Аналіз виховної роботи за рік 4 клас

Про матеріал
Аналіз виховної роботи за навчальний рік у 4 класі. З бесідами, конкурсами, олімпіадами.
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи у 4 класі за 2022-2023 н.р.

        Головним проблемним завданням класного керівника на 2022-2023 навчальний рік – це підвищення ефективності  учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування в умовах війни. Пріоритетом обраної виховної мети є прагнення підготувати особистість  до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

        На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу.

         Виховна робота з учнями, яка планувалася, була проведена. Використовувалися різноманітні форми проведення, в яких також враховувалися вікові особливості дітей: бесіди, вікторини, години спілкування, інформаційні хвилинки, бесіди - настанови та інші.

         Учні 4 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, створення дитячих проектів, акцій.

 Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування з батьками, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

       Проводиться робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди, інструктажі (перед та після канікул). Із метою активізації роботи з попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму та дотриманню пожежної безпеки було проведено заняття згідно календарного планування.

      Багато заходів було проведено в напрямку формування  безпеки під час воєнного стану, це: щоденні хвилинки безпеки, заняття на тему «Дії у разі надзвичайних ситуацій», бесіда «Сигнал «Повітряна тривога!», відео-урок «Мінна безпека», «Вибухонебезпечні предмети», «Дрони у небі», «Твоя безпека під час війни», «Розтяжки», урок безпеки від пса Патрона…

        Також заходи щодо профілактики захворювання на COVID-19: перегляд відео «Як захиститися від коронавірусної хвороби», бесіда «Як вберегти себе від коронавірусної хвороби», пам’ятка «Коронавірус: профілактика та поширення», інформаційна хвилинка «Як поширюється COVID- 19?».

   Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного міста через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: дитячі роздуми  на тему: «Ми діти європейської  родини», "Про день Гідності та Свободи", гра - мандрівка  " Моя Україна моїми очима ", усний журнал "День захисника України", заходи до Дня української писемності, дня пам’яті жертв Голодомору, День вишиванки, День української мови, День Європи…

     Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Правила поведінки під час дистанційного навчання»,  ситуаційно-рольова гра «Дотримуйся шкільної етики», бесіда «Закони життя нашого класу», заходи до Дня матері, спільна робота з психологом, індивідуальні бесіди …

Учні  класу є активними учасниками художньої самодіяльності в нашій школі. Так, ми були учасниками конкурсів «Збережемо Україну разом», «Оберіг для воїна», «Збережемо енергію», «Мої кімнатні рослини», STEM проект «Чиста водичка-здоров’я скарбничка»…

Учні  класу є активними учасниками інтелектуальних конкурсів в нашій школі та поза школою. Так, ми були учасниками олімпіад з «Кенгуру», «Грінвіч», «Всеосвіта», «Олімпіс», «Наурок»… Шпигун Матвій посів перше місце в шкільній математичній олімпіаді, а Вовк Валерія посіла перше місце в шкільній українській олімпіаді ім.Яцика. Також брали участь в олімпіадах такі діти, як Клочаник Артем, Фєтісов Ярослав, Данько Іван, Пелешко Данило, Голубинська Вероніка, Майборода Милослава, Горулько Василина, Тарасенко Ганна.

    Також учні, попри війну активно займаються позашкільною діяльністю, ходять на різноманітні гуртки! Такі як: «Ерудит», «Лікувальна гімнастика», баскетбол, карате…

Протягом навчального року були проведені наступні діагностики:

- діагностика рівня згуртованості

- діагностика «Основні аспекти виховання за концепцією НУШ»

Анкетування відбувалося за такими показниками:

- Повага до гідності, прав і свободи людини

- Повага до культурної багатоманітності 

- Визнання цінності демократії, справедливості, рівності та верховенства права

- Розвиток громадянської свідомості та відповідальності

- Розвиток навичок критичного мислення

- Розвиток навичок співпраці та командної роботи

- Формування здорового способу життя

- Формування екологічного способу життя

- Виховання гендерної рівності

Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам повідомляю на батьківських зборах та консультаціях, які проводяться онлайн. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають  помітно знижений рівень навчання. Проблемних сімей у нашому класі немає.

 

 

doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, 4 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку