Батьківські збори у 5 класі

Про матеріал
Презентація батьківських зборів у 5 кл, де порушено питання адаптації, вікових собливостей здобувачів освіти. Джерела : Використовувала матеріали інтернету
Перегляд файлу

image

Батьківські збори

1. Адапта-

imageimage

image

ця учнв 5 2.Оцнюванн 3 .Режим класу до я здобувачв роботи на навчання в освти дист. основнй 5- 7 кл. навчанн . школ

4. Рзне ....

 

 


ПЛАН

imageПерех д учн в з початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим пер одом

imageУчням , як звикли до певних порядк в початкової школи, потр бен час, щоб

пристосуватися до нового темпу  стилю життя.

imageНормативними документами встановлено чтк орєнтири, за якими учн розбудовують власн компетентност : здобувають

знання, розвивають вмння та формують ставлення.

image


image


•Незвичний розклад.

•Новий класний керівник.

•Багато нових вчителів.

•Швидкий темп роботи.

image•Великий обсяг  робіт в класі та збільшений об'єм домашнього завдання.

•Різні  вимоги педагогів.

                Послаблений або зовсім відсутній контроль.

                Необхідність на кожному уроці прилаштовуватися

                до своєрідних особливостей темпу, особливостей роботи  різних вчителів.

                Несамостійність в роботі з текстами.

                Особливості підліткового віку.

imageЛюдина в цьому вц вже зовсм не дитина, але ще й не доросла. Тобто дитина

перестає сприймати “ на вру “

imageвсе, що вона в готовому вигляд отримувала вд

дорослих, а намагається

виробити власн погляди, думки.

Альфа – перша буква грецького алфав ту. Тому

можна припустити, що нове покол ння має почати все з

image“чистого аркуша”. Отже нове покол ння д тей –

яскрав , творч , гармон йн особистост , як мають

свободу вибору та думки,

легко приймають р шення

та швидко реал зують свої деї.


image


image


image


image

image


Насамперед сл д забути про те, що оц нка має в дображати об’єктивну в дпов дн сть чи нев дпов дн сть учня певному

стандарту. Тому що такого стандарту немає. Точн ше, в кожн й установ , в кожного вчителя св й стандарт,  в н може

зм нюватися дуже швидко . Проте оц нка збер гає значення як

нструмент упливу вчителя на учн в.  Адже насправд усп шн сть учня з того чи того навчального предметускладається з к лькох компонент в,  оц нка не може в добразити їх ус .

image
image

image                                                                               Глибина    Креативн сть.

Здатн сть

imageimage                                                           сприйняття.             народжувати деї

imageimageАкуратнсть. Ось ще одне джерело оцнок

Успшнсть учня — багатокомпонентна характеристика, яку практично неможливо виразити невеликим натуральним числом (оцнкою).


image


Нехай шк льне навчання не зашкодить вам, не стане джерелом пост йного конфл кту, а допоможе.

Обговорюйте з дитиною зм ст навчального матер алу, покаж ть, що ц кавитеся предметом, вважаєте його

важливим (а якщо не вважаєте, хай не вчить, правда), це дуже потр бно для мотивац ї дитини.


image


image


 

pdf
Додав(-ла)
Орлова Інна
Додано
11 листопада 2024
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку