Даний урок був розроблений з метою розширити знання учнів про статеву культуру та безпеку статевого життя.
При конструюванні конспекту уроку був використаний підручник з біології для 11 класу (автор Соболь В.І.)
Позитивне налаштування. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!
Номер слайду 2
Перевірка домашнього завдання. Вправа «Науки, що вивчають здоров'я людини»Завдання: використовуючи підказки, знайти на ігровому полі науки, що вивчають здоров'я людини. Посилання: https://learningapps.org/display?v=puyjogzqk20 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.
Номер слайду 3
Поміркуйте!Чому будова організму чоловіків і жінок є різною? На якому етапі онтогенезу виникають ці відмінності?
Номер слайду 4
Розгадування ребусу. Завдання: розшифрувати ребус та дізнатись тему уроку.
Номер слайду 5
Безпека і статева культура
Номер слайду 6
Пригадайте!Стать – це …Статеві клітини – це …Статеве розмноження – це …Внутрішнє запліднення – це …
Номер слайду 7
Статева культура – це сукупність знань, умінь, навичок, цінностей, норм поведінки, що визначають формування статі та визначають взаємовідносини між чоловічою та жіночою статей.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
Заповнення схеми. Завдання: користуючись таблицею, що розміщена у підручнику (§21, ст. 77, Соболь В.І. Біологія і екологія) заповнити схему. Схема 1. Структурні компоненти статевої культури особистості та її складникиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 9
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОССлово 1style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 10
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОСВідповідь 1
Номер слайду 11
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄССлово 2style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 12
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄСВідповідь 2
Номер слайду 13
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГСлово 3style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 14
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГВідповідь 3
Номер слайду 15
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБСлово 4style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 16
Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБВідповідь 4
Номер слайду 17
Методи контрацепціїВідео «Як працюють контрацептиви [TED-Ed]»
Номер слайду 18
Методи контрацепціїЗавдання: заповнити таблицю «Методи контрацепції».
Номер слайду 19
Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Види контрацептивів»Завдання: поєднайте контрацептив з його характеристикою. Посилання: https://learningapps.org/14792632 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.
Номер слайду 20
Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Статева культура особистості»Завдання: Розподіліть складники статевої культури між компонентами до яких вони належать. Посилання: https://learningapps.org/14824394 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.
Номер слайду 21
Домашнє завдання. Початковий рівень: опрацювати конспект та підручник Біологія і екологія (В.І. Соболь): §21 с. 76-79;заповнити анкету «Статева культура». Середній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 1-6 (с. 79). Достатній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 7-9 (с. 79). Високий рівень: використовуючи газети, журнали, інтернет-ресурси чи інші медіа джерела, створити пам’ятку для підлітків або презентацію на тему «Правила, що підвищують безпеку статевих стосунків».