Безпека і статева культура

Про матеріал
Даний урок був розроблений з метою розширити знання учнів про статеву культуру та безпеку статевого життя. При конструюванні конспекту уроку був використаний підручник з біології для 11 класу (автор Соболь В.І.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позитивне налаштування. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Вправа «Науки, що вивчають здоров'я людини»Завдання: використовуючи підказки, знайти на ігровому полі науки, що вивчають здоров'я людини. Посилання: https://learningapps.org/display?v=puyjogzqk20 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 3

Поміркуйте!Чому будова організму чоловіків і жінок є різною? На якому етапі онтогенезу виникають ці відмінності?

Номер слайду 4

Розгадування ребусу. Завдання: розшифрувати ребус та дізнатись тему уроку.

Номер слайду 5

Безпека і статева культура

Номер слайду 6

Пригадайте!Стать – це …Статеві клітини – це …Статеве розмноження – це …Внутрішнє запліднення – це …

Номер слайду 7

Статева культура – це сукупність знань, умінь, навичок, цінностей, норм поведінки, що визначають формування статі та визначають взаємовідносини між чоловічою та жіночою статей.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Заповнення схеми. Завдання: користуючись таблицею, що розміщена у підручнику (§21, ст. 77, Соболь В.І. Біологія і екологія) заповнити схему. Схема 1. Структурні компоненти статевої культури особистості та її складникиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОССлово 1style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОСВідповідь 1

Номер слайду 11

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄССлово 2style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄСВідповідь 2

Номер слайду 13

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГСлово 3style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 14

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГВідповідь 3

Номер слайду 15

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБСлово 4style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБВідповідь 4

Номер слайду 17

Методи контрацепціїВідео «Як працюють контрацептиви [TED-Ed]»

Номер слайду 18

Методи контрацепціїЗавдання: заповнити таблицю «Методи контрацепції».

Номер слайду 19

Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Види контрацептивів»Завдання: поєднайте контрацептив з його характеристикою. Посилання: https://learningapps.org/14792632 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 20

Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Статева культура особистості»Завдання: Розподіліть складники статевої культури між компонентами до яких вони належать. Посилання: https://learningapps.org/14824394 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Початковий рівень: опрацювати конспект та підручник Біологія і екологія (В.І. Соболь): §21 с. 76-79;заповнити анкету «Статева культура». Середній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 1-6 (с. 79). Достатній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 7-9 (с. 79). Високий рівень: використовуючи газети, журнали, інтернет-ресурси чи інші медіа джерела, створити пам’ятку для підлітків або презентацію на тему «Правила, що підвищують безпеку статевих стосунків».

pptx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
3057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку