Батьківські збори .Тема: "У перший клас як уперше"

Про матеріал
Батьківські збори за темою : "У перший клас як уперше..." Форма проведення: зустріч з батьками учнів 1-го класу НУШ
Перегляд файлу

Зустріч з батьками

«У перший клас як уперше…»

І Вступна частина.

Знайомство. Розминка.

  1. Вправа «Подання по колу».  1-й слайд

М’яч передають по колу. Той, у кого він у руках, відрекомендовується, називає своє ім’я та якість, що допомагає йому в спілкуванні з дитиною.

Підсумок вправи.

Вік дітей 6-7 років – це один з переламних періодів у розвитку людини. Перед вами – особистість та індивідуальність, яка потребує підтримки й опори.

«Дитина вчиться тому, що у неї в домі»

Будьте для дитини прикладом, своїми вчинками, діями навчайте її жити, спілкуватися, налагоджувати стосунки з оточенням (соціалізуватися). Діти це «дзеркало» батьків.

  1. Розподіл на групи.
  2. Презентація Нова Українська Школа   ( слайди№ 2,3,4,5,6)

На допомогу батькам слайд №7

(пам’ятка)

  • Головне батьківське завдання: бути помічником школяра. Ухвалюючи важливі рішення, пов’язані з вибором школи, спортивної секції або гуртка естетичного розвитку, ураховувати бажання і враження дитини.
  • Грамотно вибудувати режим дня, розумно поєднуючи відпочинок з інтелектуальними та фізичними навантаженнями.
  • Не вимагати самостійності, а допомагати ставати самостійною, формувати навички самообслуговування.
  • Не порівнювати досягнення і невдачі дитини з результатами інших дітей. Формувати позитивну самооцінку.
  • Більше читати разом з дитиною, заучувати напам’ять вірші, обговорювати прочитане.
  • Спостерігати з дітьми за природними явищами. Обумовлювати особливості погоди, часі, доби, пори року. Акцентувати увагу на зовнішніх змінах предметів живої школи.

 

«Чарівна скринька»

(В скринці щоденник)

ІІ Основна частина

Презентація «Принципи партнерства»  слайд № 8

Основні принципи партнерства:

  • Повага до особистості;
  • Доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у взаємовідносинах, стосунках, діалог – взаємодія – взаємоповага;
  • Розподілення лідерство (про активність, про право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
  • Принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

ІІІ Групова робота «Чи потрібні домашні завдання в 1-му класі?»

Лист А-4 ділиться навпіл і групи пишуть за і проти домашніх завдань

Захист робіт (по 2 представника від групи).

Підсумок     (плакат)

Одна з ідей педагогіки партнерства ґрунтується на навчанні без примусу. Щоб дитина йшла до школи із бажанням, розвивалася, щоб їй було цікаво, наше завдання – організація спільної діяльності учителя й учнів, учителя і батьків, що передбачає взаємопорозуміння, єдність інтересів, прагнень та єдиних вимог до дитини з боку батьків  і вчителя.

(Звернути увагу на плакат «Схематичне зображення педагогіки партнерства»)

Недаремно в програмі НУШ домашні завдання не передбачені. Але частина батьків вимагає від вчителя, що вдома роботи, які завдання? А частина батьків такої думки, що віддали  дитину в школу, хай вчителі все і роблять.

Давайте порівняємо школу раніше і зараз, згадайте, який щоденник був у вас і скільки часу ви витрачали на  виконання домашнього завдання, як батьки нервували і кричали на дитину, що в неї не так виходять палички і гачки, цифри. Буде така дитина з бажанням вчитися? Страх від школи у багатьох залишився на все життя. Що ж робити? Зовсім не звертати увагу на навчання дитини у 1-му класі НУШ?

Ні, дитина повинна відчувати, що вона вам потрібна, що ви цікавитесь її життям, її почуттями, її навчанням у школі. Обов’язково потрібно спілкуватися з дитиною, цікавитись, що цікаве було на уроках, чому новому навчилися? На прогулянці або йдучи зі школи, порахуйте дерева, птахів, іграшки, яке дерево ліворуч, яке праворуч, яка іграшка легша, а яка важча, хто перший, хто другий… дитина, коли починає читати, дитина застосовує набуті знання, читає вивіски, різні реклами. Подивившись мультик, можна разом обсудити, задати дитині запитання по змісту, ввечері перед самим сном треба почитати якусь казку, цікаве оповідання, щоб дитина переказала, якщо їй важко, задайте навідні запитання. Якщо дитина вже читає модна почати читати щось цікаве дитині і зупинитися на самому інтригуючому моменті і припинити, а дитині буде цікаво, що далі, запропонувати їй прочитати самій. Запропонувати разом зробити вітальну листівку і підписати її.

Спільна домашня робота з дітьми – це не домашнє завдання, але ви будете бачити, як ваша дитина оволодіває знаннями в 1-му класі.

Групова робота «Домашні завдання це…»

(на А-1 представники кожної групи пишуть, що таке домашнє завдання в 1-му класі, без офіційних домашніх завдань, як вдома закріпити знання своїх діток).

ІІІ Релаксація. Підсумок    (слайд № 11)

В. Сухомлинський писав: «Хоч би яка у вас відповідальна і складна творча робота була на виробництві, знайте, що вдома на вас чекає ще відповідальна, ще тонша робота – виховання людини».

Шановні батьки! Нам разом необхідно виконати важливе завдання – із різних за рисами і характерами дітей виховати справжніх людей зі сформованими загальнолюдськими цінностями людей, пристосованих до життя.

«Кошик емоцій» – вправа.  ( слайд № 112)

Які емоції ви отримали від нашої зустрічі? Обрану емоцію покладіть у кошик.

docx
Додано
1 липня 2022
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку