Аналіз виховної години

Про матеріал
Пропоную свій звіт з виховної роботи у 5 класі. Гадаю, що він допоможе класному керівники у роботі з класом.
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи  за 2019-2020

начальний рік

У 5-Б класі  навчалось  16 учнів, з дітьми  працюю перший рік. За цей період  склад колективу змінювався.  Прибула Зима Марія.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Діти виховуються в родинах, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з  учителем учні проявляють вихованість і тактовність. За підсумками минулого навчального року успішність складає:

Високий рівень – 3

Достатній рівень – 4

Середній рівень – 9

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв  творчому саморозкриттю, саморозвитку.

Протягом 2019-2020  я вела виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи класного керівника та нетрадиційну. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації.  Як класний керівник багато  часу приділяю морально - етичному вихованню учнівського  колективу, формуванню обов’язку,  відповідальності, культурної  поведінки.

Впроваджую ефективні технології превентивного виховання,  які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Провела ряд занять по правовому вихованню: «Про звички корисні та шкідливі», «Конституція України - головний закон нашого життя», «Захист прав дитини» (Конвенція про права дитини), . Вся ця робота була спрямована  на розвиток самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю різних індивідуальних здатностей учнів.

Велика увага  приділялась національно - патріотичному вихованню учнів. Були проведені класні години, тематику яких приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «14 жовтня – День українського казачества»

Виховна робота в класі велася в інших напрямках, увага приділялась  формуванню соціального інтелекту, розвитку духовності, моральності учнів. Для рішення поставлених завдань було проведено багато заходів: це й класні години на різноманітну тематику, бесіди із класом, години спілкування. Особливо хочу відзначити роботу, пророблену для формування соціального інтелекту.

Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу. У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості. Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим. 

У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім’ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.

Унаступному навчальному році планую працювати над реалізацією виховної програми «Професії що роблять нашу землю кращою» . Ціль програми – створення умов для формування соціально-активної особистості громадянина й патріота, що володіє почуттям національної гордості, цивільного достоїнства, любові до Батьківщини, готовністю відстоювати її інтереси, любові до своєї професії.

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку