Аналіз уроку ( НУШ) з технологічної освітньої галузі

Про матеріал
В даному матеріалі представлено досвід проведення аналізу уроку ( НУШ) з технологічної освітньої галузі
Перегляд файлу

Аналіз уроку ( НУШ) з технологічної освітньої галузі

 

Дата______________   Клас______  Урок _____________________   Кількість учнів________

ПІП вчителя _____________________________________

Тема тижня ________________________________________________________________________

Тема уроку:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку _________________________________________________________________________

Мета відвідування:__________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ

В

Д

С

Н

  1. Організація освітньої діяльності
  2.  

1.1

Мобілізуючий початок уроку (організація учнів,)

 

 

 

 

1.2

Підготовка освітнього середовища ( навчальні матеріали та їх організація до уроку)

 

 

 

 

1.3

Забезпечення дидактичним та роздатковис матеріалом, якість та зміст підготовлених презентецій

 

 

 

 

1.4

Темп уроку, мова вчителя

 

 

 

 

1.5

Гігієна  розумової праці (чергування навантаження I та II сигнальна система) 10; 35 хв.

 

 

 

 

2.               Формування  предметної   компетентності

2.1

Змістова лінія «Технічна творчість і техніка»

 

 

 

 

2.2

Змістова лінія «Світ технологій»

 

 

 

 

2.3

Змістова лінія «Світ ремесел»

 

 

 

 

2.4.

Змістова лінія «Побут»

 

 

 

 

3.     Реалізація основних компонентів концепції «Нова Українська школа»

 

3.1

Формування предметних компетентностей та ключових компетентностей( спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися; ініціативність і підприємливість;

соціальна та громадянська компетентність; обізнаність та самовираженняусфері культури;екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

3.2

Дотриання вчителем принципів партнерства:

 

 

 

 

3.3

повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра увідносинах; діалог-взаємодія-діалог, розподілене лідерство; соціальне партнерство

 

 

 

 

3.4

постійне залучення дитини до спільної діяльності

 

 

 

 

3.5

Дотримання принципів державного стандарту: визнання того, що кожна дитина талановита, цінність дитини, радість пізнання, розвиток вільної особистлсті

 

 

 

 

3.6

Дотримання послідовності етапів та умов розвитку пізнавальних інтересів

 

 

 

 

3.7

Забезпечення можливості здійснювати учнями вибір у класі

 

 

 

 

3.8

Яким чином сформовані взаємозв’язки між навчальними предметами

( освітніми галузями): тематична інтеграція; інтеграція навичок; інтеграція на ціннісно-смисловому рівні

 

 

 

 

3.9

Використання технологій, методів, прийомів для розвитку критичного мислення, розв’язання проблем, діяльністного підходу

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

 

 

 

 

 

3.10

Усвідомлення цілей навчання ( цілі навчання когнітивної групи, цілі навчання афективної групи, цілі психомоторні)

 

 

 

 

3.11

Дотримання вимог до вербального оцінювання, використання зворотнього зв’язку

 

 

 

 

 

Висновок, зауваження:_________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку