2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Алгоритми розгалуження із складеною умовою

Про матеріал
Навчальна презентація до уроку інформатики в 7 класі за темою "Алгоритми розгалуження із складеною умовою".
Перегляд файлу
Алгоритми розгалуження із складеною умовою. УРОК 23
Що буде виведене в вікні програми: a = 25a1 = a//10a2 = a%10sum = a1+a2 print (sum) ПРИГАДАЙ!а1 = 2а2 = 5 Результат: 7
7/2 =7//2 =7%2 =123//100 =123%10 =(123//10)%10 =10**2 =Обчисліть значення виразів3.531132100
Неповна форма розгалуженняif <логічний вираз>: <вираз, що виконується при результаті TRUE в логічному виразі>ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Повна форма розгалуженняif <логічний вираз>: <вираз, що виконується при результаті True в логічному виразі>else: < вираз, що виконується при результаті False в логічному виразі >ЗАПАМ’ЯТАЙ!
ПРИГАДАЙ!Прочитай логічні операції:	х == 4	х != 7	х > 5	x < 5	x >= 6	x <= 6	x = 12-7 х дорівнює 4х не дорівнює 7х більше 5x менше 5x більше або дорівнює 6x менше або дорівнює 6це не логічна операція, а операція присвоєння змінній х результату виразу 12-7
Ми з вами пам’ятаємо програму, де використовується повна форма розгалуження: Дано два нерівних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше.а=іnt(input(b: max=aelse : max=bprint("більшим числом є",max)" title="Ми з вами пам’ятаємо програму, де використовується повна форма розгалуження: Дано два нерівних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше.а=іnt(input("введіть перше число"))b=іnt(input("введіть друге число"))if a>b: max=aelse : max=bprint("більшим числом є",max)">
Спробуймо скласти програму, в якій використаємо оператор, що вивчили на минулому уроці: Дано два довільних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше чи вказати, що числа рівні.а=float(input(b: print("більшим числом є", a)else : print(“числа рівні")" title="Спробуймо скласти програму, в якій використаємо оператор, що вивчили на минулому уроці: Дано два довільних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше чи вказати, що числа рівні.а=float(input("введіть перше число"))b= float(input("введіть друге число"))if ab: print("більшим числом є", a)else : print(“числа рівні")">
Спробуймо скласти наступну програму: Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні. Зверніть увагу!Що в задачі слід перевіряти дві умови: У секцію приймають учнів вище 169 см. У секцію приймають учнів не старших 13 років. Така умова називається складеною умовою!
Складена умова — це кілька простих умов, з’єднаних логічними операціями: AND (логічне І, інакше — логічний добуток),OR (логічне АБО, інакше — логічна сума),NOT (логічне заперечення). ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Розглянемо приклади складених умов.not а <= 3 — рівнозначне виразу а > 3; а >= 10 and a <= 18 — істинне тоді й тільки тоді, коли значення a розташовується в проміжку від 10 до 18 включно; a < 10 or a > 18 — істинне для всіх значень a, які не належать проміжку від 10 до 18. AND (логічне І, інакше — логічний добуток),OR (логічне АБО, інакше — логічна сума),NOT (логічне заперечення).
Спробуймо скласти наступну програму: Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні.z=int(input(“Введіть зріст учня169 and v<=13: print(«Записаний у секцію баскетболу")else: print(“У відвідуванні секції баскетболу відмовлено ") ЗАПАМ’ЯТАЙ!" title="Спробуймо скласти наступну програму: Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні.z=int(input(“Введіть зріст учня"))v= int(input(“Введіть вік учня"))if z>169 and v<=13: print(«Записаний у секцію баскетболу")else: print(“У відвідуванні секції баскетболу відмовлено ") ЗАПАМ’ЯТАЙ!">
Спробуймо скласти наступну програму:#Покупець має право на 5-відсоткову знижку у випадку наявності дисконтної карти або якщо вартість покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.dk=input(“Чи є дисконтна картка(так чи ні)”)v= float(input(“Вартість покупки”))if dk ==“так ” or v>3000: print(“До сплати:
В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років.if z>169 and v<=13: Має право на 5-відсоткову знижку у випадку наявності дисконтної карти або якщо вартість покупки перевищує 3000 грнif dk ==“так ” or v>3000:
ДЗ! Перевір свої знання!ГРУПА МАРИНИ МИКОЛАЇВНИГРУПА ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Алгоритми розгалуження із складеною умовою. УРОК 23

Номер слайду 2

Що буде виведене в вікні програми: a = 25a1 = a//10a2 = a%10sum = a1+a2 print (sum) ПРИГАДАЙ!а1 = 2а2 = 5 Результат: 7

Номер слайду 3

7/2 =7//2 =7%2 =123//100 =123%10 =(123//10)%10 =10**2 =Обчисліть значення виразів3.531132100

Номер слайду 4

Неповна форма розгалуженняif <логічний вираз>: <вираз, що виконується при результаті TRUE в логічному виразі>ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Номер слайду 5

Повна форма розгалуженняif <логічний вираз>: <вираз, що виконується при результаті True в логічному виразі>else: < вираз, що виконується при результаті False в логічному виразі >ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Номер слайду 6

ПРИГАДАЙ!Прочитай логічні операції: х == 4 х != 7 х > 5 x < 5 x >= 6 x <= 6 x = 12-7 х дорівнює 4х не дорівнює 7х більше 5x менше 5x більше або дорівнює 6x менше або дорівнює 6це не логічна операція, а операція присвоєння змінній х результату виразу 12-7

Номер слайду 7

Ми з вами пам’ятаємо програму, де використовується повна форма розгалуження: Дано два нерівних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше.а=іnt(input("введіть перше число"))b=іnt(input("введіть друге число"))if a>b: max=aelse : max=bprint("більшим числом є",max)

Номер слайду 8

Спробуймо скласти програму, в якій використаємо оператор, що вивчили на минулому уроці: Дано два довільних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше чи вказати, що числа рівні.а=float(input("введіть перше число"))b= float(input("введіть друге число"))if ab: print("більшим числом є", a)else : print(“числа рівні")

Номер слайду 9

Спробуймо скласти наступну програму: Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні. Зверніть увагу!Що в задачі слід перевіряти дві умови: У секцію приймають учнів вище 169 см. У секцію приймають учнів не старших 13 років. Така умова називається складеною умовою!

Номер слайду 10

Складена умова — це кілька простих умов, з’єднаних логічними операціями: AND (логічне І, інакше — логічний добуток),OR (логічне АБО, інакше — логічна сума),NOT (логічне заперечення). ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Номер слайду 11

Розглянемо приклади складених умов.not а <= 3 — рівнозначне виразу а > 3; а >= 10 and a <= 18 — істинне тоді й тільки тоді, коли значення a розташовується в проміжку від 10 до 18 включно; a < 10 or a > 18 — істинне для всіх значень a, які не належать проміжку від 10 до 18. AND (логічне І, інакше — логічний добуток),OR (логічне АБО, інакше — логічна сума),NOT (логічне заперечення).

Номер слайду 12

Спробуймо скласти наступну програму: Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати, чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні.z=int(input(“Введіть зріст учня"))v= int(input(“Введіть вік учня"))if z>169 and v<=13: print(«Записаний у секцію баскетболу")else: print(“У відвідуванні секції баскетболу відмовлено ") ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Номер слайду 13

Спробуймо скласти наступну програму:#Покупець має право на 5-відсоткову знижку у випадку наявності дисконтної карти або якщо вартість покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.dk=input(“Чи є дисконтна картка(так чи ні)”)v= float(input(“Вартість покупки”))if dk ==“так ” or v>3000: print(“До сплати:", v-v*0.05, “грн.")else : print(“До сплати:", v, “грн.")

Номер слайду 14

В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років.if z>169 and v<=13: Має право на 5-відсоткову знижку у випадку наявності дисконтної карти або якщо вартість покупки перевищує 3000 грнif dk ==“так ” or v>3000:

Номер слайду 15

ДЗ! Перевір свої знання!ГРУПА МАРИНИ МИКОЛАЇВНИГРУПА ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ

pptx
Додав(-ла)
Іванова Марина
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку