Презентація на тему "Розвиток творчих здібностей дітей з використанням інтерактивних методів" стане в пригоді під час підготовки та проведення методичних нарад, самоосвіти вчителів.
В процесі роботи учні вчаться: аналізувати, порівнювати отримані результати, робити висновки; працювати з комп’ютерними програмами Microsoft Office; добирати ілюстрації, виконувати творчі роботи; стисло і точно формулювати свою думку; висувати гіпотези і порівнювати результати досліджень; обробляти дані;
Рекомендації, щодо застосування: елементи слід вводити в практику поступово, враховуючи вікові особливості школярів; інтерактивні методи не повинні стати самоціллю, вони мають стати засобом для створення комфортної атмосфери. Основними формами інтерактивної роботи є навчальна взаємодія учнів у парах і мікрогрупах.
Інтерактивні вправи “Мікрофон” – надається змога кожному сказати щось швидко, чітко на запропоновану тему без коментування і оцінювання; “Навчаючись - учусь” – дає можливість взяти активну участь в отриманні та передачі інформації; “Гірлянда асоціацій” – до основного поняття учні підбирають все, що стосується цього слова; “Акваріум” – обговорення групою запропонованої теми, знаходження спільного рішення і аргументована презентація;
Інтерактивні вправи “Незакінчене речення”; “Мозковий штурм” – використовується для розв’язання проблем та розробки ідей; “Дерево рішень”; “Займи позицію” – слід використовувати дві протилежні думки, які не мають одної (правильної) відповіді; “Перехресні групи” – два учні переходять з іншої групи і обмінюються інформацією.
Метод проекту Слово проект (у перекладі з латинської ,,кинутий вперед”) означає план, задум організації, влаштування, заснування будь чого, тобто прообраз якого-небудь об’єкту, виду діяльності. Проект – група взаємопов’язаних заходів та їх результатів, спрямованих на досягнення кінцевої мети, а також необхідні для цього ресурси та тимчасові затрати.