До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку для 6 класу на тему " Систематизація і узагальнення знань по програмах: Microsoft World i Microsoft PowerPoint."

Про матеріал

Я проводила цей урок .Дітям було дуже цікаво.

Перегляд файлу

6 клас

Тема: Систематизація і узагальнення знань по програмах: Microsoft World i Microsoft PowerPoint.

Мета: актуалізувати знання учнів про вивчені програми Microsoft World i Microsoft PowerPoint , розвивати вміння самостійно опрацьовувати інформацію, виділяти в ній головне,узагальнювати та систематизувати матеріал; розвивати навички аналізу завдання; аргументувати власні думки; закріпити навички практичної роботи; виховувати вдумливого інформатика; підвищувати обчислювальну культуру, інтерес до інформатики.

Тип уроку: урок – перевірки і вмінь.

Метод проведення : метод мозкового штурму, метод роботи в парах.

Обладнання : комп’ютери , роздатковий матеріал, конверти з завданням, таблиці для заповнення, текстовий файл з прислів’ями.

                                                          Хід уроку.

1-й етап(5 хв). Клас ділю на 5 груп, кожна з яких складається з трьох учнів. Я оголошую тему і мету уроку. Коротко розповідаю про завдання, які будемо виконувати на уроці.

2-й етап(10 хв). Мозковий штурм. Пропоную учням пригадати все,що вони знають про програми Microsoft World, PowerPoint. Розказуючи учням , що мозковий штурм – один із найпопулярніших методів навчання .

Повідомляю учням

                                      Правила <<мозкового штурму>>:

  Кожен може вільно висловлювати пропозиції ;

  Учасники висловлюються по черзі , точно і коротко;

  Будь-які пропозиції приймаються і схвалюються учасниками;

  Можна розвивати попередні ідеї ;

Я , як вчитель заявляю ,що вітаю всі ідеї. Підтримую принцип мозкового штурму –

  Свобода думки. Не буде ні зауважень , ні критики.  Дозволяю пропускати хід.

  Прошу учасників записувати свої ідеї на аркушах паперу. Об’єдную учасників мозкового штурму у групи.  Продовжую мозковий штурм доти , доки не перестануть з’являтися нові ідеї . Вважаю , що краще дати змогу висловитися кожному . Результати мозкового штурму оформляю у таблиці.

                         Питання <<мозкового штурму>>.

  1. Як створити новий документ?
  2. Як зберегти створений документ?
  3. Як створити таблицю?
  4. Як встановити відповідні поля строки?
  5. Як скопіювати абзац?
  6. Як створити новий слайд?
  7. Як застосувати анімацію до слайда?
  8. Як змінити шаблон оформлення?
  9. Як встановити кнопку керування?
  10.  Як зобразити діаграму?

3-й етап. (23 хв). Взаємонавчання.

Використовуючи метод Думай.Обмінюйся думками з партнером.

Складай резюме (у парах).

На цьому етапі кожна з чотирьох груп отримує конверт з завданням.

Завдання в конвертах.

1 група.

В програмі Microsoft Word створити Карту подорожі.

2 група

Дати відповідь на тести і заповнити таблицю відповідей.

3 група

Створити презентацію: Видатні вчені інформатики.

4 група

За допомогою переміщення тексту вказати продовження прислів’я чи приказки.

5 група

За допомогою автофігур створити  малюнок.

 

 

 

 

 

 

Група №1

Завдання в конверті

 

 

 

 

 

           м. Розумників                                             м. Кмітливих

Школа

 

 

 

                                                     м.Фізиків      м. Приладоград

м. Майстрів

 

 

 

 

                                 м. Таємниць                          м. Інформатиків

 

У місті Розумників живуть ерудити.

У місті Кмітливих живуть кмітливі.

У місті Приладограді живуть фізичні прилади.

У місті Таємниць живуть любителі-мислителі.

У місті Фізиків діють закони фізики

У місті Інформатиків живуть програмісти.

У місті Майстрів живуть майстри.

 

 

 

 

                                Тестування по питаннях.

                        Таблиця відповідей

Учнем (ученицею)__________________________

Загальноосвітньої школи №4

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Підсумковий бал

                                                Вчитель:

Тести.

 «Редактор презентацій»

1. Презентація – це…

  1. Показ, представлення чогось нового, що здійснюється доповідачем з використанням всіх можливих технічних і програмних засобів;
  2. Представлення подарунку, підготовленого заздалегідь;
  3. Демонстрація своїх знань перед людьми, що запитують вас.

2. Комп’ютерні презентації бувають:

  1.  Лінійні;
  2.  Інтерактивні;
  3.  Показові;

3. В робочому вікні програми Power Point немає елемента:

  1.  Область задач;
  2.  Рядок заголовку;
  3.  Рядок меню;
  4.  Які існують режими роботи з презентацією?
  1.  Звичайний режим;
  2. Аварійний режим;
  3. Режим сортувальника;

5. Як називається одна сторінка презентації?

  1. Сайт;
  2. Слайд;
  3. Сторінка.

6. Програму Microsoft Word можна відкрити такими способами:

  1. За допомогою команди головного меню Пуск / Программы / Microsoft Word.
  2. За допомогою ярлика програми, розміщеного на робочому столі Windows.
  3. Будь-яким з перелічених способів.

7. Для зміни розміру шрифту фрагменту тексту потрібно його виділити і:

  1. Скористатися командою Вид / Шрифт.
  2. Скористатися командою Формат / Шрифт.
  3. Скористатися командою контекстного меню Абзац.

8. При форматуванні символу у ТР Word можна задати:

  1. лише його колір;
  2. розмір і колір шрифту;
  3. розмір, накреслення, гарнітуру та колір.

9. Для того, щоб надрукувати документ Word на принтері, потрібно:

  1. Скористатися кнопкою панелі інструментів Печать.
  2. Скористатися командою меню Формат / Печать.
  3. Скористатися командою меню Файл / Распечатать документ.

10. Редагування – це:

1. виправлення орфографічних, стилістичних та синтаксичних помилок;

2. знищення лише останніх букв слів;

3. внесення доповнень у створений документ.

 

 

 

 

Створити презентацію: Видатні вчені інформатики.

 

 

За допомогою переміщення тексту вказати продовження прислів’я чи приказки.

  1. Чи так, чи інак                                                  та купила порося
  2. Щоб рибу їсти                                                  то не сиди на печі
  3. Праця чоловіка годує                                      тільки небо коптить
  4. Без діла жить                                                    тому їсти нема що
  5. Хоч ледащо                                                      треба у воду лізти
  6. Хочеш їсти калачі                                            а не буде з риби рак
  7. Видно що Маланка млинці пекла                  а лінь марнує
  8. Не мала баба клопоту                                      бо ворота в тісті
  9. Як дбаєш                                                           нема роботи
  10. Без охоти                                                           діло найдеться
  11. На охочого робочого                                       не страшна робота
  12. Для нашого Федора                                         вона тебе 10 раз
  13. Держи копієчку                                                так і маєш
  14. Пошануй один раз                                            про чорний день
  15. Хоч погано покраєний                                     та міцно зшитий
  16. Зроби так                                                            що й комар носа не підточить
  17. Добра свита                                                       як корові  сідло
  18. Іде                                                                       та на мене не зшита
  19. Нема там добра                                                 добра не шукають
  20. Від добра                                                           за свої гроші
  21. Купив біду                                                        пізнають майстра
  22. За роботою                                                        як мурашка
  23. Стараєшся                                                         половина діла
  24. Добрий початок                                                то і діє
  25. Хто що вміє                                                       тим і хліб заробляє
  26. Хто що знає                                                       що діло майстра боїться
  27. Не даром говориться                                        майстра величає
  28. Діло                                                                   де порядку нема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-й етап.(3 хв). Підведення підсумків і оцінювання учнів.

5-й етап.(2 хв). Домашне завдання.

Всім дякую за урок!

Бажаю натхнення і творчих злетів у вивченні інформатики!

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тісевич Рімма Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
470
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку