8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Алгоритми та програми 6 клас.

Про матеріал
Тест на тему Алгоритми та програми для 6 класу. Тест створений на базі підручника для 6 класу. Автор Ривкінд Й.Я.
Перегляд файлу

1.      Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

              а) Скрипт                                                                     б) Сцена

               в) Образ                                                                      г) Спрайт

              д) Проект                                                                     е) Рудий кіт

2.      Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

3.      Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

4.      Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.

5.      Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

6.      Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

7.      Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

              а) редагування                                                            б) форматування

              в) створення                                                                г) видалення

д) збереження

11.    Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

а) повторення  б) розгалуження в) слідування

12.    Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

                                                                                                                             б) Переміщення на 10 кроків

                                                                                                                              г) Переміщення на 5 кроків

                                                                                                                             б) 40

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

                                                                                                                             б) на 15 градусів за годинниковою стрілкою

                                                                                                                              г) на 0 градусів

16. Позначте правильні продовження речення: Команди тіла циклу з передумовою...

                                                                                                                              б) можуть виконуватися більше ніж один раз

                                                                                                                              г) можуть виконуватися один раз

                                                                                                                              е) можуть не виконуватися жодного разу

                                                                                                                             б) Цикл буде виконуватися постійно

                                                                                                                             б) 3

                                                                                                                             г) 1

19.    Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

               а) повторення                                                       б) розгалуження

в) слідування

20.    Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч

21.    Вкажи на команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

                                                                                                                             б) 10

                                                                                                                             г) 50

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

                                                                                                                             б) 20

                                                                                                                             г) 200

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

               а) Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків               б) Об'єкт залишиться на місці

               в) Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків               г) Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки


Ключ до тесту

1.    б в г е (1 балів)

2.    а (1 балів)

3.    в (1 балів)

4.    б г е (1 балів)

5.    в (1 балів)

6.    а (1 балів)

7.    а б в г д (1 балів)

8.    а г д (1 балів)

9.    а (1 балів)

10.  б в г (1 балів)

11.  а (1 балів)

12.  а (1 балів)

13.  а (1 балів)

14.  б (1 балів)

15.  г (1 балів)

16.  б г е (1 балів)

17.  в (1 балів)

18.  а (1 балів)

19.  б (1 балів)

20.  а (1 балів)

21.  б (1 балів)

22.  б (1 балів)

23.  б (1 балів)

24.  г (1 балів)

pdf
Додано
8 травня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку