Аналіз уроку
Вчитель: Данилюк С.І.
І. Загальні відомості про урок
Дата проведення |
Клас |
Предмет |
Кількість учнів |
Відсоток присутніх учнів |
|
за списком |
присутніх |
||||
17.12.2018
|
7 |
Біологія |
4 |
4 |
100 |
Тема : |
Ссавці. Загальна характеристика класу |
||||
Мета роботи: |
Освітня: дати загальну характеристику класу Ссавці; розглянути особливості зовнішньої будови ссавців у зв’язку з різними середовищами існування; Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки, удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; Виховна: формувати розуміння того, що людина — частина природи. |
||||
Обладнання: |
схеми, малюнки, таблиці, мультимедійна дошка |
||||
Тип уроку: |
урок засвоєння нових знань. |
||||
Мета відвідування уроку: |
класно-узагальнюючий контроль. Форми, методи та засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. |
ІІ. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ХОДОМ УРОКУ:
Хід уроку |
Примітка |
І. Організаційний етап
|
Привітання з учнями, перевірка їх готовності до уроку. |
ІІ. Перевірка домашнього завдання. |
Перевірка виконання домашнього завдання індивідуально (вчитель пропонує двом учням здати зошити вкінці уроку для перевірки домашнього завдання) |
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів |
Фронтальне опитування
|
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності |
Слово вчителя. Запитання до учнів. Повідомлення теми уроку. |
IV. Вивчення нового матеріалу
|
1. Загальна характеристика класу Ссавці Розповідь учителя. Запитання до учнів. Відповіді учнів та складання опорного конспекту в зошиті. Запитання для обговорення. Самостійна робота учнів з підручником. Запитання для опрацювання. Складання опорного конспекту. 2. Різноманітність ссавців. Яйцекладні, Сумчасті, Комахоїдні, Рукокрилі. Перегляд презентації. |
VI. Підбиття підсумків уроку |
«Незакінчені речення». |
VII. Домашнє завдання |
Завдання для всього класу. Підручник §23, §24 Скласти розповідь про домашнього улюбленця.
|
ІІІ.ВИСНОВКИ:
ПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ:
1. Методи навчання, які використовує вчитель для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
2. Форми організації навчання, які забезпечують найбільш високу результативність роботи з формування активності учнів на уроці.
3 Характер спілкування з учнями, його вплив на активність учнів під час навчання.
4. Засоби активізації уваги та мислення, які використовує вчитель, та їх результативність.
5. Наявність та характер індивідуальної роботи.
Однак, недостатньо враховані вміння і практичні навички учнів.
Проте, вчитель не звернула увагу на неохайний зовнішній вигляд учнів на уроці.
Урок проведено на достатньому методичному рівні.
Загальна оцінка уроку: 9 балів.
ПРОПОЗИЦІЇ:
1.Обмірковувати систему контролю та корекції знань.
2. Обмірковувати структуру уроку.
3. Впроваджувати різні форми і методи роботи, урізноманітнювати навчальну працю учнів.
4. Дотримуватись основних дидактичних вимог до процесу навчання, виконання яких забезпечує його необхідну ефективність.
Ознайомлена:_______________С.І.Данилюк
17.12.2018 р.