Анкета для учнів
«Булінг та його прояви в підлітковому віці»
- 9-11 років; - 12-14 років; - 15-16 років.
- так; - ні.
3. Чи присутнє насильство в твоїй школі?
- так; - ні; - важко відповісти.
4. Чи знаєш ти, що таке булінг?
- так; - ні; - важко відповісти.
5.Чи зазнавав ти приниження в школі?
- так; - ні.
6. Якщо зазнавав, то якого?
- морального; - фізичного;
- нападу з боку групи; - пограбування; - сексуальної загрози.
7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?
- так; - ні.
8. Чи спостерігається явище булінгу в твоїй школі?
- так; - ні.
9. З якими приниженнями ти стикався в школі?
- образи; - глузування;
- використання прізвиськ; - побиття, ляпаси, штовхання;
- словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?
- по дорозі до школи;
- вулиця біля школи;
- територія за школою;
- шкільний коридор;
- шкільний туалет.
11. Хто найчастіше є агресорами?
- однолітки; - група однолітків;
- старшокласник; - група старшокласників.
12. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?
- так, інколи; - так, декілька разів на місяць;
- так, декілька разів на тиждень; - майже щодня; - ні.
13. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?
- не звертався (лася) по допомогу;
- звертався (лася) до батьків;
- звертався (лася) до друзів
- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;
- звертався (лася) до психолога.
14. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?
- взаємне позитивне ставлення один до одного;
- нічого не потрібно змінювати;
- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;
- щоб погані учні не заважали вчитися решті;
- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;
- щоб старші не ображали молодших.