Анкета 1 «Оцінювання успішності навчальної роботи вчителя з точки зору учнів»

Про матеріал
Методика обробки отриманих результатів до¬сить проста. В основу анкети закладено принцип уп¬равління успіхом, тому майже всі запитання спря¬мовують учнів на відстеження позитивних моментів у роботі вчителя і тільки одне запитання є конт¬рольним. За кожне згадане прізвище вчителя або предмета, який він викладає, учневі нараховують 10 балів (віднімають лише при згадуванні в пункті 11). Потім отримані очки складають. Так визначають до¬стоїнства учнів школи, як за балами, так і за розді¬лами діяльності. Вчителі, котрі набрали найменшу кількість балів або взагалі не потрапили до списку, — це якраз і є той контингент, з яким адміністрації доведеться цілеспрямовано, прискіпливо і серйоз¬но працювати з метою розкриття їхніх достоїнств, підвищення якості навчально-виховної діяльності.
Перегляд файлу

Анкета 1

«Оцінювання успішності навчальної роботи

вчителя з точки зору учнів»

  1.    Хто з учителів, на вашу думку, справедливо виставляє оцінки?
  2.    Завдання з яких предметів ви виконуєте з інте­ресом (із задоволенням)?
  3.    На уроках яких учителів вам цікаво?
  4.    Творчі завдання з яких предметів ви викону­вали в цьому навчальному році?
  5.    Хто з учителів виявляє до вас особливу увагу, підтримує вас?
  6.    До кого з учителів ви підете поділитися найпотаємнішим, порада кого з учителів має для вас значення?
  7.    Назвіть три предмети, які вам подобаються?
  8.    У кого з учителів ви отримуєте ґрунтовні знан­ня?
  9.    З ким із учителів вам подобається спілкува­тися?
  1. Факультатив з яких предметів вам хотілося б відвідувати?
  2. Уроки з яких предметів вам хотілося б прогу­ляти?

Методика обробки отриманих результатів до­сить проста. В основу анкети закладено принцип уп­равління успіхом, тому майже всі запитання спря­мовують учнів на відстеження позитивних моментів у роботі вчителя і тільки одне запитання є конт­рольним. За кожне згадане прізвище вчителя або предмета, який він викладає, учневі нараховують 10 балів (віднімають лише при згадуванні в пункті 11). Потім отримані очки складають. Так визначають до­стоїнства учнів школи, як за балами, так і за розді­лами діяльності. Вчителі, котрі набрали найменшу кількість балів або взагалі не потрапили до списку, — це якраз і є той контингент, з яким адміністрації доведеться цілеспрямовано, прискіпливо і серйоз­но працювати з метою розкриття їхніх достоїнств, підвищення якості навчально-виховної діяльності.

 

docx
Додано
1 серпня 2019
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку