Конспект уроку з інформатики для 2 класу
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Проблемне запитання
— Чисельність користувачів Інтернету стрімко зростає з року в рік. Унаслідок чого виникає запитання: чим же приваблює Інтернет людей?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Чи готовий ти вирушити в захоплюючу подорож всесвітньою мережею Інтернет? Для цього стануть у пригоді програми-браузери. У перекладі з англійської слово «браузер» означає «переглядати».
Смуга прокручування використовується для перегляду великих сторінок.
Для керування вікном браузера використовують кнопки керування вікном.
Щоб змінити розміри вікна браузера, необхідно навести вказівник на будь-яку межу вікна, вказівник набуде вигляду двосторонньої стрілки. Потім слід утримуючи ліву кнопку миші, перемістити вказівник в необхідному напрямку.
Кнопки переходу веб-сторінками використовуються для переходу на сторінку, яка переглядалася перед цим.
Поле адреси використовується для введення адреси та переходу до веб-сайта.
За допомогою клавіатури вводити складну та довгу адресу незручно, крім того, можна припуститися помилки. Всесвітня павутина надає можливість легко та швидко переходити з однієї веб-сторінки на іншу за допомогою посилань.
Посилання — це об’єкт веб-сторінки, який містить посилання на інший об’єкт.
Як відрізнити посилання від інших об’єктів веб-сторінки? Текст, що є посиланням, може бути підкресленим або виділеним іншим кольором, малюнок — виділеним рамкою тощо.
Якщо навести вказівник миші на посилання, то вказівник набуває вигляду руки.
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки — раз!
на носках стоїть весь клас.
Два — присіли, руки вниз,
на сусіда подивись.
Раз! — І вгору.
Два! — І вниз.
на сусіда подивись.
Будем дружно присідати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз! — Піднялись.
Два! — Присіли.
Хай мужніє наше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
VIII. Підсумок уроку
— Навіщо потрібні веб-браузери?
— Яким веб-браузером ви сьогодні скористалися?
— Які елементи вікна цієї програми ви запам’ятали?