Особистий приклад учителя любові до Батьківщини, її традицій, побуту та культури в цілому передається його вихованцям. Діти наслідують, якщо це йде від серця. Пропоную 2 вправи для розгляду теми "АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ"
Особистий приклад учителя любові до Батьківщини, її традицій, побуту та культури в цілому передається його вихованцям. Діти наслідують, якщо це йде від серця.
Вправа 1. Складання та виконання алгоритмів з повторенням.
Відкриваємо програму Scratch. Правою клавішею по спрайту Рудому котові – Вилучити. Додаємо нового виконавця Козака.
Використовуючи інструмент Гумка, стираємо білий фон нашого об’єкта. Натискаємо клавішу Гаразд.
Тепер змешуємо його на сцені.
Заходимо на вкладку Образи. Імпортуємо новий образ, редагуємо його теж, очищаємо білий фон за козаком, нгатискаємо гаразд.
Імпортуємо Образ 3, його теж очищуємо.
Складаємо Алгорит для виконавця.
Тепер додаємо нового спрайта. Виконуємо ті самі дії, які й з козаком.
Імпортуємо Українку, очищуємо фон. Натискаємо команду Гаразд.
Розташовуємо спрайта на сцені, зменшуємо в розмірах. Зайдемо в Сцену, Фони, Імпортувати – обираємо для сцени вишиванку. Натискаємо Гаразд.
Додаємо ще два образи Україночці, очищуємо фон, натискаємо Гаразд.
Створюємо алгоритм для Спрайта 2. Також сторюємо діалог між виконавцями.
Запускаємо на виконання (Прапорець), перевіряяємо правильність виконання алгоритмів. Зберігаємо проект. Файл – Зберегти як… – Комп’ютер – Локальний диск – Нова папка «Ми українці» – Називаємо Проект «Україна – рідний край», зазначаємо ім’я автора, натискаємо Гаразд.
Запропонуйте дітям на аркуші в клітинку накреслити систему координат, скеруйте учнів, вкажіть їм точки координат, від яких слід відштовхуватись. Після чого хай зроблять сцену кольоровою, зроблять орнамент, використовуючи інструменти виділення та копіювання. Для спрайта пропоную обрати Олівець.