Аналіз методичної роботи вихователя ГПД

Про матеріал
Основною метою виховної діяльності групи продовженого дня є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі. Виховна робота спрямована на розвиток всебічно-розвиненої та вихованої особистості.
Перегляд файлу

      Аналіз методичної роботи вихователя ГПД

 

     Робота групи   продовженого  дня  проводиться   згідно з графіком  роботи    і  за планом заходів.

 З початку  роботи у  групі всі  учні були ознайомлені  з  правилами  поведінки   в ГПД, з режимом дня та з технікою    безпеки, з поведінкою під час повітряної тривоги, з поведінкою в бомбосховищі.

 Основною метою виховної діяльності було створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволила їм вступити в реальні відносини з оточуючим світом.

 Виховна робота спрямована на розвиток всебічно-розвиненої та вихованої особистості. Це реалізовується за напрямами:

     ціннісне ставлення до суспільства і держави;

     ціннісне ставлення до людей;

     ціннісне ставлення до природи;

     ціннісне ставлення до праці;

     ціннісне ставлення до мистецтва;

     ціннісне ставлення до себе.

 У  виховній роботі використовуються різноманітні форми роботи.

 Велике значення має формування в учнів громадянської свідомості, національного та патріотичного виховання; любові до рідного краю, народу; поваги до українських та родинних законів, звичаїв, обрядів і традицій.

 За допомогою напрямку ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей,  в учнів виховується вміння співпрацювати з іншими людьми, працювати в групі та колективі, вміння прощати і пробачати. Проводились такі виховні заходи: урок моралі «Відкриваємо скриньку добрих справ», літературний аукціон «Про дружбу», моделювання ситуацій «Правила поведінки у громадських місцях», щоденник «Мій день. Мої вчинки», школа гарних манер «Вчимося толерантності».

 Значна увага приділяється формуванню в учнів особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені: аукціон ідей «Як зберегти здоров’я?», усний журнал «Ти – пішохід», круглий стіл «Сам вдома: безпечні ігри», урок здоров’я «Бережіть зір», урок безпеки «Коробка сірників мала, та наробити може зла».

 

      

 Гармонійний розвиток особистості неможливий без ролі природи у житті учня. Тому, кожна дитина усвідомлює себе як невід’ємну частину природи, взаємозалежність людини і природи та бережливого ставлення до її багатств. Це реалізовується за допомогою таких заходів: усний журнал «Подорож лісовою стежкою», інформаційний квест «Ліс – наше багатство», круглий стіл «екологічні проблеми людства», колаж «Первоцвіти просять захисту», вікторина «Лісова аптека».                          

 Сформованість естетичної культури та культури почуттів формується за допомогою ціннісного ставлення до культури і мистецтва, де учні оволодівали системою елементарних знань, понять, термінів та вміння сприймати художні твори різних видів мистецтва. Проводились такі заходи: подорож до кінозали «Чарівна казка», колективна гра «Музичні захоплення», фото вернісаж «Краса природи в довкіллі», презентація «Народні звичаї».

 Для виховання працелюбної, цілеспрямованої, наполегливої, кмітливої, працьовитої, відповідальної людини організовувались трудові десанти, круглі столи, прес-конференції. Ціннісне ставлення до праці впроваджувалося через низку заходів: усний журнал «Твій режим дня», акція «Книжкова лікарня», ярмарок професій «Професії моїх батьків», майстер-клас «Іграшка своїми руками», щира розмова «Цінуймо працю інших».

 Збереження власного здоров’я – один з основних обов’язків людини. Тому було проведено ряд спортивно-оздоровчих заходів, змагань, естафет та виховання звички до постійних занять фізкультурою, з метою щоденного оздоровлення організму.

 Постійно ведеться індивідуальна робота з учнями, яка  направлена на вироблення свідомого відношення учнів до навчання, відповідальності за власні вчинки, культуру спілкування з однолітками; проводяться бесіди про поведінку у школі та громадських місцях, про виконання доручень.

 У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними  включає в себе індивідуальні бесіди, консультації,  анкетування, консультаційні пункти.  Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання.

 Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загальновиховної, індивідуальної та роботи більшість учнів підвищили рівень сформованості моральних, громадянських, естетичних та інших якостей особистості.

 Робота  групи  продовженого  дня  в  школі  має   позитивний   вплив на   процес   виховання,  на  правильну   організацію  дозвілля   учнів,  створює  сприятливе   середовище   для  здорового   морально-психологічного   клімату  для  всіх  учнів.

 В  результаті виконання основних завдань виховання  загальноосвітньої  школи більшість  вихованців   підвищили рівень сформованості  моральних, громадських, естетичних  та інших  якостей особистості.

 Планую активно впроваджувати у свою практику особисто – зорiєнтований пiдхiд, що передбачає  вплив на  всiх дiтей та на кожного зокрема. Основною метою є виховання всебiчного та гармонiйного розвитку особистостi  вiдповiдно до цiльових орiєнтирiв виховної дiяльностi.

                           

 Вихователь                        

 

docx
Додано
3 лютого
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку