Аналіз виховної роботи за 2019-2020
начальний рік
У 5-Б класі навчалось 16 учнів, з дітьми працюю перший рік. За цей період склад колективу змінювався. Прибула Зима Марія.
Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Діти виховуються в родинах, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителем учні проявляють вихованість і тактовність. За підсумками минулого навчального року успішність складає:
Високий рівень – 3
Достатній рівень – 4
Середній рівень – 9
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку.
Протягом 2019-2020 я вела виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи класного керівника та нетрадиційну. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально - етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки.
Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Провела ряд занять по правовому вихованню: «Про звички корисні та шкідливі», «Конституція України - головний закон нашого життя», «Захист прав дитини» (Конвенція про права дитини), . Вся ця робота була спрямована на розвиток самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю різних індивідуальних здатностей учнів.
Велика увага приділялась національно - патріотичному вихованню учнів. Були проведені класні години, тематику яких приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «14 жовтня – День українського казачества»
Виховна робота в класі велася в інших напрямках, увага приділялась формуванню соціального інтелекту, розвитку духовності, моральності учнів. Для рішення поставлених завдань було проведено багато заходів: це й класні години на різноманітну тематику, бесіди із класом, години спілкування. Особливо хочу відзначити роботу, пророблену для формування соціального інтелекту.
Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу. У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості. Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим.
У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім’ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
Унаступному навчальному році планую працювати над реалізацією виховної програми «Професії що роблять нашу землю кращою» . Ціль програми – створення умов для формування соціально-активної особистості громадянина й патріота, що володіє почуттям національної гордості, цивільного достоїнства, любові до Батьківщини, готовністю відстоювати її інтереси, любові до своєї професії.