Безпека і статева культура

Про матеріал
Даний урок був розроблений з метою розширити знання учнів про статеву культуру та безпеку статевого життя. При конструюванні конспекту уроку був використаний підручник з біології для 11 класу (автор Соболь В.І.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позитивне налаштування. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Вправа «Науки, що вивчають здоров'я людини»Завдання: використовуючи підказки, знайти на ігровому полі науки, що вивчають здоров'я людини. Посилання: https://learningapps.org/display?v=puyjogzqk20 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 3

Поміркуйте!Чому будова організму чоловіків і жінок є різною? На якому етапі онтогенезу виникають ці відмінності?

Номер слайду 4

Розгадування ребусу. Завдання: розшифрувати ребус та дізнатись тему уроку.

Номер слайду 5

Безпека і статева культура

Номер слайду 6

Пригадайте!Стать – це …Статеві клітини – це …Статеве розмноження – це …Внутрішнє запліднення – це …

Номер слайду 7

Статева культура – це сукупність знань, умінь, навичок, цінностей, норм поведінки, що визначають формування статі та визначають взаємовідносини між чоловічою та жіночою статей.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Заповнення схеми. Завдання: користуючись таблицею, що розміщена у підручнику (§21, ст. 77, Соболь В.І. Біологія і екологія) заповнити схему. Схема 1. Структурні компоненти статевої культури особистості та її складникиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОССлово 1style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ФТСГОМГИФОТМФЛЇЄМІОМОЇЛЄФЄМЛОМІМФЄОСВідповідь 1

Номер слайду 11

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄССлово 2style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом.ЄФПСГЄЕСПСФРЄЛПОФСЕОЄФСЛЄОПФЕЄФЕПОЄСВідповідь 2

Номер слайду 13

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГСлово 3style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 14

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ГСОЯРНТРСЯНТГТСЄЯНСОГТЄЯГВРЄОЄЕЄОЯВГВідповідь 3

Номер слайду 15

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБСлово 4style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

Шифрограма. Завдання: Виділити у рядах літери, що не повторюються. Прочитати назви захворювань, що передаються статевим шляхом. ВБХРШЛШЛХБРШВФЛШІЛШФРВЛВПХРБВПХЛВРБВідповідь 4

Номер слайду 17

Методи контрацепціїВідео «Як працюють контрацептиви [TED-Ed]»

Номер слайду 18

Методи контрацепціїЗавдання: заповнити таблицю «Методи контрацепції».

Номер слайду 19

Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Види контрацептивів»Завдання: поєднайте контрацептив з його характеристикою. Посилання: https://learningapps.org/14792632 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 20

Узагальнення та систематизація знань. Вправа «Статева культура особистості»Завдання: Розподіліть складники статевої культури між компонентами до яких вони належать. Посилання: https://learningapps.org/14824394 QR-код: зіскануйте цей код мобільним пристроєм і перейдіть до вправи на Learning. Apps.org.

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Початковий рівень: опрацювати конспект та підручник Біологія і екологія (В.І. Соболь): §21 с. 76-79;заповнити анкету «Статева культура». Середній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 1-6 (с. 79). Достатній рівень: дати відповідь на запитання §21, №№ 7-9 (с. 79). Високий рівень: використовуючи газети, журнали, інтернет-ресурси чи інші медіа джерела, створити пам’ятку для підлітків або презентацію на тему «Правила, що підвищують безпеку статевих стосунків».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левченко Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 квітня 2021
Переглядів
3397
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку