19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Бесіда-гра «Наші маленькі сердечка єднає дружба»

Про матеріал

Мета виховного заходу розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»; прищепити учням повагу до розвиткові критичного ставлення до себе і своїх особистих якостей, терпимості і коректності в спілкуванні з друзями.

Перегляд файлу

 

 

 

 

C:\Users\123\Desktop\f48496f3d28c9c3f05ba4533af7252d1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Загін «Кока Кола»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           Черкаси - 2018

Мета: розкрити  зміст  понять  «дружба», «дійсний друг»;  прищепити  учням  повагу до розвиткові  критичного  ставлення  до  себе  і  своїх  особистих  якостей, терпимості  і  коректності  в  спілкуванні  з  друзями.
Обладнання: малюнок  з демонстраційного  матеріалу  «Немає  друга - шукай,  а знайшов – тримай», тексти казок, плакати  з прислів’ями  і  приказками, правилами дружби  аудіо  записи .

                       Хід   заняття

I. Організація класу. Робочий настрій учня.

C:\Users\123\Desktop\9c54fabdfa0ea3699df3.jpg(Виконання пісні «Усмішка», обговорення  значення  посмішки  для  кожної  людини).
II. Вступне слово.  Бесіда за малюнком.
- Розкажіть, що відбувається на картинці.
- Що трапилось? Кошенятко попало в біду?
- Чи є у вас друг? Як би він поводив себе такій ситуації?
-Що є головним у дружбі?
III. Оголошення  теми  заняття.
-  Перед вами  написані  слова, які характеризують поняття, яке вам потрібно відгадати, щоб дізнатися , як  називається тема нашого заняття. Для цього уважно прочитайте ці слова і зверніть увагу на букви, які стоять першими у словах.
Доброта
Радість
Уміння
Жертвенність
Бодрість
Акуратність
-Прочитайте, яке  вийшло  слово? То  як  називається  тема нашого заняття?
(Діти читають тему заняття , написану на дошці)
IV.Робота над темою.
1. Читання та обговоренняказки В. Сухомлинського «Дівчинка і ромашка».
Сонячним ранком  маленька  Дівчинка вийшла погратися  на зеленій галявині. Раптом  вона  почула,  що хтось  плаче. Прислухалась. Плач  долинав  з-під каменя, який лежав у кінці галявини. Нахилилась дівчинка до каменя, та й питає:
-Хто там, під каменем  плаче?

-Це я, Ромашка,- почувся  тихий  голос.  –Звільни  мене, Дівчинко, гнітить мене камінь. Відкинула дівчинка камінь і побачила ніжну стеблинку Ромашки.
- Спасибі  тобі  Дівчинко,- сказала Ромашка.- Ти звільнила  мене з-під кам’яного гніту.
- Як же ти потрапила сюди, під камінь?
- Підманув  мене камінь,- розповіла  Ромашка.—Була  я маленькою насінинкою. Восени шукала теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати  мене від холоду та спеки. А коли я захотіла побачити сонечко, він ледве мене не задавив. Я хочу бути твоєю, Дівчинко.
- Гаразд, будь моєю, - погодилась  Дівчинка.
Подружилися Дівчинка  та  Ромашка. Щоранку  Дівчинка  приходила  до Ромашки, і вони разом  зустрічали  сонечко.
- Як добре мені бути  твоєю, дівчинко, - часто говорила  ромашка.
- А коли б ти  виросла  у  лісі  або  при дорозі? Якби ти була нічиєю?
-Я б померла від горя,- тихо сказала Ромашка.- Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони  завжди  чиїсь. Ось той  Маковий  Дзвіночок  товаришує  із  Сонечком. А ось та маленька  квіточка  Незабудка – подруга  Весняного вітру. Ні, квітка не могла б житии нічиєю.
2.Бесіда:
–Як ви вважаєте, чи бувають« нічиї люди», « нічиї звірі», « нічиї дерева» та інше? Коли так  трапляється?
C:\Users\123\Desktop\k168n.jpg-Як на вашу думку, чи можуть  рослини  або тварини дружити  з людиною?
-Розкажіть про свою дружбу з якоюсь рослиною чи твариною.
3. Подорож у країну, де  живуть Увага  і  Доброта 
- Однак є така  країна, де можна придбати те, що неможливо купити за гроші. У цій країні живуть фея  Увага і чаклунка Доброта  (На дошці прикріплюють фігурки феї  і чаклунки.) 
В цю країну може потрапити кожен, але за однієї умови: потрібно вміти помічати  прекрасне в людях, які вас оточують, захоплюватися  їхніми гарними рисами, виявляти доброзичливість до них. Навчитися  цьому нам допоможе  фея Увага  і  чаклунка  Доброта: фея зробить нас уважними до оточуючих,  підкаже, як стежити за власною  поведінкою, а чаклунка навчить бачити в людях хороші риси характеру. 
     Хороші  риси людини або її вчинки побачити  важче, ніж погані. Погані вчинки кидаються у вічі, тому що завдають нам болю, хвилюють і сердять. 
( презентація)
4. Метод « Мікрофон».

- Що можна придбати в цій країні? ( Дружбу)
5.  Гра  «Виявляй доброзичливість не лише словами, але й посмішкою, руками, жестами».  Пантоміма. 
Діти стають у 2 ряди, напорти  один  одного  і  без  слів (жестами та мімікою) виражають схвалення, привітання, побажання  добра,  здоров’я, (кивають  головою, прикладають  руку  до серця, роблять жести  «Удачі  вам!») ) 
- Як видумаєте, де потрібно стояти, щоб іншому було  видно, що ви хочете привітатися, кивнути?

C:\Users\123\Desktop\raskraski-smailiki8.jpg- З ким можна привітатися  кивком? 
6. Гра  «Ласкавинки»  (з м’ячем) 
- Діти  кидають  м’яч  одне  одному, називаючи  ласкавим  іменем  того,  до кого потрапив  м’яч. 
7. Гра  «Паперові  посмішки»
Серед учнів обирається  ведучій (ведучий роздає дітям пелюстки  «чарівної квітки»). Учні піднімають «посмішки», якщо  названа  якість  у  ведучого є. (Пропоновані якості: акуратність, вихованість, життєрадісність, веселий, надійність, освіченість, відповідальність, сміливість, красота, терпимість  і вміння прощати, чесність, працьовитість, щирість, чуйність. ) 
8. Інтерактивна гра « Стілець автора»

 Що таке дружба?
-Зараз ми  поговоримо  про дружбу.  Що  це  таке? ( Діти обговорюють це питання)
9. Ігрова вправа « Що таке дружба».
Вчитель називає ситуації, діти плещуть у долоні лише тоді, коли мова йде про справжню дружбу.
-Допомогти  виконати  складне  завдання.
- Підказати  відповідь, якщо друг її не знає.
-Поділитися  чимось смачненьким.
-Заступитися, коли друга ображають.
-Промовчати, коли товариш говорить неправду.
-Зателефонувати другові, коли той захворів.
В пам’яті українського  народу залишилось багатовисловлювань  про дружбу. Правильно складіть ці висловлювання  і  поясніть їхнє значення.
1. Хочеш найти друга - сам стань другом.
2. Дерево міцне корінням, а людина друзями.
3.Друга за гроші не купиш.
4. Не той друг, хто медом маже , а той, хто правду каже.
5.Скажи мені, хто твій друг -  і я скажу, хто  ти.
– Діти, ми з вами складем свої  правила  дружби.

 

 

 

   2. Не видавай секрети друга.

 





  4. Не бійся попросити вибачення.

 

 

 

 

 

  6. Дари друзям  подарунки.

 


 

 


 

 

   8. Разом робіть різні справи.

 

 

 

 


- Ми з вами склали свої правила дружби, а тепер давайте  прочитаємо  правила дружби,  які  нам  пропонують  ( презентація).

- А зараз  давайте пограємо  в  гру « Хто мій  друг»
Діти по черзі  розповідають про своїх друзів, не називаючи  імен. Учні повинні відгадати ім’я друга. Той, хто відгадає, стає ведучим.
5. Фізкультхвилинка  « Хмаринки - подружки»
Хмаринки «діти» дуже люблять гратися. І при цьому дуже часто передражнюють усіх на світі: то ведмедиків ( ходять  перевальцем), то зайчиків ( стрибають), то метеликів ( «пурхають»), то мишок ( бігають і пискотять)… А то раптом  усі  разом починають плакати (« плачуть»). Ні, вони не сваряться, вони просто грають у «плаксунів». І  чекають сонечка, яке їм посміхнеться ( сонечко всіх утішає). Як добре  житии  дружно… Діти беруться за руки і водять хоровод)
\/. Підсумок заняття.
У кожної людини свої уявлення про справжню дружбу, але, на жаль, уявлення не завжди  відповідають  реальності, може  і  можна  якісь бажання  перетворити  в реальність, але  тільки  не дружбу.
      Справжня  дружба так  не створюється, вона виникає. Так  що, не потрібно думати, а треба  відчувати  і  слухати  своє серце. Не ідеалізуйте, а приймайте дружбу такою, яка вона є. А краще, не думайте про дружбу, а просто дружіть! 
1. Прийом « Незакінчені   речення» 
- Сьогодні   на  занятті  я  зрозумів…

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку