Текст "« Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської молоді в сучасному освітньому інформаційному просторі»

Про матеріал
Текст - опис до презентації майстер- клас « Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської молоді в сучасному освітньому інформаційному просторі». Допоможе у проведенні засідання ШМК класних керівників з метою поєднання традиційних і комп'ютерно - орієнтованих методичних форм , що дозволяють зробити процес навчання і виховання змістовним і ефективним.
Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\1368120340_454.jpgБолградський НВК

«Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – ліцей»

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\cf4368143486836ecd6c8a102e83d94d.jpg 

Майстер – клас

 ШМК

класних керівників

Підготувала

Дімова

Наталія Василівна

 

 

 

 

 

м. Болград

 

 

 

 

Ти існуєш за рахунок отриманого.

Ти живеш віддаючи.

 В. Черчіль

 

Тема :« Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської

молоді в сучасному освітньому інформаційному  просторі»

Форма : педагогічні етюди

Мета:

  • теоретичне і практичне ознайомлення учасників з професійною спрямованістю  педагога-новатора.;
  • сприяння  активізації творчого потенціалу кожного учасника;
  • стимулювання  бажання підвищувати свій професійний рівень;
  • обґрунтування  упровадження комп'ютерно - орієнтовані методичних форми виховної роботи.

 

Хід  заходу:

Вступ.

Інтерактивна вправа « Метелик».

  • Добрий день шановні колеги. Ми бачити вас в нашому ліцеї . Нашу зустріч  я хочу почати з  такої   ліричної сторінки . Ви обрали квіткові галявини, які прикрашають метелики різного кольору.
  • Якщо ви брали метелика синього кольору , знайте :провідна ідея вашого характеру – життєлюбність, це колір мандрівників. Їм притаманна жага до знань, вони тонко відчувають навколишній світ.
  • В Японії метелик – символ щастя. Якщо вам сподобався метелик зеленого кольору - ви вмієте відчувати себе щасливим. Це наполегливі  люди.
  • Червоний колір – це колір вогню  і ви творча людина. Це лідери, вони люблять життя і досягають свого.
  • Любителі  жовтого кольору  сильні волею і духом , мрійливі люди. Китайці вірять , що саме метелики допомагають  збутися мрії.

Завдання 1.

  • Візьміть кожний метелика і на зворотному  боці  закінчити таке речення « Нехай цей метелик …». В кінці нашої зустрічі ви прочитаєте свої очікування.
  • А зараз поверніть свої метелики на  квіткову галявину і почнемо роботу.   У вас на столах є робочі зошити і ми сьогодні будемо працювати в них.

 

Занурення  в тему.

Завдання 2.

Прошу попрацювати в групах   і виконати таке завдання - продовжити фразу. Для допомоги у вас є довідка, де ви знайдете потрібні закінчення. Обрані фрази  будуть    гаслом  для кожної групи.

 Яка цитата , на ваш погляд, може характеризувати    педагога – новатора?

Тема нашого семінару « Формування нової генерації новаторів педагогів і учнівської   молоді в сучасному освітньому інформаційному  просторі».

Теоретичний блок

  • Сучасність дає дуже багато можливостей. Завдяки технологіям можна з легкістю співпрацювати з усім світом та залучити людей, які раніше не контактували між собою. Завдяки соціальним медіа у дітей формується розуміння один одного попри будь-які кордони. Це приносить надію на успішне майбутнє..
  • Кожний педагог визначає чотири компоненти власного «Я»:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог  не повинен боятися змінюватися. Дуже важливо не боятися виходити із зони комфорту. Іноді треба вийти за рамки — там може бути ще комфортніше.  Сучасна освіта стає занадто простою..   

 Потрібно полегшити донесення інформації, але не саму інформацію. У нас, на жаль, навпаки.

   - Метою педагога  сьогодення – це формування у учнів умінь працювати в інформаційному середовищі.

Це проходить через :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.

Вправа « Витинанка»

  • скласти салфетку навпіл і відірвати правий кутик,
  • ще раз скласти і знову відірвати правий кутик;
  •  повторити втретє;
  •  розгорнути «витинанки», роздивитися,що вийшло в інших.

Висновок:учні,   як і ми з вами,  отримують   інформацію  однаково,  але сприяння її  і усвідомлення  у  всіх різне. Тому педагог повинен вдосконалювати  свою професійну спрямованістьдля формування у учнів умінь обирати і обробляти  інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

Практичний блок.

 

  • Науковцями – педагогами і психологами  було розроблено професійну спрямованість педагога - новатора.

Завдання 4. Знайти відповідність

Завдання 5. Розставте  у порядку  значимості
типи структури особистості.

 

  • Типи структури особистості визначають ключові компетентності:

комунікативні,  предметні,  соціальні, інформаційні.

Так визначені ключові компетентності в європейських державах

 

 

Висновок .

Бурхливий розвиток і глобальне розширення персональних комп'ютерних засобів, необмежені масштаби Інтернету ставлять нові задачі перед педагогами , які бажають заглянути в завтрашній день школи і навчитися працювати  по - новому вже сьогодні. 

Але  гармонійне поєднання традиційних і комп'ютерно - орієнтованих методичних форм дозволяють зробити процес навчання і виховання змістовним і ефективним

 

 

 

Завдання 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Поетична вітальня-  зустріч і знайомство учнів з творчістю певного поета, поезії певного стилю або епохи чи власних учнівських поезій.  Учні беруть участь у підготовці та проведенні заходу, запрошують гостей, рекламують вечір, оформляють, тощо.

2. Дистанційні батьківські збори в режимі реального часу в  мережі Інтернет 15 одночасних відеоучасників і необмежена кількість слухачів. Можливість демонстрації   власного відеозображення  з демонстрацією схем, презентацій і зворотній зв’язок через міні-чат.

3.Захист проектів форма проведення виховної роботи, в ході якої відбувається захист або створення творчих учнівських проектів. Учитель об'єднує в малі групи та пропонує за правилами підготувати та презентувати проект з запрошенням журі або батьків.

4.Колаж - форма проведення колективного творчого заходу, спрямованого на створення колективного колажу, в якому продемонстровано різні види техніки. Учитель разом з учнями обирають тему, складають ескіз , розподіляють роботу, готують матеріали.

5.Відеоправовий лекторій підбір і розсилання  тематичної відеопродукції як для батьків,  так і для учнів на правову тематику

 

6.Відеожурнал для батьків своєрідні  звіти про проведенні позакласні заходи: екскурсії, концерти , виховні години. Пряма трансляція загальношкільних заходів.

7.Флешмоб –форма проведення масової акції,зазвичай організованої через Інтернет. Мета: розвага, справити враження  на оточення, отримати відчуття причетності до спільної справи .

Класичний флешмоб має девіз «Флешмоб поза релігією, поза політикою, поза економікою».

8. Черезвідеоблогрозкрутка і реклама свого класу, своєї школи. Демонстрація передових інноваційних  напрацювань  вчителя. Можливість об'явити про себе, про свою школу чи про свій                     досвід на весь світ.

9. Моделювання розвивально - виховних ситуацій

Форма колективної або групової ситуації, під час якої проходить випробування артистичних, інтелектуальних , творчих умінь учнів, моделювання поведінки,   пошук правильного рішення  у різних обставинах.

10.Проведення відеозустрічей, відозверненьз цікавими людьми,   які живуть в інших міста, інших державах.

11. Відеоконсультаціїшкільного психолога, вчителів - предметників, класного керівники  через канал  прямого мовлення , через відеорозсилання власне знятих відеофайлів ,

соціальних фільмів.

12.Квест - форма проведення колективного інтелектуального, спортивного  змагання, підгрунтям якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Після завершення чергового завдання команди переходять до наступного. Перемагає команда , яка виконала всі завдання швидше.

13. Проведеннябатьківських зборів через он - лайн трансляцію для  зареєстрованих в даний момент абонентів. Дає можливість залучати спеціалістів управління освіти, поліції,охорони здоров'я і т.д., які територіально знаходяться в іншому місці і мають вихід в Інтернет.

 

 

 

                                                       Підбиття підсумків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Свій виступ я хочу закінчити притчею:

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивний блок.

Вправа « Галявина»

 ( очікування )

Кожний учасник читає своє висловлення , яке було написано на початку зустрічі.

docx
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку