Алгоритми роботи над числовими величинами у мові програмування. Практична робота

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про компоненти введення і виведення . числових даних, синтаксис і семантику операторів введення /виведення значень величин, необхідність перетворення типів даних при здійсненні введення/виведення; сформувати вміння здійснювати введення і виведення даних;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: сприяти вихованню культури поведінки, мовлення, сумлінності та відповідальності під час виконання завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що таке величина та які властивості вона має і якими бувають величини. Які розрізняють величини за типами і як надати значення змінній. Які дії виконують над величинами числового типу в Python-програмах

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Що таке величина та які властивості вона має і якими бувають величини. Які розрізняють величини за типами і як надати значення змінній. Які дії виконують над величинами числового типу в Python-програмах. У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 4 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 6

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ЧИСЛАРозгадай ребус

Номер слайду 8

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Равлик. Завдання. Равлик рухається по вертикальній жердині, піднімаючись за день на а м, а за ніч спускаючись на b м. Скільки діб має пройти, щоб равлик опинився на жердині на висоті h м? Складіть програму в середовищі Thonny.

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Щасливе число. Завдання. Семикласники придумали гру. Якщо у квитку на сеанс фільму, який містить тризначний номер, сума цифр цього номера виявиться такою, що дорівнює 20, то квиток щасливий. Складіть програму, яка за веденим значенням номера обчислює його суму цифр

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 10. Дано а (а < 1440) — кількість секунд, які минули від початку доби. Що буде відображено на табло електронного годинника, якщо покази подаються у форматі години:хвилини:секунди. Обговоріть призначення змінних і команд у програмі:a=int(input())h=a//3600%24m=a%3600//60s=a%60print(h, ':', m//10, m%10, ':', s//10, s%10, sep= '')

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Вивчити § 8 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Величина, ідентифікатор, типи величин, змінна, оператор присвоєння, вказівка введення Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
14 червня 2022
Переглядів
3467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку