поглиблення поняття «дружба»; виховування у вихованців звички уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного
Бесіда - гра «Подорож країною «Дружба»
Мета: розширити і поглибити поняття «дружба»; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.
Обладнання: комп’ютер (презентація), літери з кольорового паперу, пазли.
Завдання: Стимулювати почуття відповідальності за того, з ким дружимо. Почуття значимості існування друга в житті кожної людини.
Уміння проявити бережне ставлення до дружби; тактовно вказати на недоліки друга.
Вихователь: Діти сьогодні у нас незвичайна бесіда, ми вирушимо у цікаву подорож, з нами вирушать і наші гості, давайте привітаємо їх.
Діти :Зичимо гарного доброго дня!
Раді вітати гостей в нашім класі!
І побажати вам хочем добра,
Міцного здоров’я і вдачі.
Вихователь: За горами,за лісами є країна неземна…
Тут випробувань багато, ця країна чарівна.
Як назвемо ми країну? Відгадайте, дітки, враз
Хто загадку відгадає, зразу ж руку піднімає! («Дружба»)
Вихователь: Правильно. Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною
(«Дружба»)
Хочу вас запитати, діти - що таке «дружба»? (Відповіді
дітей:Дружба – це коли люди дружать між собою, разом
проводять час, грають в ігри)
Вихователь: У кого з вас є справжній друг?
Гра «Мій друг (подружка)»
Діти по черзі розповідають про своїх товаришів у класі, не називаючи їх імена.
Щоб мандрівка наша була веселою, проведемо розминку.
Гра-розминка «Друг і я!»
Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:
« друг і я»
Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.
А тепер давайте грати – треба вам відповідати.
Рано – вранці хто піднявся?
А хто сонечку всміхався?
Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?
Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?
Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?
Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки?
А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?
Хто усім допомагає?
Ведуча: Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо в дорогу. Та , погляньте, перед нами ворота у країну дружби вже трохи відчинилися. По секрету вам скажу, двері відчиняться, якщо ми підберемо правильний ключик. Ключик- це слово, про справжнього друга.
Інтерактивна вправа «Мозкова атака»
Діти називають якості характеру, ключики відкривають замки.
( чемний, добрий, чесний, вірний, справедливий, надійний, сміливий, щедрий)
-Ми виконали завдання. Двері у країну Дружби відкриваються. У цій країні жителі вміють дружити. Здогадайтеся, хто ще живе у країні Дружби? Це ви.
Технологія «Незакінчені речення»
«Хто з ким дружить?»
Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)
Котик та……..(Півник)
Карлсон та …….(Малюк)
Гра «Референдум дружби»
В якій країні ми з вами живемо? (Україна), а як називається основний закон України? (Конституція України). У країні Дружби існують теж закони, яких потрібно дотримуватися. Наше завдання- визначити, які зайві. Будемо голосувати оплесками.
Прийом «Лови помилку»
Закони
Один за всіх,і всі за одного.
Обманюй друга, коли тобі це вигідно.
Підтримай друга у біді.
Свого друга ображай,інколи кусай.
Будь з другом чесним .
Ведуча:
-Всі ви дітки молодці! Ми прийняли справжній закон у країні Дружби.
Ведуча:
Поки ми з вами розмовляли з’явилися хмаринки.
А ви знаєте, що дружба робить чудеса?
Ми зараз спробуємо знайти хмаринки, які дружать між собою.
Робота у групах
(Об’єднуємо прислів’я на хмаринках)
Друзі пізнаються в біді.·
Дружба – найбільший скарб.
Жити без друзів сумно.
Вихователь:
Висновок. Отже, дружба — це гарні стосунки між людьми, довіра, взаєморозуміння, спільні інтереси..
Щоб закріпити дружні стосунки, пропоную зібрати пазл, який приготував Кіт Леопольд (розрізані картинки з мультфільму «Кіт Леопольд»).
Товаришувати можна з багатьма дітьми, а дружити лише з одним чи кількома.
А зараз я хочу, щоб ви повернулися один до одного, посміхнулися і…. ніколи не сварилися.