Аналіз роботи класного керівника
Формування здорового способу життя з учнями 7 класу
Питання збереження здоров`я учнів у нашій школі набуває дедалі більшої актуальності. Кожен вчитель,який проводить уроки в 7 класі формує культуру здоров`я школярів. Сучасне навчання повинно розвивати не тільки виконавські і творчі здібності дитини, а й збереження її здоров`я.
Як стверджував відомий педагог В.Сухомлинський «Свою серйозну функцію знаття виконують тоді ,коли вся навчально-виховна робота буде перейнята турботою про здоров`я, про гармонію фізичного і духовного»
Основні завдання класного керівника на 2018-2019 н.р.
-
Розвивати фізичні,соціальні,психічні, та духовні якості особистості.
-
Формування вмінь і навичок здорового способу життя , безпеки життєдіяльності (бесіди «Здорове харчування – запорука здоров`я»:
-
П`ятикласники стовідсотково харчуються y шкільній їдальні, щоранку виконують ранкову зарядку, з задоволенням виконують на уроках фізхвилинки).
-
Підготовка до повноцінного життя у постійно змінюваному навколишньому середовищі (учні iз задоволенням відвідують уроки цілющих можливостей рослин):
-
Загартування й активність організму:
-
Ігрова діяльність учнів :
-
Формування культури здоров`я (учні 7 класу мають змінне взуття,слідкують за чистотою класу):
-
З учнями було проведено свято Козаків,де всі вправно виконували різноманітні завдання:
-
Неодноразово проводились бесіди з дітьми на тему: «Цікаві факти про здоров`я»,
«Меню корисного харчування».
- Учні 7 класу відвідують гуртки. Андрій Бурлака ,Безкоровайний Богдан,Папірний Сергій Мельний Анастасія відвідують гурток з футболy
Кожен учитель пробуджує в п`ятикласників бажання бути здоровим,дбайливо ставитись до свого фізичного,соціального,духовного розвитку.
Учні 7 класу відповідально відносяться до свого здоров`я.
Профілактика злочинності та правопорушень у 7 класі
У 7 класі заходи по профілактиці злочинності та правопорушень спрямовані забезпечення і розвиток умов, що сприяють здоров`я ,попереджають несприятливий вплив різних фактів.
Для досягнення належного результату в роботі з учителями злучаю до виховного процесу батьків. Така співпраця частково забезпечують стійкість і стабільність навчально-виховного процесу. Вирішення проблеми запобігання неповнолітніми правопорушень мною розроблено ряд заходів.
-
постійно веду обмін і контроль за відвідуванням учнями школи (про причину відсутності батьки попереджають завчасно,кожен учень приносить довідку з лікарні або від батьків:
-
на годинах спілкування опрацьовуються правила для учнів:
-
проводяться бесіди на правову тематику, вправи на подолання стресових ситуацій:
-
до дня захисників України переглянули фотоколаж «Не забуваймо своїх, з О.Ситник»:
-
всі учні охоплені заняттями в гуртках та спортивних секціях:
-
кожен учень має своє доручення:
-
постійно проводиться індивідуальна робота з Безкоровайним Богданом (відвідування школи),Бурлакою Андрієм,Папірним Сергієм (поведінка на уроках):
-
постійно використовую наглядну агітацію з правової пропаганди,тематичні стенди бібліотечні виставки з правової тематики:
-
перегляд відеоматеріалів про суперечки між дівчатами (бійки),учні роблять певні висновки:
-
на уроках проводиться належна робота,де кожен учень постійно зайнятий:
-
питання профілактики правопорушень,формування здорового способу життя розглядаємо на батьківських зборах:
-
проводяться інформаційні хвилинки:
Класний керівник 7 класу Браславська О.Д.