Бесіда-гра "Подорож країною "Дружба"

Про матеріал

поглиблення поняття «дружба»; виховування у вихованців звички уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного

Перегляд файлу

Бесіда - гра «Подорож країною «Дружба»

Мета: розширити і поглибити поняття «дружба»; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

 Обладнання: комп’ютер (презентація), літери з кольорового паперу, пазли.
Завдання: Стимулювати почуття відповідальності за того, з ким дружимо. Почуття значимості існування друга в житті кожної людини.

Уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на недоліки друга.

Вихователь: Діти сьогодні у нас незвичайна бесіда, ми вирушимо у цікаву подорож, з нами вирушать і наші гості, давайте привітаємо їх.

Діти :Зичимо гарного доброго дня!

         Раді вітати гостей  в нашім класі!

         І побажати вам хочем добра,

         Міцного здоров’я і вдачі.

Вихователь: За горами,за лісами є країна неземна…

                     Тут випробувань багато, ця країна чарівна.

                    Як  назвемо ми країну? Відгадайте, дітки, враз

                    Хто загадку відгадає, зразу ж руку піднімає! («Дружба»)

Вихователь: Правильно. Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною   
                      («Дружба»)
                     Хочу вас запитати, діти - що таке «дружба»? (Відповіді
                     дітей:Дружба   – це  коли люди дружать між собою, разом
                     проводять час, грають в  ігри)

 Вихователь: У кого з вас є справжній друг?

Гра «Мій друг (подружка)»

Діти по черзі розповідають про своїх товаришів у класі, не називаючи їх імена.

Щоб  мандрівка наша була веселою, проведемо розминку.

 

Гра-розминка «Друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:

 « друг і я»

Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто усім допомагає?

 

Ведуча:  Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо в дорогу. Та , погляньте, перед нами ворота у країну дружби вже трохи відчинилися. По секрету вам скажу, двері відчиняться, якщо ми підберемо правильний ключик. Ключик- це слово, про справжнього друга.

 

Інтерактивна вправа «Мозкова атака»

Діти називають якості характеру, ключики відкривають замки.

( чемний,  добрий, чесний, вірний, справедливий, надійний, сміливий, щедрий)

-Ми виконали завдання. Двері у країну Дружби відкриваються. У цій країні жителі вміють дружити. Здогадайтеся, хто ще живе у країні Дружби? Це ви.

 

Технологія  «Незакінчені речення»

 «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)

Котик та……..(Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

Гра   «Референдум дружби»

В якій країні ми з вами живемо? (Україна), а як називається основний закон України? (Конституція України). У країні Дружби існують теж  закони, яких потрібно дотримуватися. Наше завдання- визначити, які  зайві. Будемо голосувати оплесками.

 

Прийом «Лови помилку»

Закони

Один за всіх,і всі за одного.

Обманюй друга, коли тобі це вигідно.

Підтримай друга у біді.

Свого друга ображай,інколи  кусай.

Будь з другом чесним .

 

Ведуча:

-Всі ви дітки молодці! Ми прийняли справжній закон у країні Дружби.

 

Ведуча:

Поки ми з вами розмовляли з’явилися хмаринки.

 А ви знаєте, що дружба робить чудеса?

 Ми зараз спробуємо знайти хмаринки, які дружать між собою.

 

Робота у групах

(Об’єднуємо  прислів’я  на хмаринках)

     

     Друзі пізнаються в біді.·       

     Дружба – найбільший скарб.      

      Жити без друзів сумно.

      

Вихователь:

Висновок. Отже, дружба — це гарні стосунки між людьми, довіра, взаєморозуміння, спільні інтереси..

 Щоб закріпити дружні стосунки, пропоную зібрати  пазл, який приготував Кіт Леопольд (розрізані картинки з мультфільму «Кіт Леопольд»).

 Товаришувати можна з багатьма дітьми, а дружити лише з одним чи кількома.

 А зараз я хочу, щоб ви повернулися один до одного, посміхнулися і…. ніколи не сварилися.

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
Інкл
Додано
21 червня 2023
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку