Над навчальним проектом учень або група учнів працює самостійно. Після того як усі етапи розробки навчальних проектів пройдені, їх необхідно презентувати. Для полегшення вибору теми проектів у збірнику запропоновано завдання. Усі вони стосуються різних навчальних предметів, які знайомі учням 7 класу. У кожному завданні на допомогу учневі вказані тема та мета проекту, комп'ютерні програми для виконання проекту і форма подання результатів проекту. Запропоновані завдання відповідають вимогам навчальної програми.
Проект: «Рукавичка» автор: Іванова-Голан С.О., ЗОШ №22
м. Житомира
Тема проекту: «Рукавичка» – українська народна казка засобами мови програмування Scratch.
Мета: розширити знання учнів про казку як жанр усної народної творчості; розвивати вміння відтворювати зміст прочитаного; удосконалювати навички роботи в середовищі Scratch; виховувати любов до казок.
Програмне забезпечення: програма Scratch (Scratch 2).
Опис фрагменту казки
Завантажте програму. Вилучаємо спрайта завдяки правій клавіші миші (команда Вилучити). Установлюємо сцену. Створюємо /малюємо об’єкт Сніжинка, потім дублюємо його тричі.
Добавляємо новий об’єкт Дід, перед тим, як починати складати алгоритм, треба очистити фон завдяки команді Редагувати, Гумка.
Складаємо алгоритм руху.
Додаємо ще один об’єкт Собака. Теж очищаємо фон. Додаємо звук, рух, вигляд тощо.
Очікуваний результат
Відео казки «Рукавичка», яку можна використовувати для трансляції в молодших класах.