Тема. НАШІ ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ.
Мета: розширювати знання здобувачів освіти про тварин, які живуть поруч із
людиною, розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати
зовнішній вигляд тварин найближчого оточення, сприяти засвоєнню
дітьми знань про особливості догляду за домашніми собаками та котами;
розвивати активне пізнавальне ставлення до природного оточення;
виховувати гуманне та відповідальне ставлення до тварин, чуйність,
доброту, милосердя.
Обладнання: роздатковий матеріал
Хід виховної години:
І. Організаційний момент
Вчитель
Діти, подивіться,будь ласка, на дошку. Що ви там бачите? Розгадавши ребус ви дізнаєтеся про що ми будемо сьогодні говорити.
Відповіді учнів
Так, вірно ми сьогодні з вами будемо говорити про тварин. І тема нашої виховної години звучить так: "Наші домашні улюбленці"
Асоціативний кущ
- Ви по черзі будете виходити до дошки, та записувати одне слово-асоціацію про домашніх улюбленців. Наприклад, друг або товариш. Хто хоче бути першим?
Навколо нас існує дивовижний світ живих істот, створених природою. Деяких із них ви можете бачити кожного дня на вулиці або вдома, інші ж мешкають у дикій природі . Зараз ми відгадаємо загадки про тваринок,які можуть бути домашніми улюбленцями.
Робота над загадками
1.У лусці мої боки —
Вони холодні та слизькі.
Плавать можу досхочу,
Та усе життя мовчу. (Риба)
2.Народилось їх багато,
Є в них мама, є в них тато.
Носять здобич не в мішку,
А сховавши за щоку? (Хом’яки)
3.Свинка, але не з хліва,
Мишка, та не польова,
їсти просить і вночі —
Булку, хлібчик, калачі. (Морська свинка)
4.Наче іграшка м’яка,
Щічки — мов у хом’яка.
Хвостик — ніби в білочки
У сірої ... (шиншилочки).
5.Гониться по хаті зайчик,
Стрибунець і побігайчик.
Просить хлібчик і морквину,
Сіно, крупи, капустину. (Кролик)
6. Шерсть гладенька
І м'якенька,
Спинка гнеться,
Хвостик в'ється —
Тільки лапки
Цап-царапки!
(Котик)
7.Як веселка кольоровий,
Має здібності до мови.
Слово птаху лиш скажіть —
Він його повторить вмить. (Папуга)
8. Довгі вуха, куций хвіст,
До мисливства в нього хист:
Все знаходить навмання
Це маленьке _ _ _ _ _ _.(цуценя)
- Я думаю, що в багатьох із вас є домашні тварини. Підніміть руки, у кого вдома живе песик. А тепер ті, у кого домашнім улюбленцем є котик. А хто має іншого домашнього друга?
- З ваших піднятих рук зрозуміло, що тварини є невід’ємною частиною нашого життя. 30 листопада – справжнє свято для тих, хто обожнює кішок, собак, папуг та інших домашніх тварин. Сьогодні ми дізнаємося більше про домашніх улюбленців. Про свято,яке відзначають 30 листопада.
ІІ. Основна частина
Перегляд відео про історію свята.
1Розповідь дітей про свого домашнього улюбленця
Зараз ви будете розповідати нам про своїх домашніх улюбленці, але спочатку пограємо гру.
Гра «Пантоміма» Діти за допомогою жестів показують у кого який улюбленець мешкає вдома або про кого вони мріють. Решта намагаються вгадати , що це за улюбленець.
Фізкультхвилинка. Слухання веселої дитячої пісеньки «Киця-кицюня»
2Цікаві факти про собак і кішок
3. Малюнок домашнього улюбленця
ІІІ Підсумок уроку
- Отже, що сьогодні нового ви дізналися?
- Як слід ставитися до своїх домашніх улюбленців. (Відповіді учнів)
- Так, сьогодні ви дізналися, які є домашні тваринки та як за ними доглядати.
- Дякую вам. До побачення!