Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня і з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними порушеннями) 5 класу за І семестр 202

Про матеріал

Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня і з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними порушеннями) 5 класу (ПІучня________) за І семестр 2023-2024 н.р.

Перегляд файлу

Аналітичний звіт асистента вчителя про досягнення та розвиток учня і  з особливими освітніми потребами ( інтелектуальними  порушеннями)  5 класу (ПІ учня________)

за І семестр 2023-2024 н.р.

 

       Індивідуальний  навчальний план для здобувача  освіти 5  класу  (ПІ)___________розроблено згідно Навчального плану  (назва закладу освіти)                            ( Додаток 3 до Типової освітньої програми для 5-6 класів ЗЗСО Наказ МОН України №235 від 19.02.2021).

 

      У зв’язку з продовженням на території України дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022               «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами у спеціальних та інклюзивних класах (групах) закладів загальної середньої освіти, спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році здійснюється з урахуванням безпекової ситуації            з метою недопущення ускладнення та погіршення психологічного стану учнів з ООП навчання проводиться  у змішаному форматі.

 Зусилля асистентів вчителів були направлені на адаптацію, модифікацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти, залучення до різних видів навчальної діяльності під час  уроків та активної участі у творчих заходах школи, соціалізацію учня.

Командою супроводу 5  класу для здобувача освіти (ПІ)____________________на І семестр 2023-2024 н.р. було поставлено такі  завдання :

 

Працювати над:

   Розширенням обсягу знань відповідно до шкільної програми.

   Корекцією психоемоційного стану

   Всебічним розвитком дитини.

 

Розвивати:

 

   Пізнавальну сферу: (логічне   мислення, уяву).

   Самостійність

   Уміння  працювати за зразком під час розв`язування практичних завдань.

   Вміння аналізувати та порівнювати, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки.

   Словниковий запас.

   Просторове орієнтування.

   Дрібну моторику

Формувати:

   Навички читання,  письма та математики.

   Вміння складати речення правильної будови з допомогою асистента вчителя.

   Мотивацію до навчання.

   Стійкі позитивні і правильні соціальні навички та навички самообслуговування.

Вчити:

   Дотримуватись правил безпечної поведінки нагадуючи, заохочуючи, наводячи приклади та демонструючи контент медіатеки.

   Цифри, прямий та зворотній рахунок в межах 10.

   Складання та віднімання в межах 5.

   Склад числа в межах 5.

   Букви українського алфавіту.

   Будувати прості двоскладні речення з допомогою вчителя.

   Списувати з друкованого тексту.

 

Мета за сферами розвитку

 

Для розвитку інтелектуальної сфери:

 Мета: Розвивати словниковий запас  термінів з   навчальних предметів. Стимулювати

Мовленнєвої активності, навички концентрувати увагу  на виконані завдань та розвивати навички  саморегуляції, поведінки.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня з допомогою асистента вчителя.

 

Для розвитку сенсорної, моторної сфери:

Мета: Розвивати координацію, орієнтування в просторі (поняття «праворуч», «ліворуч», «вгору», «вниз»).

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення рівня розвитку дрібної та загальної моторики;  розвитку координації, та орієнтування в просторі.

 

Для розвитку мовленнєвої сфери:

Мета: Формувати правильну артикуляцію.

Розвивати навички правильного мовленнєвого дихання. Вимовляти звуки «Ш», «С».

Фонематичні процеси. Розвивати словниковий запас, зв’язне мовлення.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Чітке правильне виконання артикуляторних вправ. Діафрагмальне дихання. Розрізнення на слух мовленнєвих і не мовленнєвих звуків. Правильна вимова свистячих та шиплячих звуків. Збагачений словниковий запас.

 

Для розвитку фізичних здібностей:

Мета: Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторики вирізати і наклеювати великі і малі деталі. Сприяти розвитку рухових навичок: Присідати та виконувати нахили тулуба в різні боки  до 10 разів. 

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищення у дитини витривалості, сили, гнучкості. Підвищення рівня розвитку дрібної моторики, зменшення обсягу допомоги асистента вчителя під час письма та роботи з дрібними деталями.

 

Для розвитку емоційно-вольової сфери:

Мета: Розвивати навички розуміти свій настрій, свої емоції. Формувати навички адекватної  самооцінки. Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності дитини.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підвищувати впевненість в собі, формувати позитивну самооцінку. Підвищення рівня зазначених емоційно – вольових показників.

 

 

Для розвитку соціальної сфери:

Мета: Розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками, вести  діалог і  розпочинати  розмову. Розвивати навички застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

Очікувані результати, яких планується досягнути: Підтримує розмову, веде короткий діалог на соціально-побутові теми. Вміти орієнтуватися в ситуації спілкування.

 

Подолання навчальних труднощів:

Мета: Вивчати букви українського алфавіту  ( В), (Н). Вивчати цифри, розвивати навички  прямого та зворотного рахунку в межах від  10 до 12. Вчити будувати прості речення.

Писати букву (А, а),   (А, а). Вивчити геометричну фігуру трикутник.

 

Очікувані результати, яких планується досягнути: Знає букви українського алфавіту.

Знає цифри до 20. Вміє рахувати в межах 20. Самостійно складає прості речення. Самостійно списує прості друковані слова.  Читає прості слова по буквах.

 

 

 Матеріал навчальної програми 5 класу за І семестр 2023-2024 н.р. (ПІ)__________________засвоїв на низькому рівні.  Здобувач освіти  має такі  особливості розвитку:

Інтелектуальні труднощі:

   Словниковий запас нижче вікової норми;

   не завжди розуміє значення почутого слова, а також співвідношення його із зображенням відповідного предмета, дії;

   Обмеженість кола загальних життєвих уявлень.

   Повільне сприйняття та переробка інформації.

   Переключення уваги між завданнями, видами діяльності.

   Не сформовані просторові, часові уявлення. Плутає поняття «праворуч» та «ліворуч».

   Кількісні уявлення, форма предметів, просторові поняття знаходяться на початковому пізнавальному рівні.

   Не розвинене словесно-логічне мислення.

   Зниження зосередженості та стійкості уваги у сприйнятті змісту ситуації.

   Підвищене відволікання.

               Знижена працездатність.

   Порушена динаміка розумової працездатності.

    

Функціональні  (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

   Має труднощі у вербалізації своїх емоцій.

   Порушені всі сторони мовлення.

   Недостатній розвиток дрібної моторики. «Пінцетний» захват не сформований.

   Під час бесіди неодноразово  розриває зоровий контакт, відводить погляд в бік.

 

Фізичні труднощі:

   Недостатньо розвинена координація, загальна та дрібна моторика(скакалку не перестрибує, м’яч не завжди ловить).

              Недостатній рівень розвитку гнучкості, швидкості, спритності.

 

 

Навчальні труднощі:

              Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації).

              Може самовільно покинути онлайн-навчання.

              З друкованого тексту не списує.

              Недостатній рівень самостійності у виконанні вказівок вчителя.

   Під час виконання фізичних вправ не завжди дотримується інструкцій вчителя та правил гри.

   Порушення в оволодінні навичками читання, письма, математики.

 

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок  (компетенції)  учня :

 

Українська мова та література

Знає декілька букв українського алфавіту: а, о, у, е, м, к, и.

Вміє під керівництвом вчителя дає неповні відповіді на запитання за змістом прослуханого;

за запитанням та допомогою вчителя складає нескладні одно, двослівні речення;

за допомогою вчителя називає знайомі предмети , повторюючи за вчителем, називає букви алфавіту; відповідає на прості запитання за змістом, повторює невеликі за обсягом вірші.

Може обводить букви за зразком. За навідними питаннями інколи  може назвати назву прослуханого твору або  віршу, назвати основних героїв.

Розуміє слухаючи мовлення вчителя і товаришів, періодично усвідомлює зміст прослуханого.

 

Математика

Знає числа в межах 6.

Геометричні фігури (коло, трикутник, квадрат).

Вміє учень за допомогою вчителя знаходить потрібний колір за зразком; з допомогою вчителя неточно відтворює окремі математичні елементи, Може назвати елементи об’єкта вивчення ;з допомогою вчителя може виконати за власним бажанням окремі елементи математичних дій; з постійною допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг матеріалу.

 

Пізнаємо природу

Знає що є вимірювальні прилади для спостереження за природою.

Вміє з допомогою вчителя називає вимірювальні прилади ( бінокль, лупа, термометр, флюгер).

Розуміє усе що оточує нас являється природою.

На побутовому рівні розуміє фізичні явища, їх різноманітність, всесвіт- зорі, земля, грунт і  його властивості, повітря, вода, життя організмів.

 

 Здоров’я, безпека та добробут

 Знає правила безпечної поведінки на дорозі, правила дорожнього руху, правила поведінки в громадському транспорті( в залежності від свого настрою учень може перечислити найпростіші  правила самостійно).

Розуміє поняття способу здорового життя на побутовому рівні.

Вміє використовувати елементи культурно-гігієнічних навичок, предметами догляду за собою.

 

Вступ до історії

Знає найпростіші відомості про себе. Може назвати де він живе, хто він, назву села, домашню адресу. Учню подобається історія про козацтво. Захоплюється козаками.

Розуміє поняття «праця і господарство».

Вміє з допомогою вчителя показати на карті Україну.

 

 

Технології

Знає властивості пластиліну, (його потрібно розігріти)

Називає виготовлені вироби з пластиліну;

Дотримується правил техніки безпеки з інструментами.

Вміє: наносити клей, малювати коло за зразком. Може виконати за наслідуванням трудові операції за різними видами та матеріалами, які необхідні для виготовлення виробу.

Розуміє  послідовність виконання дій при створенні виробу.

 

Інформатика

Знає що таке комп’ютер і його функції.

Вміє за допомогою вчителя може виконати найпростіший алгоритм дій ( включити, виключити, виконати обчислення за допомогою калькулятора, грати в прості ігри) .

Розуміє що не можна довго працювати за комп’ютером і що гаджети потрібно заряджати.

 

Образотворче мистецтво

Знає що є шедеври мистецтва.

Вміє дотримуватись правил користування ( за власним бажанням  і настроєм) основними художніми та матеріально-технічними засобами (олівці, гуаш, фарби).

 З допомогою вчителя, проводить від руки лінії різного виду і типу.

Розуміє , що слід дотримуватись правил організації робочого місця ( не завжди виконує).

 

Фізична культура

Знає про існування різних видів фізичної культури.

Вміє іноді самостійно виконувати основні рухи (ходьба, біг на вулиці, стрибки). За своїм бажанням бере участь у всіх видах навчальної діяльності (співпраця в команді).

 Розуміє: просту вербальну інструкцію, проте виконує запропоновані вправи із затримкою.

 Впродовж першого семестру здобувач освіти  прийняв активну участь у виховних заходах ліцею, творчих конкурсах:

 

  1. Photo Challenge “Прапор єдності” до Дня Державного Прапору України
  2. Онлайн челенджі #спортивний_челендж_до_ФКіС  «Я тримаю планку»
  3. Фото челендж «Мій улюблений вид спорту».
  4. Участь у  спортивному  флешмобі «Рухайся як я».
  5. Долучились до Всеукраїнського дня прибирання "World Cleanup Day"
  6. Виховна година «До дня козацтва». Виставка малюнків « Козаченьки»
  7. Прийняли участь у Всеукраїнському багатожанровому творчому конкурсі «До Дня Українського Козацтва».   Номінація «Художнє фото «Як козаки куліш варили» ( І місце)
  8. Мистецький флешмоб  " Діти України малюють МИР!"
  9. #деньзахисту_тварин. Фотовиставка- онлайн «Мій вірний чотирилапий друг»
  10. Тиждень безпеки дорожнього руху "Безпечна дорога додому".

Конкурс малюнків «Правила дорожнього руху знай-життя та здоров’я зберігай».

  1. Всесвітній день доброти. Виховна година «Як стати добрим». Малюнки- розфарбовки на тему «Допомога».
  2.   Участь у заході “Природа очима дітей” фотовідкриття до Всесвітнього дня дитини.
  3.  Конкурсу малюнків "МОЯ УКРАЇНА - ВЕЛИКА ДЕРЖАВА"
  4. Участь у виховній годині «Пам’ять жертв Голодомору». Перегляд відео                    « Голодний дух-  День пам’яті жертв Голодомору». Посилання на відео: https://youtu.be/baHXUzq3VPM?si=5QtwJ-627PJnbv7t
  5.   Вікторина, малюнки  до дня Святого Миколая.
  6.   Всеукраїнська кампанія  «16 днів проти насильства».  Малюнки на тему «Протидії булінгу та цькування».
  7.  Фотоконкурс " Щастя очима дітей ".

 

 

Асистент вчителя (ПІ)___________

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
4640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку