Бесіда"Рости здоровим та міцним"

Про матеріал
Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом; поглибити знання учнів про традиційні свята, звичаї, обряди, народні ігри та забави українців, які сприяють зміцненню, фізичного, духовного, психологічного та соціального здоров’я.
Перегляд файлу

Тема бесіди: Рости здоровим і міцним.

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом; поглибити знання учнів про традиційні свята, звичаї, обряди, народні ігри та забави українців, які сприяють зміцненню, фізичного, духовного, психологічного та соціального здоров’я.

Обладнання: картки «ТАК» (з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору), назви стежин у вигляді квітів, репродукції картин, сюжетні малюнки, епіграф уроку, квіти здоров'я, картки-літери, мікрофон, плакат для гри «Павутинка», малюнки із серії «Режим дня», картки-слова для гри «Розсипанка», картки-вітаміни, малюнки до загадок, картки-слова для вислову,

Хід заняття:

1. Бесіда.

- Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я).

- Що таке здоров’я?

- Чи можете ви сказати про себе: «Я здоровий»?

2.Вправа «Мікрофон».

«Я здоровий, тому що …».

3. Гра «Павутинка»

                                                             режим

                                                                                                                                            

                            зарядка                                          загартовування

 

 

                  спорт                                                                           гігієна  

 

                         рухлива гра       фізкультхвилинки                танок                     

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

- Чому необхідно берегти здоров’я?

ІII. Повідомлення теми уроку і завдань уроку.

Сьогодні ми розглянемо здоров’я як стан людини, коли в неї відсутнє будь-яке нездужання, коли вона має гарний настрій, задоволена своїм життям.

Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його. Наш народ має багату культуру, що розвивалася впродовж багатьох поколінь. Життєва мудрість наших пращурів та їхні настанови щодо здорового способу життя втілилися в українських звичаях, обрядах, фольклорі, що дійшли до наших днів.

Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали одне одному здоров’я: «Дай Боже, здоров’я», «Доброго вам здоров’я»,  «Бувайте здорові».

Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я».

- Як ви розумієте цю мудрість? (Відповіді дітей).

- Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові будете щасливі й радісні.

- А як же берегти своє здоров’я? (Думки дітей).

-Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

- Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі? (Діти наводять приклади).

-Треба добре знати і завжди дотримуватись правил поведінки, які ви всі вивчали на уроках з основ здоров’я, щоб уникнути неприємностей і нещасних випадків. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі, який нас оточує. Ваше життя тільки-но починається, і воно сповнене надіями та планами.

- Що потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? (Зміцнювати і берегти своє здоров’я змалку)

- Що треба робити, щоб бути здоровим?

-А для з’ясування цього питання ми з вами вирушимо по стежинах міста «Міцне здоров’я».

Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

Хто здоровим хоче буть,

Умиватись не забудь

Ти ранесенько вставай,

Ручки милом умивай

- Які фактори природи сприяють зміцненню здоров’я?

Голуба хустина, жовтий клубок:

По хустині качається, людям усміхається. (Сонце).

Чисте, напоєне запахом квітів.

Дихати без нього не можна … (Повітря).

Вона прозора, як сльоза,

І кольором, мов бірюза,

На все вона спроможна,

Без неї прожити не можна…

Тепер відгадайте, хто вона –

Ота звичайна рідина. (Вода).

Як, на вашу думку, чи поліпшується в людини самопочуття від гарного настрою і щирої усмішки?

Пригадайте, ми вже з вами говорили про те, що гарний настрій - це ознака здоров'я. І навпаки: смуток, журба, хвилювання, поганий настрій негативно впливають на здоров'я людини.

 

docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку