задач записати у зошит.
Наприклад.* У Ведмедика було 10 копійок. 2 копійки він віддав Вовчику. Скільки копійок залишилося у Ведмедика?
На яку дію друга задача? (монетки справа).
(Проводиться фронтальна робота над задачею. Учні розв'язують задачу, розв'язання і відповідь записують у зошити).
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.(відео)
на дошці картинки з бджілками та прикладами, які учні поєднують).
а) Робота над задачами, с.40, завдання 3 (самостійна робота);
с.41, завдання 2- колективна робота.
б) с.41, завдання 1- самостійна робота;
в) с.41, завдання 5. Який відрізок довший? На скільки сантиметрів?
V. Підсумок уроку.
- Переглянемо чи всі завдання уроку ми виконали (перегляд завдань уроку).
Гра «Хвостики»
- Мені вдалося…
- Мені сподобалося…
- Я навчився…
- Я дізнався…
- Мені потрібно ще попрацювати…
- Я зрозумів…
- Я думаю…
Мудра Сова говорить вам МОЛОДЦІ!
Додаткові завдання.
Цікаві задачі.
(Діти розв’язують задачі з логічним навантаженням).
Метушаться цуценята:
Двоє білих, наче сніг.
Троє чорних. Скільки всіх?
Он летять до годівниці.
Скільки птахів підкажіть
Будуть вдячні за обід?
Ніс п’ять яблук на пиріг.
Два упало, покотилось.
Скільки яблук залишилось?
Заховались три кози.
Ще одна - за перелазом.
Скільки кізок усіх разом?