Батьківські посиденьки "У моїй сім'ї росте підліток"

Про матеріал

Батьківські збори - важливий елемент спілкування між учнями, батьками та вчителем. Дана розробка допоможе провести батьківські збори невимушено, в теплій обстановці, що допоможе встановити більш глибші емоційні зв'язки.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

   Батьківські посиденьки

«В моїй сім’ї росте підліток»

 

 

 

Класний керівник

7 класу

Сауляк

Наталія Володимирівна

 

 

 

 

Мета зборів:
- формувати гармонійний образ сім'ї;
- спонукати батьків до роздумів про особливості виховання в сім'ї;
- виховувати почуття любові і прихильності до своєї родини, поваги до її традицій.

Завдання :
- допомогти батькам сформувати уявлення про роль сім'ї у вихованні дітей.

 

ХІД БАТЬКІВСЬКИХ ПОСИДЕНЬОК:

I. Організаційний етап
Зустріч батьків. Видача необхідного матеріалу для участі в грі.

Якось бабуся сказала онуку: «Надіюсь, коли ти виростеш, то будеш таким як олівець!» «А як це, бабусю?це звичайний олівець, як я можу бути на нього схожим?»

Усе залежить від того, як дивитися на речі. Олівець має 5 властивостей,якщо і ти їх матимеш, будеш людиною, яка приносить  світ добро:

1. Щоб олівець писав потрібна рука, яка ним водитиме. Ти можеш робити великі справи, але не забувай, що є рука, яка водить тебе. Це Бог.

2. Щоб олівець гарно писав, потрібно його  підстругувати. Від ього він стане трішки коротшим, але набагато гострішим. Так і нам деколи потрібно потерпіти, але це робить нас кращими.

3. Написане олівцем можна стерти, якщо ти помилився. Це нагадування нам, що завжди можна виправитись, було б лише бажання.

4. Насправді важлива не дерев’яна оболонка олівця, а його серцевина – графіт. Для тебе теж має бути головним те, що всередині тебе.

5. Олівець завжди залишає слід. Так і нам треба пам’ятати, що все що ми робимо в житті теж залишає слід.

II. Привітання.
Здрастуйте, шановні батьки! Сьогодні на нашому зібранні нам належить обговорити роль сім'ї у вихованні та розвитку дитини, поділитися досвідом, поговорити про те, якою повинна бути сім'я.
 

 

 

Давайте разом з’ясуємо:

- Ваша дитина, яка? (асоціативний кущ) (слова: діти, батьки, взаємність, любов, відповідальність і т.д.)

 

Тепер давайте проголосуємо за допомогою долоньок: червоний - так, синій - ні:

• Чи Любите своїх дітей?
• Батьківство - дуже важка праця?
• Сім'я – це найголовніше в житті людини?
• Чи готові ви працювати в формі гри?
• Чи готові ви співпрацювати під час гри?
 

III. Розминка.
Вправа "Спілкування дітей і батьків в особах" (використання пінктограм)
Кожному батьку пропонується вибрати один із запропонованих пінктограм, відповідаючи на запитання вчителя.

• З яким обличчям найчастіше ви спілкуєтеся з дитиною?
• З яким обличчям найчастіше спілкується з вами ваша дитина?
• Яким ви бажаєте бачити обличчя дитини при спілкуванні з вами?
 

ІV. Основна частина.
1. Вправа «Асоціації»
Отже, все, що для цього потрібно, - почути завдання і постаратися записати перші ж образи, пов'язані з ним, які прийшли вам в голову. (6 слайд)
- Якщо сім'я - це споруда, то вона ...
- Якщо сім'я - це колір, то він ...
- Якщо сім'я - це музика, то вона ...
- Якщо сім'я - це геометрична фігура, то вона ...
- Якщо сім'я - це настрій, то вона ...
-Якщо сім'я – це країна, то вона називається
-Якщо сім'я – це фрукт, то це...
-Якщо сім'я – це відомий літературний персонаж, то це....
-Якщо сім'я – це тварина, то це....
  

 

 

 

 

«Розминка»

Напишіть у  послідовності від найкращого до найгіршого для вас:

  1. Вівця(любов),  корова (кар’єра), кінь (сім’я), тигр(честь)
  2. Щур  - ворог, кішка- партнер, собака - ти, кава -секс, море - життя
  3. Жовтий – кого ти не забудеш, оранжевий-друг, червоний- кого любиш,білий- друг, який тебе не забуде,зелений – хто небе не забуде.

Вчитель:

 В ході цієї вправи ми з вами побачили, що у кожного свої асоціації, пов'язані з таким поняттям як Сім'я! У кожного своє бачення і своє уявлення про сім'ю. Це говорить про те, що всі ми різні і унікальні у своїх асоціаціях і сприйнятті. І це дуже добре і цілком природно.

Подивіться на малюнки, які намалювали ваші діти, намагаючись вкласти в них своє поняття сім`ї (на дошці заздалегіть наклеєні малюнки учнів)

2. Гра «Запитання-відповідь»
Вчитель: Так, дитині для повноцінного розвитку сім'я необхідна як повітря.
У дружній родині усі знають і поважають один одного. А ви добре знаєте свою сім'ю?
У мене в руках квітка – ромашка, на кожній пелюстці якого питання. Постарайтеся відповісти на нього.

(Батьки за бажанням відривають пелюстку, читають запитання і відповідають на нього).

Питання на пелюстках ромашки:
1. Що означає ім'я Вашої дитини?
2. Яке перше слово вимовив Ваша дитина?
3. Назвіть улюблений мультфільм Вашої дитини.
4. Назвіть імена друзів Вашого сина чи доньки.
5. Які улюблені страви Вашого сина чи доньки?
6. Про що мріє Ваша дитина?

Вчитель: Я пишаюся своїм класом, але все ж таки потрібно докладати багато зусиль, для того, щоб бути ще краще. Зусилля повинні бути спільними і я сподіваюсь на Вашу, шановні батьки, підтримку.

Для того, щоб клас став ще більш дружним і об’єднаним нам потрібно багато і працювати. Буває багато різних моментів ( і сумних, і прикрих, і гарних), і кожен раз я стараюсь привити дітям   такі риси – як взаємо поміч,  милосердя, розуміння, доброта, щирість, повагу один до одного…

 

V. Обговорення різного:

 

VI. Підведення підсумків.

 

Скільки не прикрашуй гречку, чіпси все одно будуть смачніші ідо певного віку, комп’ютер дорожчим. Я не про інтерес до уроку. Я про реальність. Любіть своїх дітей, будьте тверезими батьками і хай допоможе нам Бог не тратити голову еред модних новинок.


Вчитель: На закінчення я хотіла б попросити Вас виконати наступну вправу.
Вправа: "Коробочка побажань".

Всім учасникам роздаються заздалегідь підготовлені листочки і пропонує написати те, чого йому хотілося б побажати присутнім , при цьому ні до кого конкретно не звертаючись і опустити листок в коробочку-побажань.
Потім вчитель перемішує в коробці всі побажання і батьки витягують з неї побажання для себе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Павленко Наталя Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дідух-Бойчук Тетяна Георгіївна
    Дякую вам за підказку, як правильно довести батькам проблему підлітка.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Атанова Лідія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2019
Переглядів
3720
Оцінка розробки
4.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку