Тема:Створення алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, розгалуження та повторення.
Мета: продовжити ознайомлювати з структурою розгалуження і повторення, навчити складати та виконувати алгоритми з повторенням, у визначеному навчальному середовищі; розвивати логічне та алгоритмічне мислення; пам’ять, творчу уяву; виховувати позитивне ставлення до занять інформатики.
Тип уроку:урок подорож
Обладнання:презентація, графічний редактор «Scratch», роздатковий матеріал.
Хід роботи
Щоб в інформатику зробити новий крок
Ви прийшли на цей урок.
Сьогодні на уроці вашими помічниками будуть
(Слайд 1)
2.Актуалізація опорних знань.
А з яким настроєм ви прийшли на урок я дізнаюся із вправи «Загадкова інструкція».
Я приготувала для вас « Загадкову інстукцію»
Покажіть свій результат.
Щоб виконати це завдання ви виконували послідовно команди , як називаються ці команди ( алгоритм на розгалуження)
(Слайд Картка)
- Що таке алгоритми? (це послідовність команд для виконавця, які слід виконати для розв'язання певної задачі.)
- Які ви знаєте алгоритми? (лінійні алгоритми; алгоритми з розгалуженнями; алгоритми з циклами.)
- Що таке цикл?(одна або кілька команд алгоритму, які можуть виконуватися більше одного разу )
- Що таке розгалуження? (алгоритмічна структура що дає змогу вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання )
- Оголошення теми ( Слайд )
Тема. Створення алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, розгалуження та повторення.
Повідомлення теми та мети уроку.
Слайд ( На уроці ми дізнаємося)
Ми здійснимо подорож до міста Програмування
Щоб потрапити до нього сідаємо у потяг.
Нашим завданням є : (Слайд)
Вивчення та закріплення нового матеріалу
1 зупинка «Лісова галявина»
Робота в зошиті.
Цикл складається з трьох команд.
Цикл складається з 3-х команд він для одного гриба.
Скільки у нас грибів (5) Тому ми будемо виконувати 5 циклів по 3 команди в кожному.
Підсумок.
Робот буде повторювати 3 команди 5 разів.
Ми виконали завдання 1 зупинки Лісова галявина і можемо рушити далі
Їдемо вздовж берега моря і прибуваємо до Порту Прислів’їв, де наш потяг знову зупиняється.
|
Слова для вставлення: відмір, повтори 7 разів, відріж
|
3. зупинка Митниця
4.зупинка Місто Програмування
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM
Підведення підсумків
- І щоб підвести підсумок, я пропоную вам продовжити речення.
1) Сьогодні ми працювали у місті Програмування з програмою… (Скретч)
2) Для створення проектів ми використовували алгоритми … (з розгалуженням та циклам)
3) Найбільше мені сподобалось на уроці…
4) Найбільші труднощі у мене викликало…
- Я вам дякую за урок. Ви молодці! На цьому наш урок закінчився, до побачення.
- Ось і закінчилась наша подорож.
- Скільки зупинок у нас було на шляху, хто пам’ятає? ( 4 )
- Чи досягли ми з вами мети подорожі? (так, ми дісталися міста програмування)
Слайд завдання
Домашнє завдання.
Виконайте тест « Алгоритми повторення та розгалуження»