Аналіз уроку на тему "Поняття про інформацію"

Про матеріал
Аналіз уроку на тему "Поняття про інформацію". Проаналізовано алгоритм спостереження (Реалізація вчителем методів та прийомів навчання на уроці).
Перегляд файлу

Семінарсько-практичне заняття 13,14. Спостереження та аналіз уроків інформатики

Урок інформатики

для  2 класу

Тема: Поняття про інформацію.

Сприйняття людиною інформації

    Автор: Груша Марина Олексіївна

Алгоритм спостереження (Реалізація вчителем методів та прийомів навчання на уроці) №1

  1. Якою мірою використовувані на уроці методи відповідали задачам уроку?

За джерелами передачі й характером сприйняття інформації: словесні та практичні. Вони повністю відповідали задачам уроку.

  1. Який характер пізнавальної діяльності забезпечували реалізовані під час уроку методи та прийоми?

В цьому уроці використали пояснювально-ілюстративні та репродуктивний, характери пізнавальної діяльності які забезпечували реалізовані під час уроку методи та прийоми.

  1. Які з використаних дидактичних методів та прийомів сприяли активізації навчальної діяльності учнів?

Репродуктивний та частково-пошуковий методи та прийоми сприяли активізації навчальної діяльності учнів.

  1. Як планувалася й реалізовувалася під час уроку самостійна робота учнів? Чи забезпечувала вона розвиток самостійності учнів?

Коли повторювали правила роботи за комп’ютером дітям потрібно підіймати та опускати руки коли треба відповідати. Також підсумках уроку дітям треба було самостійно закінчити речення.

  1. Яка була ефективність використовуваних під час уроку методів і прийомів навчання?

Вчитель пояснював матеріал, та діти грали в різні ігри використовуючи знання які вивчили на цьому уроці. На мою думку методи та прийоми навчання були ефективно використані під час уроку.

Алгоритм спостереження (Визначення структури уроку та особливостей організації навчальної діяльності учнів на уроці. Вивчення процесу оцінювання вчителем досягнутих учнями навчальних результатів) №2

  1. Який тип уроку було обрано, його доцільність? Місце уроку в системі уроків з даної теми?

Цей урок був комбінований, бо діти і вивчали новий матеріал його використовували для рішення задач. Цей урок продовжує загальну тему «Інформатика» та починає тему «Поняття про інформацію».

  1. Як реалізовувався зв'язок поточної теми уроку з раніше вивченими?

Спочатку вчителька задала питання про інформатику що це таке. І цим вона актуалізувала опорні знання.

  1. Які етапи уроку були присутні, їх послідовність та логічний зв'язок?

Цей урок має етапи: Організаційний етап,  Актуалізація опорних знань,  Мотивація навчальної діяльності, Сприйняття нового матеріалу, Фізкультхвилинка, Формування вмінь та навичок, Підсумки  уроку. Вони мають стрктуровано логічний зв’язок в своїй послідовності.

  1. Як здійснювалася постановка навчальних задач на кожному етапі уроку?

На кожному етапі уроку вчитель пояснював матеріал, потім по ньому були завдання та різні інтерактивні ігри для учнів.

 

 

  1. Яке поєднання методів навчання було обрано вчителем для розкриття навчального матеріалу?

В цьому уроці вчитель поєднав методи пояснювально-ілюстративний та репродуктивний. Що сприяло гарному розкриттю навчального матеріалу.

  1. Яке поєднання форм навчання обрано для розкриття нового матеріалу?

Цей урок поєднує лекцію та практичне заняття.

  1. Як забезпечувалася цілісність та логічна завершеність уроку?

Учні в кінці уроку самостійно виконували завдання по вивченому матеріалу це і забезпечувало цілісність та логічну завершеність уроку.

  1. Як поєднувалися різні форми організації діяльності учнів на уроці (індивідуальна, групова, колективна)? Чи відбувалося їх чергування?

Спочатку була колективна форма, учні всім класом виконували поставленні задачі, потім була індивідуальна форма коли учні працювали самостійно в зошитах.

  1. Чи необхідний був на уроці диференційований підхід до учнів? Чому?

Вчитель пояснював матеріал, та потім учні всім класом виконували поставлені задачі. На цьому уроці не потрібен диференційований підхід до учнів.

  1.                    Що покладено в основу диференціації? Що диференціювалося: тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або усе сукупно?

В основу диференціації покладено те що кожен учень може розкрити всі свої потенціальні навчальні можливості. На мою думку диференціація не потрібна на цьому уроці.

  1.                    Як було організовано контроль засвоєння знань і умінь? У яких формах і яких методах він здійснювався?

Завдання були зроблені в ігровій формі, учні формували вміння та навички.

  1.                    Як було організовано контроль за діяльністю учнів? Як оцінювалися знання та вміння учнів?

Контроль за діяльністю учнів був мінімальний. Ці завдання не оцінювалися, бо в основному це були інтерактивні ігри.

  1.                    Як вчитель забезпечував розвиток учнів (логічного мислення, критичного мислення, вміння порівнювати та робити висновки, висловлювати власну точку зору тощо)?

Вчитель давав необхідні знання і потім учні використовували набутті вміння для рішення задач.

  1.                    Які прийоми було використано вчителем для підведення підсумків кожного з етапів уроку й уроку загалом?

Між етапами підсумків не було але в кінці уроку вчитель підбивав підсумки уроку шляхом завдання яке перевіряло вивчення матеріалу.

  1.                    На скільки обґрунтованою була оцінка знань учнів?

Оцінка знань учнів не є обґрунтованою.

  1.                    Як стимулювалося позитивне ставлення учнів до навчання?

Позитивне ставлення учнів до навчання стимулювалося інтерактивними цікавими іграми.

docx
Додав(-ла)
Горелов Віктор
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
17 грудня 2020
Переглядів
1421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку