Англійська мова, 2 клас I can

Про матеріал
Урок англійська мова з Семом. Вчимо структуру "I can". дієслова руху, тварини,кольори.
Перегляд файлу

Урок 2 клас

Тема: Дієслова руху. Модальне дієслово

«can». Тварини.

Мета: навчальна:активізувати навички вживання лексико-    

                граматичного матеріалу із теми «Дієслова руху.Тварини.Кольори»;

розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;

                активізувати навички читання англійською мовою; вчити вести

                діалог-розпитування про вміння виконувати дію, вживаючи

                конструкції «Can you…..?» -  «Yes, I can. /No, I can’t»; повторити

                назви кольорів; розвивати навички слухання за допомогою пісні

«Ican run»;

розвиваюча: розвивати навички усного мовлення; розвивати

               мовну здогадку та мовленнєву реакцію, здатність порівнювати

               мовні явища рідної та англійської мов; розвивати вміння працювати

               з підручником та робочим зошитом;

виховна: виховувати в учнів доброзичливість, старанність,

               формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови.

Обладнання уроку: аудіо супровід до пісні «Icanrun», підручник,

              тематичні картки із зображеннями тварин, різнокольорові пелюстки

              для створення квітів.

Хід уроку.

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

Teacher: Good morning, dear children! I am glad to see you.

Pupils: Hello, hello, hello,

             Hello, friends, hello!

 

             Hello, hi, hello, hi

             Hooray, hello, hi

             Hooray, hello, hi!

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

-Мовленнєва розминка.

Teacher: How are you today?

                 What is your name?

                 How old are you?

 

-Фонетична розминка.

Ay, ey [ei]- DAY, PLAY,THEY,GREY.

Can you stay? Can you stay and play?

Can you stay and play another game?

Rain, rain go away,

Come again another day.

-Повідомлення теми та мети уроку:

-Послухайте римівку. Що з цього ви вмієте робити?

I can run

I can jump

I can hop

I can swim

I can walk

I can talk

  • “I can” означає я можу. А “I cant” – я не можу.
  • Отже, ви зрозуміли, що мета сьогоднішнього уроку- це дієслово «can’t», дієслова руху та кольори.
  1. Основна частина уроку.
  1. Speaking

Давайте розглянемо зображення назвемо що тут зображено. Тема «Дієслова» англійською мовою для дітей: необхідні слова, вправи,  діалог, фрази, пісеньки, картки, ігри, завдання, загадки, мультики для  дітей на англійській мові з транскрипцією та перекладом для самостійного  вивчення з нуля

  1. Reading.

-А зараз у вас завдяння приєднати зображення з підписом(робота за картками)

                  Фізкультхвилинка. Rhyme.

Слухаємо римівку повторємо фрази а також виконуємо рухи. https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

  • Які назви тварин ви почули? (bird,elephant,fish,gorilla,buffalo
  1. Writing . –Запишемо в зошити: I can-я можу. I Can’t- я не можу.
  2. Listening. – А тепер повторимо кольори. https://www.youtube.com/watch?v=QCrrN857J6s&ab_channel=EducationalActivities

 Діти слухають пісеньку в кожного на парті картка з кольором, дитина піднімає картку і піднімаються самі коли називається їх колір.

 

 

  1. Підведення підсумків уроку.

Вчитель: - давайте зараз доповнимо квіточку-помагаку та розкажемо смайлику Сему що ми вміємо робити а що не можемо.

 

 

1 клас

Які ж ви молодці. Сем дякує вам за урок. А також говорить  «Well done!» - що означає дуже добре.

До нових зустрічей!

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
3984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку