Анкета про відносини укласі

Про матеріал
Даний матеріал дозволить зрозуміти, яке місце зпймає кожен з учнів у класі. Допоможе виявити у яких стосунках перебувать учні, звязки між ними. Моживо виявити конфліктні ситуації, які потребують негайного вирішення і навіть агресора, який првокує.
Перегляд файлу

Анкета «Ти і твій клас»

1.   Чи подобається тобі твій клас? Підкресли одну із запропоно-
ваних відповідей:

а)      так;

б)       частіше так, інколи ні;

в)       важко сказати (і так, і ні);

г)       частіше ні, інколи так;

д)       ні.

2.Що тобі подобається в класі найбільше?

3.Що тобі не подобається в твоєму класі?

 4. Якби ти став класним керівником, то які зміни вніс би в життя класу?

 5. Оціни, будь ласка, відносини між учнями у твоєму класі.
З цією метою підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)       наш клас дружний і згуртований; .

б)       наш клас дружний;

в)       учні не сваряться, але кожен існує сам по собі;

г)              учні інколи сваряться, але в цілому клас не конфліктний;

д)       клас недружний, часто виникають сварки;.

е)       наш клас дуже недружний, важко навчатися в такому
класі.

  

Анкета «Хто твій друг»

Поміркуй над питанням: хто твої друзі. Ними можуть бути бать­ко, мати, брат, сестра, бабуся, дідусь, інші родичі, сусіди, знайо-і мий хлопець, дівчина, однокласник, однокласниця, товариш по гуртку, секції, клубу, приятель із твоєї компанії, класний керів­ник, інший учитель, керівник гуртка, секції. А тепер поміркуй і дай відповіді на питання.

1.   Хто вміє правильно оцінити твої вчинки?

2.   Хто може вказати на твої недоліки і до чиєї думки ти при­слухаєшся?

3.   З ким ти порадишся, перш ніж прийняти яке-небудь важли­ве для тебе рішення?

4.   Як ти вважаєш, хто з твоїх друзів може легко подружитися з твоїми однокласниками?

5.   На кого тобі хочеться бути схожим?

6.   Твоє захоплення у вільний від навчання час?

7.   Дай характеристику своїм стосункам із друзями:

а)        дуже гарні;

б) гарні;

в)        залежать від обставин;

г) погані;

д)        дуже погані.

8. Як ти визначиш свій статус серед друзів:

а)        людина, яку розуміють і поважають;

б) людина, яку постійно чекають;

в)        людина, яка вимушена підкоритися;

г) людина, яку ніхто не розуміє і не любить;

д)        людина, яка тиранить усіх навкруги;

е) людина, яка допомагає вирішенню проблем.

9. Чи вважаєш ти, що твої друзі до кінця відверті з тобою?

а)        так;

б) ні;

в)        важко сказати.

10. Назви три свої найбільші бажання. Обробка результатів.

Одержані дані дають змогу з'ясувати уявлення учнів про друзів, коло інтересів і захоплень. Аналіз відповідей на питання № 4, 5 до­помагає визначити, хто з оточення впливає на формування особис­тості учнів

  

Малювальний тест «Портрет учня»

 

У п'ятому-шостому класах учень має відчути й усвідомити себе особистістю, людиною, яка живе у соціумі і має рівні з усіма права, обов'язки і свободи.

Кожні два місяці учні створюють свій плакат у такій послідов­ності:

1)Мене звати...

2)Мені... років.

3)Мій улюблений колір ...

4)Такий я маю вигляд, коли щасливий (малюнок).

5)Ось моя родина (малюнок).

Якби одне з моїх бажань обов'язково мало здійснитися, я б зага­дав, щоб... (малюнок)

На підставі цих даних можна скласти портрет учня і виявити його особливості.

Малювальний тест «Мій клас і яв ньому»

 

Намалюй учнів свого класу, використовуючи чорний', коричне­вий, синій та червоний олівці. Чорним та коричневим малюй.тих, до кого ставишся не дуже гарно, синім та червоним — до кого при­хильно. Намалюй також себе, колір і розмір малюнка обери самостійно.

 

 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
1706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку