Анкета "Булінґ та його прояви у підлітковому віці"

Про матеріал
Анкета призначена для використання класним керівником під час анонімного опитування на класній годині.
Перегляд файлу

Анкета для учнів

«Булінг та його прояви в підлітковому віці»     

  1.               Твій вік:

- 9-11 років;  - 12-14 років;  - 15-16 років.

  1.               Чи знаєш ти, що таке насильство?

- так;   - ні.

3. Чи присутнє насильство в твоїй школі?

- так;   - ні;   - важко відповісти.

4. Чи знаєш ти, що таке булінг?

- так;   - ні;   - важко відповісти.

5.Чи зазнавав ти приниження в школі?

- так;   - ні.

6. Якщо зазнавав, то якого?

- морального;  - фізичного;

- нападу з боку групи; - пограбування;  - сексуальної загрози.

7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?

- так;   - ні.

8. Чи спостерігається явище булінгу в твоїй школі?

- так;   - ні.

9. З якими приниженнями ти стикався в школі?

- образи;  - глузування;

- використання прізвиськ; - побиття, ляпаси, штовхання;

- словесні натяки сексуального характеру.

10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?

- по дорозі до школи;

- вулиця біля школи;

- територія за школою;

- шкільний коридор;

- шкільний туалет.

11. Хто найчастіше є агресорами?

- однолітки;  - група однолітків;

- старшокласник; - група старшокласників.

12. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами? 

- так, інколи;  - так, декілька разів на місяць;

- так, декілька разів на тиждень;  - майже щодня;  - ні.

13. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?

- не звертався (лася) по допомогу;

- звертався (лася) до батьків;

- звертався (лася) до друзів

- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;

- звертався (лася) до психолога.

14. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?

- взаємне позитивне ставлення один до одного;

- нічого не потрібно змінювати;

- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;

- щоб погані учні не заважали вчитися решті;

- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;

- щоб старші не ображали молодших.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гарцарік Катерина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
1380
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку