АНГЛІЙСЬКА МОВА.
ЗАВДАННЯ
ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
УЧНЯМИ 2 КЛАСУ
НУШ
Практичний збірник з використанням QR – кодів
(за підручником О.Карпюк. Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (із аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019. – 112 с.: іл.)
2020
Упорядник: Сашуріна Олеся Василівна,
вчитель англійської мови Капустянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів; вища освіта, спеціаліст ІІ категорії, педагогічний стаж – 6,5 років
Англійська мова. Завдання для діагностики якості засвоєння навчального матеріалу учнями 2 класу НУШ (за О. Карпюк. Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (із аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019. – 112 с.: іл.): матеріали з досвіду роботи з використанням QR - кодів/ Сашуріна О.В. – 2020. – 45 с.
Посібник містить різноманітні завдання для діагностики навчальних досягнень учнів 2 класу НУШ із тем, що вивчаються. Завдання розроблені відповідно до вимог чинної програми для закладів загальної середньої освіти з вивченням іноземної мови (англійської) як основної, орієнтовані на інтереси та вікові особливості учнів.
Рекомендовано для учителів англійської мови, учнів та їхніх батьків з метою перевірки якості засвоєння учнями лексичного, граматичного матеріалу, логічного мислення, навичок письма і читання.
ЗМІСТ
ВСТУП……….…………………………………………………………………... 4
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………….28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................ 29
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………30
ВСТУП
Пропонований збірник містить матеріали для перевірки якості засвоєння учнями 2 класу лексичного, граматичного матеріалу, навичок логічного мислення, читання та письма на уроках англійської мови. Його можуть використовувати як учителі англійської мови, так і батьки та учні. Збірник охоплює 9 тем та складений на основі підручника англійської мови «English with smiling Sam» для 2 класу НУШ автора О. Карпюк. Збірник розроблено згідно із Державним стандартом початкової загальної середньої освіти Нової української школи та орієнтований на позитивну мотивацію, креативне іншомовне навчання молодших школярів. Різноманітні завдання, яскраві малюнки, використання зображення персонажів та предметів відповідно до вікової категорії учнів зроблять заняття англійською мовою цікавим і змістовним. Збірник апробований на уроках англійської мови у 2 класі НУШ.
ТЕМА 1 «NICE TO SEE YOU AGAIN!»
Name: ____________________________ Date: _______________________
A B C D __ F G H __ J K L __ N O P Q R __ T U V __ X Y ___ (див. додаток 1, 2)
_________ __________ _________ _________
My name is _________________________________________.
Hello – _____________ Goodbye – _______________ nice – ______________
What is your name? I am fine! Thank you!
How are you? I am Kate.
How old are you? I am 7.
a doll a ball
Тема 2 «HERE IS MY FAMILY!»
Name: ____________________________ Date: __________________
stand up, swim, jump, run
_________ __________ _________ _________
Yes, it is. / No, it is not.
Is this a girl? ____________________________
Is this a kite? ________________________________
Is this a doctor? _____________________________
Is this a bike? ________________________________
Is this a vet? _____________________________
Тема 3 «MY FRIENDS»
Name: _____________________________________ Date: _____________
a clever boy a nice doll a funny clown a pretty girl
We are _____________________.We ________________ school together.
We like _________________.
Fr_d, w_, m_m, t_n, f_n, j_mp.
It is a doll. It is nice. it is clever. It has got a blue dress.
Тема 4 «IN MY CLASSROOM»
Name: _____________________________________ Date: _____________
Yes, it is. / No, it is not.
Is this a pen? ____________________________
Is this a box? ________________________________
Is this a bag? _________________________________
(див. додаток 6)
pupil rubber pencilbox computer clock
_______________ ________________ ______________ _____________ _______________
This is a _______________.
This is a _____________________.
This is a _________________________.
d __ __ r, fl __ __ r, __ __ ey, g _ _ den, rul_ _, r _ _ m.
It is 3 o’clock.
It is 9 o clock.
It is 12 o clock.
Тема 5 «WE ARE HAPPY!»
Name: ____________________________ Date: __________________
How are you? I am ____________________.
Santa Claus present teddy Christmas tree
The cat is _____ the mat.
The cat is ___________ the table.
The cat is ________ the box.
The cat is ________ the bench.
Yes, he/she/it is! No, he/she/it is not!
Is this girl sad? ____________________________
Is this book new? ______________________________
Is this clown funny? __________________________
This ball is ______________.
This flower is ________________.
This Christmas ball is _____________.
Тема 6 «HOW MANY LEGS?»
Name: _________________________________ Date: _________________
a hamster, a snake a rabbit, a crocodile a turtle, a zebra
a goose, a cat a wolf, a monkey a lion, a zebra
a dog, a lion a crocodile, an elephant a hippo, a parrot
a bear, a snake a giraffe, a horse a hippo, a rhino
(див. додаток 7)
goose – ______________, tooth – _________________, foot – ____________
tail, cat, Tom, eyes, nice |
I have got a pet. It is a ______.
Its name is _______.
It is ________ .
It has got two blue ________.
It has got a long _________.
mthou ________hdea______
andh______ osen_______elg_______
Hello! I have got four big eyes, two arms, two legs. My mouth is big, my tongue is long. I am green. My name is Monty.
Тема 7 «DOING THINGS»
Name: ____________________________ Date: ____________________
a ball clothes a bathroom a face
The boy plays with a car.
5) catch the bus 6) have lunch 7) swim 8) go to school
m_nkey, t_ _ _, b_ _ _, swi_ _, _ _ t, t_ _ cher, w_ _ _.
My name – your name
My family – ___________________
My pen – _____________________
My house – ___________________
My mother – _________________
My cat – _____________________
Тема 8 «DO YOU LIKE CARROTS?»
Name: ____________________________ Date: ____________________
my birthday мій подарунок
мій День народження
мій вихідний
Як ти почуваєшся?
How old are you? Як тебе звати?
Скільки тобі років?
Yes, I do. / No, I don’t.
Do you like sweets? _________________________
Do you like fish? ___________________________
Do you like vegetables? ______________________
Do you like milk? __________________________
____ apple ____ banana ___ pear ____ orange
___ pizza ___ sandwich ____ cake ____ chicken
a mushroom a pepper an apple a potato
a cucamber an onion a tomato a carrot
(див. додаток 9, 10)
A rabbit likes _____________.
A monkey likes ____________.
A cat likes _______________.
Тема 9 « SEASONS AND CLOTHES»
Name: _______________________________ Date: ________________
Hat, bed, raincoat, doll, dress, blouse, cat, dog.
2. З’єднай слово з малюнком!
rainy frosty sunny
snowing, windy, cold |
It is_______________. It is _____________. It is _____________.
to swim
to watch TV
to draw a picture
to play football
to read a book
to fly a kite
to ski
ei_ _ _ ni _ _ _ ei_ _ _ een li _ _ _
His T-shirt is black. Her dress is _______.
His cap is _______. Her shorts are _______.
_____________ _____________ ___________ ____________
_____________ _____________ ___________ ____________
_____________ _____________ ___________ ____________
(див. додаток 11-13)
ВИСНОВКИ
Головною метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння вміннями й навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах і ситуаціях.
На початковому етапі вивчення іноземної мови діти засвоюють її переважно наочним шляхом, коли водночас і чують нове слово, і спостерігають відповідний предмет, явище чи дію. Тому, і вивчаючи новий матеріал, і перевіряючи якість засвоєння вивченого матеріалу дуже важливо використовувати наочність. Даний збірник дає можливість перевірити те, як засвоїла дитина лексичний та граматичний матеріал, її розуміння прочитаного та уміння використовувати набуті знання на письмі у досить цікавій формі, з великою кількістю малюнків і творчих завдань.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Додаток 11
Додаток 12
Додаток 13
Додаток 14
Додаток 15
ПІСНІ, ВІДЕО, ВІРШІ, НАОЧНІСТЬ, РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Тема «NICE TO SEE YOU AGAIN!»
Тема «HERE IS MY FAMILY»
Тема «MY FRIENDS»
Тема «IN MY CLASSROOM»
Тема «WE ARE HAPPY»
Тема «HOW MANY LEGS?»
Тема «DOING THINGS»
Тема «DO YOU LIKE CARROTS?»
Тема «SEASONS AND CLOTHES»
1