Для уроків "Робота з Європейським мовним портфоліо" з англійської мови у 2 класі для формування особистого мовного портфоліо учня початкової школи.
Посібник
2015
Укладачі : Дудченко Вікторія Леонардівна, вчитель англійської мови НВК №14, вчитель вищої категорії, старший вчитель;
Шишкіна Марина Миколаївна, вчитель англійської мови НВК №14, вчитель вищої категорії, старший вчитель;
Портфоліо. Англійська мова. 2 клас: посібник / уклад.: Дудченко В.Л., Шишкіна М.М., НВК , № 14 , 2015 - 64 с.
Даний посібник містить зразок оформлення мовного портфоліо з англійської мови для учнів 2 класу. Запропоновані матеріали відповідають вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.
Адресовано вчителям англійської мови.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА……………………………………………………….
ПОРТФОЛІО…………………………………………………………
1.Мовний паспорт (My Language Passport)……………………….
2.Мовна біографія (My language Biography)……………………..
3. Мовне досьє (My Dossier)………………………………………
3.1. Абетка (The ABC)……………………………………………
3.2. Числа (Numbers)……………………………………………..
3.3. Кольори (Colours)…………………………………………….
3.4. Я, моя сім’я та друзі (I, my family and my friends)…………..
3.5. Дозвілля (Leasure)……………………………………………..
3.6. Людина (A man)………………………………………………
3.7. Природа (Nature)………………………………………………
3.8. Свята та традиції (Holidays and Traditions)……………………
3.9. Школа (School)…………………………………………………
3.10. Лист для оцінювання (Marks for levels)……………………
3.11. Мої досягнення (My achievements)……………………………
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………
ПЕРЕДМОВА
Just learning to think in another language
allows you to see your own culture
in a better viewpoints.
Нова освітня система в Україні та нові задачі, які стоять перед нею вимагають суттєвих змін у викладанні іноземних мов. В умовах оновлення педагог повинен не тільки постійно професійно зростати, але й оцінювати свою роботу через досягнення учнів.
Відповідно до рекомендацій Ради Європи навчання іноземних мов здійснюється за допомогою компетентнісного підходу, який спрямований на розвиток особистості учня та його самооцінку.
Таким чином, у зв'язку з переходом до профільного навчання ідея створення «мовного портфоліо», як збірки документів, що свідчать про рівень знань, вмінь, досвіду міжкультурного спілкування, допомагають простежити розвиток особистості, виявити її нахили і здібності, набуває актуальності.
Саме створення Мовного портфоліо допоможе учням осмислити результати своєї діяльності і дасть змогу педагогу залучити їх до поставлення нових цілей, реально покаже динаміку, прогрес у іншомовному навчанні. На перший план виносяться досягнення (те, що учень знає і вміє з певної теми чи розділу), і перевага віддається самооцінці, що підвищує мотивацію, заохочує активність і самостійність, формує загальнонавчальні вміння: цілевизначення, планування, організації діяльності, рефлексії та самооцінювання. європейський мовний портфоліо
Використовуючи Мовний портфель учні знайомляться та вчаться працювати із загальноєвропейськими рівнями володіння мовою.
Як відомо, загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти пропонують три обов'язкових компоненти мовного портфоліо:
Мовний паспорт підсумовує лінгвістичну індивідуальність його власника; особисті досягнення у вивченні мови та особистий досвід міжкультурного спілкування.
Мовна біографія учня, використовується, щоб установити проміжні цілі, перевірити власні досягнення в навчанні, зареєструвати значущі етапи мовного й міжкультурного спілкування.
І, нарешті, мовне досьє, в якому учень збирає зразки своїх творчих робіт та свідчення у вивченні іноземної мови.
Відносно наповнення та структури портфоліо, то єдиних вимог немає. Зміст Мовного портфеля залежить від можливостей вчителя та класу, сформульованих цілей. Адже без визначення конкретних цілей Мовне портфоліо може перетворитися на теку з купою робіт.
Робота з Мовним портфоліо проводиться протягом усього часу навчання. На початку навчального року учні визначають свій мовний рівень. У деяких він залишається незміненим, а дехто його підвищує. Отже, на основі досвіду з портфелем самооцінка в учнів стає об'єктивнішою. Учні визначають на кожен семестр той дескриптор, над яким будуть працювати самостійно. На призначений урок учні повинні показати результат своєї групової чи індивідуальної роботи у вигляді презентації.
До Вашої уваги пропонуємо портфоліо, яке складено відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, згідно Державного стандарту початкової загальної освіти, прийнятого Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462 та навчальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, Видавничий дім "Освіта", 2012
It is for:
My aims:
I learn my English:
I want to know English because:
This year I would like to:
Choose the clouds
when you can do these things:
Choose the stars
when you can do these things:
Choose the balloons
when you can do these things:
Choose the figures
when you can do these things:
Match the letters
A |
|
d |
|
|
N |
|
q |
B |
|
e |
|
|
O |
|
s |
C |
|
a |
|
|
P |
|
n |
D |
|
f |
|
|
Q |
|
t |
E |
|
b |
|
|
R |
|
o |
F |
|
i |
|
|
S |
|
w |
G |
|
c |
|
|
T |
|
p |
H |
|
j |
|
|
U |
|
r |
I |
|
g |
|
|
V |
|
x |
J |
|
l |
|
|
W |
|
u |
K |
|
h |
|
|
X |
|
z |
L |
|
m |
|
|
Y |
|
v |
M |
|
k |
|
|
Z |
|
y |
THE ALPHABET
A B C C S T A I E M N O H G J |
R S T E A I Y W V I Y E K S L
|
O D P Q X Z F G H I A E U V C |
Match the letters (з’єднай пари літер)
A I S R T J E G O P W
t r a g i s j p w e o
1 |
one |
|
11 |
eleven |
2 |
two |
|
12 |
twelve |
3 |
three |
|
13 |
thirteen |
4 |
four |
|
14 |
fourteen |
5 |
five |
|
15 |
fifteen |
6 |
six |
|
16 |
sixteen |
7 |
seven |
|
17 |
seventeen |
8 |
eight |
|
18 |
eighteen |
9 |
nine |
|
19 |
nineteen |
10 |
ten |
|
20 |
twenty |
Learn the words
mother |
мама |
father |
тато |
sister |
сестра |
brother |
брат |
grandmother |
бабуся |
grandfather |
дідусь |
uncle |
дядько |
aunt |
тітка |
cousin |
двоюрідний брат |
family |
сім’я |
son |
син |
daughter |
дочка |
Learn the poem
I have a father, I have a mother,
I have a sister, I have a brother.
Father, mother, sister, brother,
Hand in hand with one another!
Learn the words
friend |
друг |
|
cheeks |
щічки |
tall |
високий |
|
lips |
губи |
short |
низький |
|
hair |
волосся |
pretty |
гарна |
|
brave |
хоробрий |
handsome |
гарний |
|
kind |
добрий |
eyes |
очі |
|
wise |
мудрий |
nose |
ніс |
|
polite |
ввічливий |
ears |
вуха |
|
clever |
розумний |
We like
|
playing with toys. |
doing homework together. |
|
playing football. |
|
to go for the walk. |
|
playing in the yard. |
|
watching cartoons. |
My Best Friend!
Write about your best friend
Name: _______________________________
Age: _________________________________
Birthday: ___________________________
Favorite food: _____________________
Favorite colour: ___________________ Draw your best friend!
Hobbies: _________________________________________________________________________________________
Hair colour: _____________________________________________________________________________________
Eye colour: ______________________________________________________________________________________
Write about your best friend.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Learn the words
toys |
іграшки |
|
train |
потяг |
car |
машина |
|
computer |
комп’ютер |
robot |
робот |
|
puzzle |
пазл |
ball |
м’яч |
|
clown |
клоун |
doll |
лялька |
|
ship |
корабель |
top |
дзиґа |
|
plane |
літак |
teddy-bear |
ведмедик |
|
game |
гра |
puppet |
лялька |
|
bike |
велосипед |
play with toys |
грати з іграшками |
play on the computer |
грати на комп’ютері |
play together |
грати разом |
watch TV |
дивитися телевізор |
read books |
читати книжки |
play in the yard |
грати на подвір’ї |
go to the zoo |
йти в зоопарк |
It’s my favourite toy. |
Це моя улюблена іграшка. |
go to the park |
йти в парк
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Learn the words
hat |
капелюх |
|
apron |
фартух |
cap |
кепка |
|
vest |
жилетка |
dress |
сукня |
|
t-shirt |
футболка |
skirt |
спідниця |
|
shorts |
шорти |
suit |
костюм |
|
shirt |
сорочка |
jeans |
джинси |
|
raincoat |
дощовик |
sweater |
светр |
|
coat |
пальто |
tie |
краватка |
|
jacket |
куртка, піджак |
gloves |
рукавички |
|
||
socks |
носки |
|
shoes |
туфлі |
pajamas |
піжама |
|
boots |
черевики |
put on |
Одягати |
wear |
Носити |
Clothing line
Follow the instructions below.
Colour the t-shirt blue. |
Colour the socks green. |
Colour the skirt pink. |
Colour the trousers yellow. |
Colour the jumper red. |
Colour the shirt purple. |
Colour the shoes orange. |
Colour the hat black. |
Colour the shorts white. |
|
Listen to the text and paint the picture
Read to the text and paint the picture
Look at the picture and describe the girl
Describe the pictures
(speaking and writing)
good |
хороший |
|
hot |
гаряче |
bad |
поганий |
|
frosty |
морозно |
sunny |
сонячний |
|
slippery |
слизько |
cloudy |
хмарно |
|
foggy |
туманно |
windy |
вітряно |
|
chilly |
прохолодно |
rain |
дощ |
|
wet |
мокро |
cold |
холодно |
|
puddle |
калюжа |
warm |
тепло |
|
snow |
сніг |
sun |
сонце |
|
sky |
небо |
I can |
play football. |
go to the park. |
|
play with my friends. |
|
skate and ski. |
|
sledge. |
|
make a snowman. |
|
play snowballs. |
Read, draw and color the weather.
rainy snowy windy sunny
Match the weather to the activities
1 snowy 2 windy 3 sunny 4 rainy
Get face wet Fly a kite Make snowballs Play outside
My level _____
Learn the words
domestic |
домашній |
|
wild |
дикий |
dog |
собака |
|
fox |
лисиця |
cat |
кіт |
|
wolf |
вовк |
cow |
корова |
|
bear |
ведмідь |
pig |
свиня |
|
squirrel |
білка |
cock |
півень |
|
hare |
заєць |
hen |
курка |
|
lion |
лев |
sheep |
вівця |
|
tiger |
тигр |
turkey |
індик |
|
giraffe |
жирафа |
chicken |
курча |
|
camel |
верблюд |
goose |
гуска |
|
mouse |
миша |
rabbit |
кролик |
|
rat |
щур |
horse |
кінь |
|
frog |
жаба |
goat |
коза |
|
crocodile |
крокодил |
duck |
качка |
|
monkey |
мавпа |
live on the farm |
жити на фермі |
live in the forest |
жити в лісі |
live in the zoo |
жити в зоопарку |
wild animal |
дика тварина |
domestic animal |
домашня тварина |
Answer the questions
What animals do you see in the pictures?
Where do they live?
I see a ____________. It is ______________.
The ____________lives _________________.
Learn the words
fir-tree |
ялинка |
|
carols |
колядки |
Santa Claus |
дід мороз |
|
bell |
дзвоник |
balls |
кульки |
|
holiday |
свято |
decorate |
прикрашати |
|
greeting cards |
листівки |
present |
подарунок |
|
Make a Greeting Card
Read and point
classroom |
клас |
|
book |
книга |
window |
вікно |
|
copybook |
зошит |
door |
двері |
|
eraser |
гумка |
desk |
парта |
|
sharpener |
точила |
chair |
стілець |
|
ruler |
лінійка |
blackboard |
дошка |
|
pencil-box |
пенал |
pen |
ручка |
|
schoolbag |
портфель |
pencil |
олівець |
|
folder |
папка |
My school
This is my school.
It’s big. It’s red.
This is my class. The board
is green. The chairs are yellow.
This is my bag. It’s pink.
I have books,
pens, pencils
and rubbers in my bag.
Виріж та наклей
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
I need to work on |
I am good at |
I am excellent at |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Участь та перемоги в конкурсах, олімпіадах з англійської мови)
ЛІТЕРАТУРА
10. htttp://islcollective.com
11. http: //www.allbest.ru
12. http://esl-galaxy.com