Авторська розробка На тему «Використання стратегії «Сторітелінг» на уроках Математики та Я досліджую світ»

Про матеріал

Фрагменти уроків з використанням стратегії "Сторітелінг" допоможуть дітям легше засвоїти матеріал, зробити процес навчання цікавим та пізнавальним, забезпечать активність на уроці, сприятимуть розвитку креативного мислення, творчості, вміння самореалізації.

Перегляд файлу

 

 

 

                                         

 

 

 

 

 

 

                                          Авторська розробка

На тему «Використання стратегії  «Сторітелінг» на уроках Математики та Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

                                                                                 

                                                          

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Вступ

Сторітеллінг (англ. Storytelling, «розповідання історій») – це мистецтво захоплюючої розповіді. Ця методика була розроблена та успішно випробувана на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International. 

Мета: встановити, що сторітелінг як формат навчання у школі має величезну практичну користь: легке засвоєння матеріалу, розвиток уяви, подолання страху публічного виступу, налагодження стосунків з іншими учнями, самопізнання. Правильно побудувавши розповідь, можна зачепити не лише розум і логіку, а ще й емоції. Викликавши у дітей потрібні переживання, можна  підвести їх до певних висновків а потім – підштовхнути до потрібних вчинків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   2

                             

                                Фрагмент уроку математики №1

Тема: Один-багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи.

                                       Хід уроку

1.Організаційна частина.

-Сьогодні, коли поспішала до вас на урок зустріла одну знайому продавчиню. Вона була дуже засмучена, бо не знала що їй робити з цілою горою продуктів які  привезли  в магазин. Вона весь час ходила кругом них і вже аж трохи плакати почала. А річ, як виявилося у тім, що ті товари ,яких по одному- потрібно покласти на верхню полицю, а яких багато -погрупувати, покласти в контейнери і назвати одним словом, а ще це все треба зробити швидко до відкриття магазину. Давайте допоможемо їй? Я навіть встигла взяти каталог цих товарів.(Діти розкладають картинки та групують їх по контейнерах, даючи назви овочі, фрукти і т. п.)

-Назвіть товари яких по одному.

-Назвіть ті , яких багато.

- Виберіть собі те що вам найбільше подобається.

-Уявіть що ви  хтось із них, наприклад яблуко і навчились говорити та

придумайте історію про те, як і де  ви колись жили.

                              

                                    Фрагмент уроку математики №2

Тема: Більше. Менше.

1.Організаційна частина.

Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу»

-Хто найбільший на городі? -Хто найменший?

Якби я була гарбузом і вміла говорити, то напевне всім розповідала про те, що недарма про мене співають таку чудову пісню, адже я дійсно найбільший овоч на городі та що там говорити на городі-я взагалі найбільший овоч на планеті Земля, а ще мене просто звикли називати овочем за те ,що я росту на городі, а я ж насправді ягода! У мене навіть друг є, якого теж всі називають овочем, за те, що він росте на городі-помідор.

-Хто з нас більший?

 З нас готують багато смачних і корисних страв.(по групах називають страви та порівнюють яких більше).

Робота з підручником.

Складіть історію про те, як зустрілися найбільший і найменший овочі  на кухні.

                          

 

                                          Фрагмент уроку математики №3

Тема: Знаки «+» , «=».Додавання. Склад числа 2.                                                         -В країні Математики жили поживали  дві цифри дві одиниці. І такі вони були собі подруги куди одна -туди і інша. Кожна вважала себе єдиною і неповторною. І це була справжнісінька правда. Але одного разу вони

                                                                                                                                  3

посварилися. Бо як тільки одиниці з’являлися разом- відразу всі починали говорити два. І з того часу  коли вони десь раптово зустрічалися, то швидко розверталися і розходилися в різні боки. А на місце, де нікого не було швидко прибіг хлопчик, якого всі називали нулем . Він завжди був лише там, де нікого і нічого не було. та одного разу в країну математики прилетіла чарівна фея. Вона дуже здивувалася що  тут немає жодного жителя. Скрізь де  бувала чарівниця, то бачила лише одного хлопчика Нулика, який постійно плакав і розповів як всі одинички пересварилися. Тоді чаклунка дістала із своєї торбинки магічні знаки  «+» і «=».Коли вона виймала знак «+», то одинички де б вони не були  немов магнітом  притягувались  з обох боків. А коли виймала знак «=» то з’явилася нова цифра  «2» .З того часу всі цифри стали дружити, бо одинички і знаки для всіх подали приклад справжньої дружби і з того часу стали називатись прикладами.

Складіть історію як 0 теж захотів потрапити у приклад.

                      

                                   Фрагмент уроку я досліджую світ №4

Тема: ми-однокласники.

1.Організаційна частина.

Виконання пісні « Ми однокласники»

Уявіть себе чарівником. Подумайте які надприродні здібності  ви б мали. Розкажіть у що ви вдягнені. Придумайте історію про те як ви зробили добру справу маючи таку супер-силу.

                      

                                                                                                                               

                                      Фрагмент уроку я досліджую світ№5

Тема: моя постава-моє здоров’я.

-Розгляньте малюнки на сторінці підручника.

-Що допомагає дітям формувати правильну поставу.

-Які професії вони можуть обрати коли виростуть?

-Пригадайте казкових героїв які мають неправильну поставу. Назвіть їх.

-Чи є серед них позитивні персонажі?

-Розкажіть яка Баба Яга.

-Чи можна Бабу Ягу назвати здоровою?

-Чому?(Завжди має поганий настрій, а це  ознака хвороби)

-Чи могла б вона покращити своє здоров’я.

Придумайте історію яка трапиться з Бабою Ягою  і перетворить її на стрункого позитивного персонажа.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   4

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                             

                                         Висновки

Фрагменти уроків з використанням стратегії сторітелінг допоможуть дітям легше засвоїти матеріал, зробити процес навчання цікавим та пізнавальним,  забезпечать активність на уроці, сприятимуть розвитку креативного мислення, творчості, вміння самореалізації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                           

                                   

 

 

 

 

                                                                                                                                 5

                                   Список використаних джерел

 

Бевз, В. Г.Васильєва, Д. В.

 «Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти

 

Тетяна  Гільберг . Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич

Підручник інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                 6

docx
Додано
23 січня 2023
Переглядів
795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку