Аналіз роботи МО вчителів початкових класів за 2016-2017 н.р.

Про матеріал

Головною метою роботи методичного обʼєднання вчителів початкових класів є формування ключових компетентностей учнів, забезпечення високого рівня викладання, практичне застосування інтерактивних технологій, формування культури здоровʼя учнів початкових класів. Члени МО працюють над вирішенням проблеми: «Гармонійний розвиток особистості шляхом формування ключових компетентностей учнів. Впровадження системи здоров'язбережних технологій в початковій школі».

Перегляд файлу

Аналіз роботи МО вчителів початкових класів за 2016-2017 н.р.

 

    Головною метою роботи методичного обʼєднання  вчителів початкових класів є формування ключових компетентностей учнів, забезпечення високого рівня викладання, практичне застосування інтерактивних технологій, формування культури здоровʼя учнів початкових класів. Члени МО працюють над вирішенням проблеми: «Гармонійний розвиток особистості шляхом формування ключових компетентностей учнів. Впровадження системи здоров’язбережних технологій в початковій школі».

     На протязі 2016-2017 н.р.  всі члени МО працювали над вивченням змісту оновленої програми початкової школи 2016 року, новими методичними рекомендаціями щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Велику увагу приділяли веденню шкільної документації.  З метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні всі вчителі систематично працювали   над підвищенням рівня професійної майстерності. Багато уваги приділялось створенню умов для формування здорового способу життя.  Проводились всі необхідні заходи по укріпленню здоровʼя дітей і охороні дитинства. Приділялась увага  інтелектуальному, моральному і фізичному розвитку школярів.

        На засіданнях МО вчителі  вивчали і аналізували документи про освіту: «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах  на 2016 -2017 навчальний рік», «Інструктивно-методичний лист щодо ведення класних журналів», «Критерії оцінювання», «Зміни в програмі у 2016-2017 н.р, методичні листи Міністерства освіти і науки України. Затвердили план роботи МО на 2016-2017 н.р..

Опрацювали такі теми:

  •  «Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя».
  • « Особистісний підхід: суть та шляхи втілення в рамках  нового Державного стандарту»
  • «Особистісно орієнтоване навчання і виховання як умова розвитку компетентної творчої особистості вчителя та учня»
  • « Виховання патріотизму в початковій школі»
  • «Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого мислення

     Всі вчителі початкових класів працювали над розробками навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів з проблем, над якими працюють, систематично поповнювали папки самоосвітньої діяльності новими матеріалами, працювали над удосконаленням роботи з обдарованими дітьми, роботи з невстигаючими дітьми, компетентнісно підходили до ведення шкільної документації. Систематично готували учнів до конкурсів, олімпіад, змагань.

    Кононова Н.К. (1-А клас)  працює над проблемою «Інтелектуальна гра, Як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів». Вчитель за допомогою гри мотивує діяльність першокласників у навчально-виховному процесі.

    Андрієвська Т.С. ( 1-Б клас)  працює над проблемою: «Соціалізація молодшого школяра шляхом впровадження інноваційних технологій  у навчально-виховний процес» У 2016-2017 н.р.  провела велику роботу по адаптації першокласників. У вересні прийняла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток математичної науки» (м. Одеса) і отримала сертифікат учасника.

  Бровченко Н.М.  (2-А клас) працює над проблемою: «Розвиток компетентної, всебічно вихованої особистості в дитячому колективі». Вчитель використовує компетентнісний підхід у своїй роботі з дітьми, веде велику виховну роботу.

Завеля Т.В. ( 2-Б клас) працює над темою «Формування в учнів здорового способу життя, свідомого ставлення до свого здоровя, як запорука успішного навчання». Вчитель працює над підвищенням професійного досвіду, допомогла у підготовці колеги Гінкул С.В. до відкритого уроку  на конкурс «Учитель року-2017». Сушицька О.В. (3-А клас) працює над проблемою: «Вплив національно-патріотичного виховання на формування особистості дитини».У червні 2016 р. прийняла участь у робочих групах щодо оновлення програм початкової школи. На районні секційні засідання у сеерпні 2016 р. підготувала доповідь щодо оновлення навчальних програм та організації навчального року. У вересні 2016 прийняла участь у Всеукраїнській конференції «Розвиток математичної науки» і отримала сертифікат учасника. На районному семінарі для вчителів 4-х класів виступила з презентацією досвіду роботи МО вчителів початкових класів школи.

Гінкул С.В. ( 3-Б клас) працює над проблемою: «Підвищення якості уроку через використання технологій, які зберігають здоров'я у процесі навчання». Вчитель створює психологічний комфорт та умови для розвитку  та навчання учнів. У 2016-2017 н.р. вчитель пройшла атестацію. Прийняла участь у районному етапі конкурсу «Учитель року -2017», де достойно представила школу.

Феденко С.В.  (4-А клас) працює над темою: «Новітні інноваційно-проектні технології навчання як засіб розвитку інтелектуальних і творчих здібностей особистості молодшого школяра»

Вчитель наполегливо працює, використовуючи в своїй роботі сучасні технології навчання та виховання. У 2016-2017 н.р. підтвердилавищукатегоріюізвання «Старший учитель». На високому рівні дала два відкритих уроки на районний семінар для вчителів 4-х класів.

Тихоплав В.П. (4-Б клас) працює над проблемою «Умови розвитку творчих здібностей дитини». Вчитель використовує сучасні технології навчання та виховання. Учні 4-Б класу приймають активну участь в житті школи.

       Всі члени МО початкових класів прийняли активну участь в тижні української мови, який проводився у листопаді 2016р. Учні 3-4 класів прийняли участь у шкільному етапі олімпіад з:

  • української мови
  •  математики
  • Всеукраїнському конкурсі ім. П.Яцика.

Учні 3-А класу Мінчев Михайло і Ярова Олеся стали учасниками районного етапу конкурсу знавців української мови ім.. Яцика, де Ярова О. посіла І місце і стала учасницею обласного етапу конкурсу.

    Учні 1-4 класів початкової школи стали учасниками і здобули перемоги у:

  • Міжнародному природознавчому конкурсі «Геліантус»
  • Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»
  • Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»

     На протязі навчального року у початковій школі систематично проводились  заходи  по техниці безпеки та збереженню здоров’я дітей. Вчителі співпрацюють з шкільним психологом, соціальним педагогом, батьками своїх учнів. Всі початкові класи прийняли активну участь у конкурсах-виставках «Дари осені», «Новорічна ялинка», «Писанка». Всі початкові класи прийняли участь в акції «Листи воїнам АТО».

    На високому рівні проходили всі позакласні заходи у початковій школі:

  • Новорічні свята
  • День Валентина
  • 8 березня
  • Прощавай, Букварику!
  • Прощавай, початкова школо!
  • Містер і міс початкової школи.

Насиченою була робота під час проведення тематичних екскурсій. Учні початкової школи відвідали дитячу районну бібліотеку, музей с. Шабо, Пожежну частину. Під час екскурсії в природу знайомились з тваринним і рослинним світом рідного краю.

      На протязі навчального року початкова школа мала тісний контакт з дитячим дошкільним закладом «Теремок». Вчителі відвідували заняття, святкові заходи, семінари. Вчителями майбутніх перших класів Тихоплав В.П та Феденко С.В. проведено велику роботу по підготовці дітей до першого класу та їх адаптації в школі.

   Багато учнів початкової школи відвідують гуртки, приймають активну участь ужитті школи, села, району.

     На практиці вчителі початкових класів взаємовідвідують уроки, діляться досвідом роботи, вивчають досвід досвідчених педагогів, відвідують районні та обласні  семінари, використовують в своїй роботі інтерактивні методи навчання. Всі вчителі володіють інформаційно-комуникативними технологіями і використовують їх в своїй роботі.

       Члени МО початкових класів володіють теоретичними та практичними знаннями, використовують в своїй роботі компетентнісний підхід до навчально-виховного процессу, вільно володіють інформаційно-комунікативними технологіями, добросовісно ставляться до своїх обов’язків.

 

     Керівник МО вчителів початкових класів:   О.В.Сушицька

doc
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку