Конспект уроку з математики 1 клас на тему "Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа."

Про матеріал

Конспект уроку з математики в 1 класі.

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа.

Мета: закріпити навички додавання і віднімання числа 2, навчати порівнювати вираз і число, продовжувати формувати уміння складати й розв'язувати задачі за малюнками та рівностями, формувати предметну, комунікативну, соціальну, здоров'язберігаючі компетентності;

розвивати увагу, пам'ять, мислення;

виховувати повагу до себе та своїх товаришів, бажання навчатися.

Обладнання: мультимедійна презентація, підручники, зошити, предметні малюнки, лічильний матеріал.

Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання числа 2. Порівняння  виразу і числа.

Мета: закріпити навички  додавання і віднімання числа 2, навчати порівнювати вираз і число, продовжувати формувати уміння складати й розв'язувати задачі за малюнками та рівностями, формувати предметну, комунікативну, соціальну, здоров'язберігаючі компетентності;

 розвивати увагу, пам’ять, мислення;

виховувати повагу до себе та своїх товаришів, бажання навчатися.

Обладнання: мультимедійна презентація, підручники, зошити, предметні малюнки, лічильний матеріал.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 

Ось і пролунав дзвінок,

Всіх зібрав він на урок.

Тож тихенько всі сідайте,

Все, що вчили, пригадайте.

Вирушаємо у путь —

Нас цікаві завдання ждуть.

  • Побажаємо один одному гарної роботи.

 

II. Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчального матеріалу.

  •         Урок  у нас сьогодні незвичайний. До нас завітали учні лісової школи. Вони також хочуть з нами попрацювати.
  •         Ми продовжимо роботу над засвоєнням таблиць додавання і віднімання числа 2, навчимося порівнювати вираз і число,  будемо складати і розв'язувати задачі та виконувати різноманітні цікаві завдання (опорні слова).

 Ми добре знаємо, що математика - цариця  всіх наук і нам обов’язкова треба її вивчати.

 

ІІІ. Хвилинка каліграфії .

  • Наш урок розпочнемо з хвилинки каліграфії.

Написання цифри 2 (Їжачок Кузя у своєму кошику приніс нам цифру 2 тож згадаємо як її писати).

  •              Чому саме ми пишемо цифру 2?  Учні виконують хвилинку каліграфії.
  •                   Зараз ще одне цікаве завдання. Запишіть цифри, що позначають числа від найменшого до найбільшого  (5 4 7 8 6 9, Зайчик Кося, слайд 1). Перевірка

 

IV. Актуалізація опорних знань учнів.

Усна лічба.

  • Проведемо невеличку  математичну розминку.

Математична розминка.

  1. Гра «Мовчанка» від зайчика Косі (учні віхолами показують відповідь, слайди 2).
  2. Гра «Допоможи Білочці Маші».

 Допоможіть білочці дістатися  до горішків. На вулиці зима і їй обов’язково треба забрати їх до свого гнізда, щоб було чим ласувати під час сильних  морозів.

                                          3+2=

 

                4+2 =                                   5-2=

2+2=                                                                          9-0=  

(Один учень записує відповіді біля дошки, а учні показують відповідь віхолами).

  1. Порівняйте числа 6 і 8; 9 і 10; 2 і 2

(Учні порівнюють числа, чітко коментують, слайд 3).

IV.  Формування системи знань, умінь і навичок.

  • Зараз ми попрацюємо з нашим підручником.

Робота з підручником с.56

  1. Утворення нерівностей (завдання 2).

Учитель читає зразок. Як порівняли вираз і число? (спочатку обчислили вираз, а потім порівняли).

Перший стовпчик – пояснює учитель;  другий – учні; третій – робота в парах (запис у зошитах, зразок на дошці). Перевірка.

 

  1. Робота над задачами.
  • Тепер попрацюємо над задачами й допоможемо Ведмедику.
  • Що містить задача?
  • Що таке умова? Що таке запитання?

Скласти задачі (завдання 3). Розв’язання задач  записати у зошит.

  • На яку дію перша задача? (монетки зліва).          

Наприклад.* У Ведмедика було 10 копійок. 2 копійки він віддав Вовчику. Скільки копійок залишилося у Ведмедика?                                                 

  • Розв’язання задачі записуємо в зошиті.(Учитель записує на дошці).                                                                          

На яку дію друга задача? (монетки справа).

(Проводиться фронтальна робота над задачею. Учні розв'язують задачу, розв'язання і відповідь записують у зошити).

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.(відео)

 

  1. Обчислення виразів на дві дії (завдання 4).
  •                   На уроці природознавства ми говорили про користь меду. Тож допоможіть бджілкам знайти свою квітку і зібрати медок (робота в парах,

на дошці картинки з бджілками та прикладами, які учні поєднують).

  1. Робота з друкованим зошитом с.40-41

а) Робота над задачами, с.40, завдання 3 (самостійна робота);

с.41, завдання 2- колективна робота.

б) с.41, завдання 1- самостійна робота;

в) с.41, завдання 5. Який відрізок довший? На скільки сантиметрів?

 

V.  Підсумок уроку.

 - Переглянемо чи всі завдання уроку ми виконали (перегляд завдань уроку).

Гра «Хвостики»

- Мені вдалося…

- Мені сподобалося…

- Я навчився…

- Я дізнався…

- Мені потрібно ще попрацювати…

- Я зрозумів…

- Я думаю…

Мудра Сова   говорить вам МОЛОДЦІ!

 

Додаткові завдання.

Цікаві задачі.

 

 (Діти розв’язують задачі з логічним навантаженням).

  1. На травичці біля хати

Метушаться цуценята:

Двоє білих, наче сніг.

Троє чорних. Скільки всіх?

  1. Горобець і 3 синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів підкажіть

Будуть вдячні за обід?

  1. Їжачок додому біг,

Ніс п’ять яблук на пиріг.

Два упало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?

  1. На лужку серед лози

Заховались три кози.

Ще одна - за перелазом.

Скільки кізок усіх разом?

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 грудня 2017
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку