Аналіз контрольних робіт
з англійської мови
у 8 класі
Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів
2019-2020 н.р.
Всього учнів у класі – 5
Писали роботи – 5 учнів (дистанційно)
ПІБ учня |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
||||||||||||
|
- пояснити значення дат, - відповісти на запитання |
- вставити прийменники, - підкреслити потрібне дієслово, - написати листа другу за планом. |
- скласти повідомлення на одну із вивчених протягом року тем. |
|||||||||||||
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
|
Калетник А. |
10 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
8 |
|
|
|
7 |
|
|
Краснокутський Д. |
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
6 |
|
Кущик А. |
|
|
6 |
|
|
|
6 |
|
|
|
6 |
|
|
|
6 |
|
Плескач В. |
|
|
4 |
|
|
|
4 |
|
|
|
4 |
|
|
|
4 |
|
Телегуз А. |
|
9 |
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
|
9 |
|
|
Відсоток, % |
20 |
40 |
40 |
- |
20 |
20 |
60 |
- |
20 |
40 |
40 |
- |
- |
40 |
60 |
- |
Типові помилки |
- Нечітке усвідомлення граматичних та лексичних явищ. - Фрагментарне розуміння змісту тексту. |
Неповне розуміння тексту, логічних зв’язків, минулий час дієслів. |
- неправильне вживання видо-часових форм дієслова, артиклів та прийменників |
- неправильний порядок слів у різних типах речень, - пропуск дієслова “to be” |
||||||||||||
Звернути увагу |
Вивчення лексики, фонетика. |
Вивчення лексики, утворення часових форм дієслів. |
Вживання видо-часових форм дієслова, артиклів та прийменників. |
Побудова речень, вживання допоміжних дієслів. |
Аналіз контрольних робіт
з німецької мови
у 9 класі
Лосківської ЗОШ І-ІІ ступенів
2019-2020 н.р.
Всього учнів у класі – 3
Писали роботи – 3 учні (дистанційно)
ПІБ учня |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
||||||||||||
|
- пояснити значення дат, - відповісти на запитання до тексту. |
- вибрати слово, - підкреслити потрібне дієслово, -відповісти на запитання. |
- скласти повідомлення на одну із вивчених протягом року тем. |
|||||||||||||
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
Високий
|
Достатній
|
Середній
|
Початковий
|
|
Мажежа Я. |
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
5 |
|
|
|
4 |
|
Петрухан Д. |
|
|
5 |
|
|
7 |
|
|
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
Полторацька К. |
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
Відсоток, % |
34 |
|
66 |
|
34 |
33 |
33 |
|
34 |
|
66 |
|
34 |
33 |
33 |
|
Типові помилки |
- неутримання в оперативній пам’яті смислового розвитку тексту, - Часткове розуміння змісту тексту. |
Неповне розуміння тексту, логічних зв’язків, Труднощі при пошуку інформації в тексті. |
- неправильне вживання займенників, артиклів. - орфографічні помилки. |
- вживання артиклів, - пропуск дієслова “sein” |
||||||||||||
Звернути увагу |
Вивчення лексики, фонетика. |
Вивчення лексики, утворення часових форм дієслів. |
Вживання артиклів та прийменників. Написання дифтонгів. |
Відмінювання артиклів, порядок слів у реченні. |