Анотація на розробку схеми з української мови
на тему: «Текст»
Вирішення поставленої задачі та розбудова основної системи навчання потребують використання новітніх форм, технологій та методів навчання.
Схема – опора, це опора думки учня, опора його практичної діяльності та зв’язок між учителем та учнем. Вона забезпечує високу працьовитість, а також динамічний темп уроку. Необхідні для виконання завдань правила дітям не треба пригадувати, вони читають їх на схемах, читають щодня, через тиждень - не читають: засвоїли, придбали навик роботи з даним правилом. Через деякий час схема знімається: вона більше не потрібна.
Ця методика дозволяє економити навчальний час, дає можливість працювати з попередження, а на останніх уроках – закріплювати та повторювати учбовий матеріал.
Т Е К С Т
Тип текстів
Що робить? Який(яка, яке, які) є? Чому є таким?
Що сталося? Про ознаки предмета, Про причини
Про дії, події. особи. ознак та дії.