Галявина настрою.ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА « МЕТЕЛИК»Синій колір - життєлюбність, прагнення до знань, тонко відчувають навколишній світ. Зелений колір - наполегливість, вміння відчувати себе щасливим. Червоний колір – творчість, лідерство, досягнення свого. Жовтий колір – мрійливість, сильні духом і волею.
Обрані фрази будуть допомагати працювати в групах. Усі перемоги починаються з перемоги над собою. Хто не дивиться вперед , той залишається позаду. Щоб вести людей за собою, йди за ними. Якщо можеш виправити наслідки помилки, ти не помилився. Завдання 3. Яка цитата , на ваш погляд, може характеризувати педагога – новатора?
« Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської молоді в сучасному освітньому інформаційному просторі»Сучасність дає дуже багато можливостей. Завдяки технологіям можна з легкістю співпрацювати з усім світом та залучити людей, які раніше не контактували між собою. Завдяки соціальним медіа у дітей формується розуміння один одного попри будь-які кордони. Це приносить надію на успішне майбутнє..
Кожний педагог визначає чотири компоненти власного «Я»:« Актуальне Я»- яким бачить себе зараз.« Ретроспективне Я»- яким бачить себе на початку роботи.« Ідеальне Я»- яким би хотів бути.« Рефлексивне Я»- як його оцінюють. Центральний елемент професійної свідомості . Особистий професійний досвід та досягнення. Перспектива особистості, саморозвиток. Шкала середовища в професійній діяльності , забезпечує об'єктивність самооцінки
« Ідеальне Я»- яким би хотів бути. Педагог не повинен боятися змінюватися. Дуже важливо не боятися виходити із зони комфорту. Іноді треба вийти за рамки — там може бути ще комфортніше. Сучасна освіта стає занадто простою.. Потрібно полегшити донесення інформації, але не саму інформацію. У нас, на жаль, навпаки.
Вправа « Витинанка»скласти салфетку навпіл і відірвати правий кутик,ще раз скласти і знову відірвати правий кутик; повторити втретє; розгорнути «витинанки», роздивитися,що вийшло в інших. Висновок: учні, як і ми з вами, отримують інформацію однакову, але сприяння її і усвідомлення у всіх різне.
Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 4. Знайти відповідність. Тип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функція, інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функціїнавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функціїОсновні пріоритети та сильні сторони
Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 4. Знайти відповідність і розставте у порядку значимостіТип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Основні пріоритети та сильні сторони Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функція, інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функціїнавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функції
Професійна спрямованість педагога-новатора. Завдання 5. Розставте у порядку значимості типи структури особистості Тип структури особистості Комунікатор. Предметник. ОрганізаторІнформатор Основні пріоритети та сильні сторони Реалізується через : пошук механізмів сумісності з учнем, неформальне спілкування, сильні сторони - комунікативна функціянавчальну місію, сильні сторони - методична, навчальна функція.позакласну діяльність, колективну зацікавленість, сильні сторони – виконавча, організаторська функції інформаційну просвітницьку діяльність, сильні сторони – виховна, інформаційна функції
Типи структури особистості визначають ключові компетентності:комунікативні, предметні, соціальні, інформаційні {10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ , ЯКІ ВИЗНАЧЕНІ в Австріїв Бельгіїв Фінляндіїв Німеччині в УкраїніПредметніІнформаційніСоціальні Комунікативні Соціальні ПредметніІнформаційніКомунікативніІнформаційніСоціальні ПредметніКомунікативні ІнформаційніПредметніСоціальні Комунікативні ПредметніКомунікативні Соціальні ІнформаційніІнформаційна компетентність дає можливість бути сучасним, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення в діяльності сучасного педагога .
Бурхливий розвиток і глобальне розширення персональних комп'ютерних засобів, необмежені масштаби Інтернету ставлять нові задачі перед педагогами , які бажають заглянути в завтрашній день школи і навчитися працювати по - новому вже сьогодні. Але гармонійне поєднання традиційних і комп'ютерно - орієнтованих методичних форм дозволяють зробити процес навчання і виховання змістовним і ефективним.
Завдання 7. Аукціон ( форма творчого продажу або купівлі ідей, думок , винаходів) Умова аукціону: «Купити» ті форми виховної роботи , які вам до вподоби , які ви використовуєте або будете використовувати в майбутньому,Кожна група отримує умовні одиниці - « метелики»Кожен лот коштує 1 « метелик»Право забрати лот має той, хто запропонує найбільшу ціну. Завдання учасникам : якомога витратити найбільшу кількість « метеликів».
ЛОТ №12 Квест - форма проведення колективного інтелектуального, спортивного змагання, підгрунтям якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Після завершення чергового завдання команди переходять до наступного. Перемагає команда , яка виконала всі завдання швидше.
ЛОТ №13 Квест - форма проведення колективного інтелектуального, спортивного змагання, підгрунтям якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Після завершення чергового завдання команди переходять до наступного. Перемагає команда , яка виконала всі завдання швидше.
Одному юнакові приснилося, що він зайшов у велику крамницю. За прилавком стояв ангел. «Що ви продаєте?» - запитав юнак. « Все, що бажаєте, - з повагою відповів ангел. – Навіть нематеріальне». Юнак став перераховувати: - « Я хотів би … покласти край усім війнам, хотів би справедливості для скривджених, терпимості і щедрості до чужоземців, любові в родинах, роботи для безробітних і…»Ангел перервав його: « Вибачте, але ви мене не зрозуміли. Ми не продаємо плодів, а тільки насіння ...»