![]() |
1. Адапта-
![]() |
4. Рзне ....
Перех д учн в з початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим пер одом
Учням , як звикли до певних порядк в початкової школи, потр бен час, щоб
пристосуватися до нового темпу стилю життя.
Нормативними документами встановлено чтк орєнтири, за якими учн розбудовують власн компетентност : здобувають
знання, розвивають вмння та формують ставлення.
![]() |
•Незвичний розклад.
•Новий класний керівник.
•Багато нових вчителів.
•Швидкий темп роботи.
•Великий обсяг робіт в класі та збільшений об'єм домашнього завдання.
•Різні вимоги педагогів.
• Послаблений або зовсім відсутній контроль.
• Необхідність на кожному уроці прилаштовуватися
• до своєрідних особливостей темпу, особливостей роботи різних вчителів.
• Несамостійність в роботі з текстами.
• Особливості підліткового віку.
Людина в цьому вц вже зовсм не дитина, але ще й не доросла. Тобто дитина
перестає сприймати “ на вру “
все, що вона в готовому вигляд отримувала вд
дорослих, а намагається
виробити власн погляди, думки.
Альфа – перша буква грецького алфав ту. Тому
можна припустити, що нове покол ння має почати все з
“чистого аркуша”. Отже нове покол ння д тей –
яскрав , творч , гармон йн особистост , як мають
свободу вибору та думки,
легко приймають р шення
та швидко реал зують свої деї.
![]() |
![]() |
![]() |
Насамперед сл д забути про те, що оц нка має в дображати об’єктивну в дпов дн сть чи нев дпов дн сть учня певному
стандарту. Тому що такого стандарту немає. Точн ше, в кожн й установ , в кожного вчителя св й стандарт, в н може
зм нюватися дуже швидко . Проте оц нка збер гає значення як
нструмент упливу вчителя на учн в. Адже насправд усп шн сть учня з того чи того навчального предметускладається з к лькох компонент в, оц нка не може в добразити їх ус .
Глибина Креативн сть.
Здатн сть
сприйняття. народжувати деї
Акуратнсть. Ось ще одне джерело оцнок
Успшнсть учня — багатокомпонентна характеристика, яку практично неможливо виразити невеликим натуральним числом (оцнкою).
Нехай шк льне навчання не зашкодить вам, не стане джерелом пост йного конфл кту, а допоможе.
Обговорюйте з дитиною зм ст навчального матер алу, покаж ть, що ц кавитеся предметом, вважаєте його
важливим (а якщо не вважаєте, хай не вчить, правда), це дуже потр бно для мотивац ї дитини.
![]() |
![]() |