Презентація "« Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської молоді в сучасному освітньому інформаційному просторі»

Про матеріал
Презенація містить матеріал для проведення майстер класу на засіданні ШМК класних керівників з метою обґрунтування упровадження комп'ютерно - орієнтованих методичних форм виховної роботи. Робота в групах надасть класним керівникам корисних порад.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Болградський НВК “ Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ліцей”Майстер – клас. Засідання ШМК класних керівників. Підготувала Дімова Наталія Василівна Ти існуєш за рахунок отриманого. Ти живеш віддаючи. В. Черчіль

Номер слайду 2

Галявина настрою.ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА « МЕТЕЛИК»Синій колір - життєлюбність, прагнення до знань, тонко відчувають навколишній світ. Зелений колір - наполегливість, вміння відчувати себе щасливим. Червоний колір – творчість, лідерство, досягнення свого. Жовтий колір – мрійливість, сильні духом і волею.

Номер слайду 3

Галявина настрою.ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА « МЕТЕЛИК»Завдання 1. На зворотному боці закінчити речення: « Нехай цей метелик…»

Номер слайду 4

Інтелектуальна розминка Завдання 2. Продовжити фразу…Усі перемоги починаються…. Хто не дивиться вперед , той …. Щоб вести людей за собою,… Якщо можеш виправити наслідки помилки,… ДОВІДКА:залишиться позаду,з перемоги над собою,зникає,ти не помилився,йди за ними.

Номер слайду 5

Обрані фрази будуть допомагати працювати в групах. Усі перемоги починаються з перемоги над собою. Хто не дивиться вперед , той залишається позаду. Щоб вести людей за собою, йди за ними. Якщо можеш виправити наслідки помилки, ти не помилився. Завдання 3. Яка цитата , на ваш погляд, може характеризувати педагога – новатора?

Номер слайду 6

« Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської молоді в сучасному освітньому інформаційному просторі»Сучасність дає дуже багато можливостей. Завдяки технологіям можна з легкістю співпрацювати з усім світом та залучити людей, які раніше не контактували між собою. Завдяки соціальним медіа у дітей формується розуміння один одного попри будь-які кордони. Це приносить надію на успішне майбутнє..

Номер слайду 7

Кожний педагог визначає чотири компоненти власного «Я»:« Актуальне Я»- яким бачить себе зараз.« Ретроспективне Я»- яким бачить себе на початку роботи.« Ідеальне Я»- яким би хотів бути.« Рефлексивне Я»- як його оцінюють. Центральний елемент професійної свідомості . Особистий професійний досвід та досягнення. Перспектива особистості, саморозвиток. Шкала середовища в професійній діяльності , забезпечує об'єктивність самооцінки

Номер слайду 8

« Ідеальне Я»- яким би хотів бути. Педагог не повинен боятися змінюватися. Дуже важливо не боятися виходити із зони комфорту. Іноді треба вийти за рамки — там може бути ще комфортніше. Сучасна освіта стає занадто простою.. Потрібно полегшити донесення інформації, але не саму інформацію. У нас, на жаль, навпаки.

Номер слайду 9

Формування у учнів умінь працювати з інформацією

Номер слайду 10

Вправа « Витинанка»скласти салфетку навпіл і відірвати правий кутик,ще раз скласти і знову відірвати правий кутик; повторити втретє; розгорнути «витинанки», роздивитися,що вийшло в інших. Висновок: учні, як і ми з вами, отримують інформацію однакову, але сприяння її і усвідомлення у всіх різне.

Номер слайду 11

Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 4. Знайти відповідність. Тип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функція, інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функціїнавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функціїОсновні пріоритети та сильні сторони

Номер слайду 12

Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 4. Знайти відповідність і розставте у порядку значимостіТип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Основні пріоритети та сильні сторони Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функція, інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функціїнавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функції

Номер слайду 13

Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 5. Розставте у порядку значимості типи структури особистості Тип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Основні пріоритети та сильні сторони Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функціянавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функції інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функції

Номер слайду 14

Типи структури особистості визначають ключові компетентності:комунікативні, предметні, соціальні, інформаційні {10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ , ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ в Австріїв Бельгіїв Фінляндіїв Німеччині в УкраїніПредметніІнформаційніСоціальні Комунікативні Соціальні ПредметніІнформаційніКомунікативніІнформаційніСоціальні ПредметніКомунікативні ІнформаційніПредметніСоціальні Комунікативні ПредметніКомунікативні Соціальні ІнформаційніІнформаційна компетентність дає можливість бути сучасним, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення в діяльності сучасного педагога .

Номер слайду 15

Бурхливий розвиток і глобальне розширення персональних комп'ютерних засобів, необмежені масштаби Інтернету ставлять нові задачі перед педагогами , які бажають заглянути в завтрашній день школи і навчитися працювати по - новому вже сьогодні. Але гармонійне поєднання традиційних і комп'ютерно - орієнтованих методичних форм дозволяють зробити процес навчання і виховання змістовним і ефективним.

Номер слайду 16

Завдання 7. Аукціон ( форма творчого продажу або купівлі ідей, думок , винаходів) Умова аукціону: «Купити» ті форми виховної роботи , які вам до вподоби , які ви використовуєте або будете використовувати в майбутньому,Кожна група отримує умовні одиниці - « метелики»Кожен лот коштує 1 « метелик»Право забрати лот має той, хто запропонує найбільшу ціну. Завдання учасникам : якомога витратити найбільшу кількість « метеликів».

Номер слайду 17

ЛОТ №1 Поетична вітальня - зустріч і знайомство учнів з творчістю певного поета, поезії певного стилю або епохи чи власних учнівських поезій. Учні беруть участь у підготовці та проведенні заходу, запрошують гостей, рекламують вечір, оформляють, тощо.

Номер слайду 18

ЛОТ №2 Дистанційні батьківські збори в режимі реального часу в мережі Інтернет. 15 одночасних відеоучасників і необмежена кількість слухачів. Можливість демонстрації власного відеозображення з демонстрацією схем, презентацій і зворотній зв’язок через міні - чат.

Номер слайду 19

ЛОТ № 3 Захист проектів – форма проведення виховної роботи , в ході якої відбувається захист або створення творчих учнівських проектів. Учитель об'єднує в малі групи та пропонує за правилами підготувати та презентувати проект з запрошенням журі або батьків.

Номер слайду 20

ЛОТ № 4 Колаж - форма проведення колективного творчого заходу, спрямованого на створення колективного колажу, в якому продемонстровано різні види техніки. Учитель разом з учнями обирають тему, складають ескіз , розподіляють роботу, готують матеріали.

Номер слайду 21

ЛОТ №5 Відеоправовий лекторій – підбір і розсилання тематичної відеопродукції як для батьків, так і для учнів на правову тематику.

Номер слайду 22

ЛОТ № 6 Відеожурнал для батьків –своєрідні звіти про проведенні позакласні заходи: екскурсії, концерти , виховні години. Пряма трансляція загальношкільних заходів.

Номер слайду 23

ЛОТ № 7 Флешмоб – форма проведення масової акції,зазвичай організованої через Інтернет. Мета: розвага, справити враження на оточення, отримати відчуття причетності до спільної справи . Класичний флешмоб має девіз «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою»

Номер слайду 24

ЛОТ № 8 Через відеоблог – розкрутка і реклама свого класу, своєї школи. Демонстрація передових інноваційних напрацювань вчителя. Можливість об'явити про себе, про свою школу чи про свій досвід на весь світ

Номер слайду 25

ЛОТ № 9 Моделювання розвивально - виховних ситуацій –Форма колективної або групової ситуації, під час якої проходить випробування артистичних, інтелектуальних , творчих умінь учнів, моделювання поведінки, пошук правильного рішення у різних обставинах.

Номер слайду 26

ЛОТ №10 Проведення відеозустрічей, відозвернень з цікавими людьми, які живуть в інших міста, інших державах..

Номер слайду 27

ЛОТ №11 Відеоконсультації шкільного психолога , вчителів - предметників, класного керівники через канал прямого мовлення , через відеорозсилання власне знятих відеофайлів , соціальних фільмів.

Номер слайду 28

ЛОТ №12 Квест - форма проведення колективного інтелектуального, спортивного змагання, підгрунтям якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Після завершення чергового завдання команди переходять до наступного. Перемагає команда , яка виконала всі завдання швидше.

Номер слайду 29

ЛОТ №13 Квест - форма проведення колективного інтелектуального, спортивного змагання, підгрунтям якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Після завершення чергового завдання команди переходять до наступного. Перемагає команда , яка виконала всі завдання швидше.

Номер слайду 30

ЛОТ №14 Проведення батьківських зборів через он - лайн трансляцію для зареєстрованих в даний момент абонентів. Дає можливість залучати спеціалістів управління освіти, поліції,охорони здоров'я і т.д., які територіально знаходяться в іншому місці і мають вихід в Інтернет.

Номер слайду 31

Завдання 6. «Обмін думками»Прокоментуйте ваш вибір лотів. Щоб встигнути за змінами доведеться вчитися заново. Те, чого ви навчилися , важливо, але набагато важливіше те, наскільки швидко Ви можете перевчитися , змінитись і пристосуватися до нової інформації. Роберт Кійосакі

Номер слайду 32

Одному юнакові приснилося, що він зайшов у велику крамницю. За прилавком стояв ангел. «Що ви продаєте?» - запитав юнак. « Все, що бажаєте, - з повагою відповів ангел. – Навіть нематеріальне». Юнак став перераховувати: - « Я хотів би … покласти край усім війнам, хотів би справедливості для скривджених, терпимості і щедрості до чужоземців, любові в родинах, роботи для безробітних і…»Ангел перервав його: « Вибачте, але ви мене не зрозуміли. Ми не продаємо плодів, а тільки насіння ...»

Номер слайду 33

ГАЛЯВИНА НАСТРОЮ. Завдання 6. Прочитайте на зворотному боці метелика своє закінчене речення. Що Ви очікували ? Що Ви отримали?

pptx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку